Лозова, Т. І.
    Земельна ділянка - важливий актив підприємства: аналіз, інвентаризація, облік, управління [Текст] / Т. І. Лозова, Г.Ю. Олійник, О.А. Олійник // Економіка та держава. - 2020. - № 6. - С. 21-27. - Бібліогр. с. 27 (10 назв)
Рубрики: Підприємства--Нематеріальні активи--Земельні ділянки
Анотація: Статтю присвячено комплексному методичному підходу до продажу землі на Україні, в ній обгрунтовано необхідність проведення підготовчого процесу до такої роботи. Інструменти, які пропонуються у цій роботі на економічному просторі нашої держави перевірені на таких, значних для економіки України підприємствах, як Укртелеком та Укрзалізниця, які володіють значними земельними ресурсами, виокремлено всі технологічні процеси виконання повного комплексу робіт, без яких продаж землі провадити не доцільно. Слід визначити, що земля — це нерухоме майно, яке визначається необхідністю суб'єктів підприємницької діяльності та регламентується вимогами діючих нормативних документів.


Дод.точки доступу:
Олійник, Г.Ю. ; Олійник, О.А.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Лозова, Т. І.
    Корпоративна культура у системі реалізації маркетингової стратегії компанії [Текст] / Т. І. Лозова, Г. Ю. Олійник , Т. О. Кабацька // Економіка та держава. - 2021. - № 1. - С. 10-16 : табл. - Бібліогр. с. 16 (5 назв)
Рубрики: Корпорації--Маркетинг--Корпоративна культура
Анотація: Статтю присвячено комплексному методичному підходу до розробки та впровадженню корпоративної культури в системі реалізації маркетингової стратегії компанії. Обгрунтовано організаційно-економічний механізм підготовки, розробки та управління системою корпоративної культури компанії. Инструменты, які пропонуються у роботі, на економічному просторі нашої держави, перевірені на таких, значних для економіки України підприємствах, як ПАТ "Укртелеком", ПАТ "Укрзалізниця", АТ "Приватбанк", структурні підрозділи яких розташовано в різних географічних та етнічних регіонах України.Загалом корпоративну культуру цих компаній можна звести до кількох постулатів, а саме: — поведінка згідно з нормами етикету; — виваженість та ефективність у прийнятті рішень; — клієнт завжди правий (і навіть, коли він не правий, він правий); — все, що потрібно клієнту, завжди є в компанії.Кожна організація має свою культуру, філософію та принципи бізнесу, методи рішення проблем і способи прийняття рішень, трудову атмосферу, "фольклор" (історію, яка ілюструє цінності компанії), систему табу і систему цінностей, поведінку та стандарти, "своє обличчя". Все це разом визначає її культуру. Таким чином, корпоративну культуру компанії складають цінності, віра, принципи ведення бізнесу, традиції, робочі процедури, трудова атмосфера.Основу КК утворюють переконання і філософія організації, яка пояснює чому вона робить так, а не інакше. Культура компанії проявляється в переконаннях та принципах бізнесу, які декларуються і практикуються керівництвом в етичних стандартах та офіційній політиці, у відношеннях з різними партнерами (особливо з власними працівниками, профспілками, акціонерами, постачальниками та суспільством), у традиціях, методах контроля, вимогах до поведінки робітників, у тій атмосфері, яка відрізняє одну компанію від мільйонів інших. Усі ці соціальні фактори, не завжди чітко формуються у комплексі та визначають культуру організації. Створення КК, яка відповідає стратегії компанії — важливий фактор її реалізації, тому що при цьому формується трудова атмосфера і корпоративний дух, які сприяють отриманню запланованих показників, успіху на ринку і прибутку. Культура компанії будується на методах бізнесу, цінностях і впевненості керівників вищого рівня та працівників, етичних стандартах, філософії компанії, а також на традиціях, якими вона живе.


Дод.точки доступу:
Олійник , Г.Ю.; Кабацька, Т.О.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Лозова, Т. І.
    Моделювання маркетингової системи корпоративного управління компанії та ефективність її впровадження [Текст] / Т. І. Лозова, Г. Ю. Олійник , О.А. Олійник // Економіка та держава. - 2021. - № 2. - С. 29-34 : табл. - Бібліогр. с. 34 (7 назв)
Рубрики: Підприємства--Корпоративне управління--Маркетинг
Анотація: Статтю присвячено комплексному методичному підходу до моделювання та впровадження маркетингової системи корпоративного управління під час формування стратегії компанії. Обгрунтовано організаційно-економічний механізм підготовки, розробки та моделювання маркетингової системи корпоративного управління компанії.


Дод.точки доступу:
Олійник , Г.Ю.; Олійник, О.А.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Лозова, Т. І.
    Формування інформаційної системи управління об'єктами нерухомого майна в умовах цифрової економіки [Текст] / Т. І. Лозова, Г. Ю. Олійник , Т. О. Кадацька // Економіка та держава. - 2021. - № 3. - С. 46-50 : табл. - Бібліогр. с. 50 (7 назв)
Рубрики: Нерухомість--Цифрові технології--Управління
Анотація: Статтю присвячено важливій економічній проблемі — формуванню єдиної цифрової інформаційної системи обліку та управління об'єктами нерухомого майна (земельні ділянки, будівлі, споруди, передавальні пристрої,технологічні комплекси та інші), їх інвентаризації, постановки на облік, оформленню прав власності як основи цифровізації економіки цього процесу по кожному підприємству та компанії, загалом, для реалізації політики компанії по ефективному використанню та розпорядженню нерухомим майном. Цифрові технології приносить нові можливості і інструменти, які допомагають подолати побудовані людиною штучні бар'єри традиційних моделей ведення бізнесу і дозволяють вивести його на новий рівень. Цифрові технології бізнес-процесів спрямовані на те, щоб компанія оперативно ухвалювала рішення, швидко адаптувала роботу до вимог поточного моменту та задовольняла потреби клієнтів. Розроблені та впроваджені цифрові моделі почали впроваджуватись у 2010—2017роках. Експеримент продовжувався понад 3роки. Після розробки повного комплексу системи, розгляду її та затвердження було видано методичні матеріали, підручники, проведено регіональні наради та навчання спеціалістів. Кількість спеціалістів не зменшилась, а значно збільшилися суміщення професій та заробітна плата.


Дод.точки доступу:
Олійник , Г.Ю.; Кадацька, Т.О.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)