Міщенко, Ніна.
    Святі мирянки: архів історичних перлинок [Текст] : [Жінки канонізовані церквою] / Ніна Міщенко // Науковий світ. - 2007. - № 1. - С. 26 - 27.
Рубрики: Релігієзнавство--Святі





    Міщенко, Ніна.
    Невмирущий козак Мамай [Текст] : [Опис картин невідомих художників із зображенням легендарного козака Мамая ] / Ніна Міщенко // Науковий світ. - 2007. - № 1. - С. 32 - 33. : кол.іл
Рубрики: Живопис український





    Міщенко, Ніна.
    Не канули б у лету... [Текст] / Н. Міщенко // Науковий світ. - 2007. - № 3. - С. 26 - 27. : фото
Рубрики: Пам’ять--Психічні стани і явища
Кл.слова (ненормовані):
Ейдетизм
Анотація: Про гігантські резерви людської пам’яті. Методи запам’ятовування. Аутотренінги, спеціальне тренування з релаксаціями.





    Міщенко, Ніна.
    Моделюючи природні лабораторії [Текст] / Н. Міщенко // Науковий світ. - 2007. - № 5. - С. 22 - 24. : мал.
Рубрики: Біоніка
   Природа--Біологічно активні речовини

Анотація: Біоника давно стала самостійною наукою. Проте й досі вона не перестає дивувати відкриттями можливостей використання в техніці кібернетичних, констукційних і енергетичних принципів, що реалізовуються в живих системах.





    Міщенко, Ніна.
    Чорна тінь страху і голос розуму [Текст] / Н. Міщенко // Науковий світ. - 2007. - № 6. - С. 20 - 21. : мал.
Рубрики: Психічні стани і явища--Страх
   Прикладна психологія

   Самовиховання

Кл.слова (ненормовані):
нозофобія, віктимологія. невроз
Анотація: Страх, рецидиви стану неймовірної тривоги, неспокою, хвилювання безжально й болісно роз’їдають душу, як іржа. "Скільки може сотворити слово, стільки зруйнувати страх", - говорив Іоанн Златоуст.





    Міщенко, Ніна.
    Музика кохання на шовковистих струнах [Текст] / Н. Міщенко // Науковий світ. - 2007. - № 7. - С. 20 - 22. : фото
Рубрики: Наукові дослідження--Відкриття
   Жива природа

Кл.слова (ненормовані):
феромони
Анотація: Розмаїття та безліч проявів "шостого відчуття" тварин. Дослідницькі спостереження на перетині наук, зокрема фізико-хіміко-біологічні методи, дають можливість вивчати комунікативний обмін інформацією між тваринами сигналами різного виду.





    Міщенко, Ніна.
    "Людина виховується для свободи" [Текст] / Н. Міщенко // Науковий світ. - 2007. - № 7. - С. 26 - 27.
Рубрики: Філософи німецькі--Гегель
Анотація: Про відомого німецького філософа Гегеля, який на об’єктивно-ідеалістичній основі створив систематичну теорію діалектики.


Дод.точки доступу:
Гегель, Георг Вільгельм Фрідріх (Німецький філософ ; 1770-1831) \про нього\




    Міщенко, Ніна.
    Спочатку була Україна! [Текст] / Н. Міщенко // Науковий світ. - 2007. - № 12. - С. 20 - 21.
Рубрики: Історія України--Трипільська культура
Анотація: Шляхи генезису української нації, походження та розвитку.





    Міщенко, Ніна.
    Чорна тінь страху [Текст] / Н. Міщенко // Науковий світ. - 2008. - № 3. - С. 22-23.
Рубрики: Психологія особистості
   Психічні стани та явища--Страх

Анотація: Людину часто таврує чорна тінь страху - гнітючого руйнівного для психіки та здоров’я. Як навчитися протиставляти цьому нищівному відчуттю холодний розум, як позбавитися страху?





    Міщенко, Ніна.
    "Чим ліпше добро..." [Текст] / Н. Міщенко // Науковий світ. - 2008. - № 3. - С. 28 -29.
Рубрики: Психічні властивості--Поведінка--Геніальність
Анотація: Хто такі "трудоголіки"? Неординарні факти із життя іменитих творчих особистостей, приклади надзвичайної працьовитості великих людей.


Дод.точки доступу:
Ван, Гог В. \про нього\; Гейне, Г. \про нього\; Сковорода, Г. \про нього\




    Міщенко, Ніна.
    Учений-в’язень [Текст] / Н. Міщенко // Науковий світ. - 2008. - № 4. - С. 28.
Рубрики: Вчені англійські--Бекон Р.--Велика Британія
Анотація: Про життя та діяльність англійського філософа, природознавця, доктора богослов’я, ченця-францисканця Роджера Бекона.


Дод.точки доступу:
Бекон, Роджер \про нього\




    Міщенко, Ніна.
    Феномен благополуччя [Текст] / Н. Міщенко // Науковий світ. - 2008. - № 6. - С. 30-31.
Рубрики: Валеологія--Валеологічне виховання
   Освіта--Україна

Анотація: Валеологія - здоровий спосіб життя. Формування в учнів життєвих навичок необхідних для здоров’я - важливий компонент шкільної освіти.