Мирошніченко, Ю. Урок з астрономії на тему: "Зміна вигляду зоряного неба впродовж року" [Текст] / Ю. Мирошніченко> // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 1. - С. 5-8 : табл. Рубрики: Астрономія--Методика викладання Уроки астрономії Кл.слова (ненормовані): Обертання Землі навколо Сонця -- Видимий річний рух Сонця -- Екліптика -- Зодіак -- Зодіакальні сузір'я |
Мирошніченко, Ю. Урок з теми: "Зв'язок між фізичними характеристиками зір" [Текст] / Ю. Мирошніченко> // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 2. - С. 2-15 : табл. - Библиогр.: 13 назв Рубрики: Астрономія--Уроки викладання Астрономія--Зорі Анотація: Комбінований урок із застосуванням інформаційних технологій. Завдання: закріплення, узагальнення й систематизація знань про зорі, шляхи еволюції зір залежно від їх маси, зміну фізичних характеристик зір залежно від їх віку |
Мирошніченко, Ю. Астрономічні спостереження під керівництвом учителя (4год у позаурочний час) [Текст] / Ю. Мирошніченко> // Фізика та астрономія в школі. - 2006. - № 3. - С. 44 - 47. : рис. Рубрики: Астрономія--Спостереження Кл.слова (ненормовані): Планування Анотація: Для кращого вивчення астрономії потрібно збільшити самостійну роботу учнів за рахунок астрономічних спостережень зоряного неба, навчання самостійно користуватися картою зоряного неба. |
Мирошніченко, Ю. Інтерактивне телебачення: Телебачення майбутнього на основі телекомунікаційних технологій [Текст] / Ю. Мирошніченко; Л. Мельниченко> // Фізика та астрономія в школі. - 2006. - № 5. - С. 50 - 52. : рис. Рубрики: Телебачення--Розвиток телебачення--Інтерактивне телебачення Кл.слова (ненормовані): Мережева інфраструктура. Відеосервер. Анотація: У наш час телебачення є найбільш масовим засобом повідомлення інформації. Інтерактивне телебачення це система телебачення, яка забезпечує користувачеві можливість вибору виду телепередачі й часу початку її відтворення. |
Мирошніченко, Ю. Текстові завдання на уроках фізики [Текст] / Ю. Мирошніченко> // Фізика та астрономія в школі. - 2008. - №3. - С. 5-8 Рубрики: Вивчення фізики--Текстові завдання Анотація: Сьогодення вимагає від учнів уміння працювати з науково-популярними текстами фізичного змісту. Практичні завдання на основі текстів підвищують інтерес до вивчення курсу фізики і мають обсяг 200-300 слів та 3-4 запитання або завдання. |
Мирошніченко, Ю. Про застосування компютерних навчальних програм із фізики з елементами дистанційної освіти [Текст] / Ю. Мирошніченко> // Фізика та астрономія в школі. - 2009. - № 1. - С. 38-41 : мал. Рубрики: Фізика--Вивчення--НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ Кл.слова (ненормовані): ДИСТАНЦІЙНА освіта Анотація: Незважаючи на те , що майже всі компютерні курси орієнтовано на індивідуальну самостійну роботу школярів, їх можна з успіхом використовувати на уроках. Сьогодні вчитель фізики може вибрати один з чотирьох компютерних курсів: "1С репетитор. Фізика"; "Жива фізика"; "вІДКРИТА ФІЗИКА"; "ППЗ фІЗИКА 7-11". |
Мирошніченко, Ю. Урок з астрономії: "Календар" [Текст] / Ю. Мирошніченко> // Фізика та астрономія в рідній школі. - 2014. - № 6. - С. 6-11 : табл. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: Візьміть на уроки Кл.слова (ненормовані): астрономія Анотація: Дана стаття є уроком з астрономії на тему: "Календар". |
Мирошніченко, Ю. Вимоги до структури електронного навчального матеріалу та освітнього порталу з астрономії [Текст] / Ю. Мирошніченко> // Фізика та астрономія в рідній школі. - 2021. - № 2. - С. 24-29 Рубрики: Методика викладання--Астрономія Анотація: Головним завданням у поліпшенні якості знань з навчальних предметів є визначення педагогічних вимог щодо розроблення та використання сучасних електронних засобів навчання з метою інтенсифікації навчального процесу, підвищення якості підготовки фахівців. |
Мирошніченко, Ю. Вимоги до структури електронного навчального матеріалу та освітнього порталу з астрономії [Текст] / Ю. Мирошніченко> // Фізика та астрономія в рідній школі. - 2021. - № 3. - С. 27-29. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Інтернет--Пошук інформації--Портал з астрономії Астрономія--Вивчення--Інформаційні технології Анотація: Телекомунікаційні засоби навчання дають змогу забезпечувати навчальний процес в п‘яти основних блоках. |
Мирошніченко, Ю. Дослідження міфів та легенд, що пов‘язані з назвами сузір‘їв зоряного неба [Текст] / Ю. Мирошніченко, Л. Мирошніченко> // Фізика та астрономія в рідній школі. - 2021. - № 4. - С. 15-24. - Бібліогр.: назв. Рубрики: Сузір‘я--Міфи--Легенди Анотація: Історики астрономії та міфології, досліджуючи їх, намагаються зрозуміти спосіб життя і мислення стародавніх людей. Сучасним астрономам сузір‘я допомогають орієнтуватися на небі й швидко визначати положення об‘єктів. Міфи, легенди та історія назв сузір‘їв. Дод.точки доступу: Мирошніченко, Л. |