Єресько, О. Методичні рекомендації щодо вивчення курсу "Природознавство" в 5-6 класах [Текст] / О. Єресько, В. Курсон> // Географія та основи економіки в школі. - 2005. - № 2. - С. 4-7. Рубрики: Природничі науки--Вивчення і викладання Кл.слова (ненормовані): знання -- розділ -- природа -- пізнавальні інтереси -- метод навчання -- оцінювання Анотація: Даються методичні рекомендації по вивченню курсу "Природознавство" у 5-6 класах Дод.точки доступу: Курсон, В. Є примірники у відділах: (12.05.2005р. (1 прим.) - Б.ц.) |
Локтінов, В. Урок на тему "Глобальні проблеми людства" в 10 класі [Текст] / В. Локтінов, В. Курсон> // Географія та основи економіки в школі. - 2005. - № 2. - С. 31-34. Рубрики: Економічна географія--Вивчення і викладання--Класно-урочна система Кл.слова (ненормовані): урок-лекція -- глобальні проблеми -- екологічна криза Анотація: Розробка уроку, мета якого сформувати в учнів поняття "глобальні проблеми людства" систематизувати знання про глобальні проблеми людства Дод.точки доступу: Курсон, В. Є примірники у відділах: (12.05.2005р. (1 прим.) - Б.ц.) |
Єресько, О. Методичні рекомендації щодо вивчення предмета "природознавство" [Текст] / О. Єресько> // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 3. - С. 3-7 Рубрики: Природознавство--Уроки викладання Кл.слова (ненормовані): Предмет -- Завдання -- Вміння Анотація: Мета, завдання, предмет вивчення курсу "природознавство" Дод.точки доступу: Курсон, В. |
Ярошенко, О. Природознавство. Програма для 5-6 класів загальноосвітніх навчальних програм [Текст] : пояснювальна записка / О. Ярошенко, Т. Гільберг, В. Ільченко, І. Крячко и др> // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 3. - С. 8-13 : табл. Рубрики: Природознавство--Уроки викладання Кл.слова (ненормовані): ЗАВДАННЯ -- Оцінка Анотація: Наведена програма для 5-6 класів загальосвітніх навчальних закладів та критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з природознавства Дод.точки доступу: Гільберг, Т.; Ільченко, В.; Крячко, І.; Курсон, В.; Сак, Т. |
Курсон, В. Про навчання біології у 2008 / 2009 навчальному році [Текст] / В. Курсон, С. Фіцайло> // Біологія і хімія в школі. - 2008. - № 4. - С. 3-6. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Біологія --Шкільна освіта--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): предмет "біологія" -- 8 клас -- особливості вивчення Анотація: У 2008/2009 навчальному році вивчення предмета "Біологія" у 8 класі продовжується розділом "Тварини". У змісти навчальних тем перевага надається вивченню існування у середовище, поведінки тварин , Їх ролі у природі та значення у житті людини. Формування у школярів системи знань передбачає шлях пізнання "від загального до конкретного". Приоритетними в навчанні є створення умов для розвитку особистості школяра, індивідуалізації та диференціації навчання, формування життєво важливих компетентності учнів. Особливою є роль у визначенні природничого профілю навчання курсі за вибором. Важливу роль у пізнанні власних можливостей школяра відграє система оцінювання рівня навчальних досягнень та запровадження рейтингового оцінювання. Дод.точки доступу: Фіцайло, С. |