Надвинична, Т.
    Психологічне проектування навчальних задач у контексті особистісно зорієнтованого навчання [Текст] / Т. Надвинична // Психологія і суспільство. - 2008. - № 3 . - С. 41-55. - Бібліогр.: 45 назв.
Рубрики: Психологія--Педагогічна
Кл.слова (ненормовані):
навчальні задачі -- проектування -- проект -- модель -- моделювання -- план -- планування -- програма -- програмування -- метод проектів -- особистіно зорієнтоване навчання -- психосоціальний розвиток -- паритетна навчальна взаємодія
Анотація: В публікації здійснена спроба психологічно обгрунтувати інноваційний підхід до визначення поняття "психологічне проектування навчальних задач". У результаті з"ясування уиов професійного здійснення педагогічного керівництва освітнім процесом автором окреслений той інноваційний напрямок, котрий забезпечує вдосконалення не лише знань і вмінь учнів, а й способів привласнення ними соціально значущих норм та етноніціональних цінностей.





    Надвинична, Т.
    Науково-методичне та організаційно-технологічне забезпечення експерименту з психологічного проектування системи навчальних задач [Текст] / Т. Надвинична // Психологія і суспільство. - 2009. - № 1. - С. 164-172. - Бібліогр.: 17 назв.
Рубрики: Психологія--Методологія психологіїї
Кл.слова (ненормовані):
психологічне проектування -- методична робота -- системно-діяльнісний підхід -- система навчальних задач -- експериментальне дослідження
Анотація: В запропонованій статті автор здійснив спробу методологічної побудови такої схеми експериментального дослідження, що поєднує переваги теорії і практики її реального втілення.





    Надвинична, Т.
    Соціальний менеджмент: перспектива технологізації / Т. Надвинична // Психологія і суспільство. - 2011. - № 1. - С. 114-121. - Бібліогр.: 16 назв.
Рубрики: Психологія управління
Кл.слова (ненормовані):
соціогуманітарна сфера -- соціальна робота -- менеджмент -- професійна діяльність
Анотація: У статті обгрунтована нагальна потреба технологізації як соціального менеджменту в цілому, так і менеджменту соціальної роботи зокрема, змістом якого є повноцінна професійна діяльність соціального працівника, що гарантує її повноцінний результат, а можливість здійснення якої міститься у структурі самої людської діяльності.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(18.05.2011р. - Б.ц.) (вільний)