Москаленко, Олександра.
    Економічна політика держави як інструмент реалізації стратегічних цілей економічного розвитку [Текст] / Олександра Москаленко // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2012. - Вип. 2. - С. 46-56 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економічна теорія--Економічна політика
Кл.слова (ненормовані):
економічна політика -- економічний розвиток -- стратегічні потреби -- світове суспільство





    Москаленко, Олександра.
    Цивілізаційні чинники випереджаючого економічного розвитку Японії та Китаю [Текст] / Олександра Москаленко // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2013. - Вип. 1. - С. 134-145 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка Китаю--Економічний розвиток
   Економіка Японії--Розвиток

Кл.слова (ненормовані):
комунізм -- соціальна інновації -- "авторитарне невтручання" -- модель конкурентної економіки





    Зайцев, Юрій.
    Теоретико-методологічні проблеми становлення сучасної політичної економії [Текст] / Ю. К. Зайцев, О. М. Москаленко // Економічна теорія. - 2015. - № 4. - С. 54-61. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Політекономія--Економічна теорія--Дослідження
Кл.слова (ненормовані):
динамізація -- інноватизація економіки -- мейнстрим -- неолібералізм -- доцентрові інтеграційні процеси -- трансформація інституційних форм
Анотація: Досліджено причини, фактори і процеси становлення сучасної політичної економії. Проаналізовано характер і спрямованість змін у парадигмі вивчення складних і надскладних соціально-економічних процесів в умовах трансформації технологічного способу виробництва, ускладнення взаємозалежності окремих сфер і підсистем метасистеми. Розглянуто деякі внутрішні субстанційні фактори збереження ключових ознак архітектоніки предмета класичної політичної економії в оновленому предметі політичної економії сучасного суспільства.


Дод.точки доступу:
Москаленко, Олександра




    Зозульов, Олександр.
    Особливості нейромаркетингу та актуальність використання айтрекінгу при тестуванні веб сторінок [Текст] / Олександр Зозульов, Олександра Москаленко // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 1. - С. 29-36 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 36 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетингові дослідження--Айтрекінг
Кл.слова (ненормовані):
нейротехнології -- маркетингові Інтернет комунікації -- айтрекер -- мерчандайзинг
Анотація: Стаття описує основні поняття, які лягли в основу нейромаркетингових досліджень, а також торкається питань, прв'язаних зі спеціальними нейромаркетингоаими інструментами, які маркетологи використовують для отримання актуальних результатів в ході досліджень. Авторами обґрунтовано актуальність використання технології компаніями, що займаються розробкою та тестуванням веб сайтів, за допомогою зіставлення показників, які отримуються у процесі нейромаркетингового дослідження та критеріїв ефективності маркетингових Інтернет комунікацій.


Дод.точки доступу:
Москаленко, Олександра
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)