Надвинична, Т. Психологічне проектування навчальних задач у контексті особистісно зорієнтованого навчання [Текст] / Т. Надвинична> // Психологія і суспільство. - 2008. - № 3 . - С. 41-55. - Бібліогр.: 45 назв. Рубрики: Психологія--Педагогічна Кл.слова (ненормовані): навчальні задачі -- проектування -- проект -- модель -- моделювання -- план -- планування -- програма -- програмування -- метод проектів -- особистіно зорієнтоване навчання -- психосоціальний розвиток -- паритетна навчальна взаємодія Анотація: В публікації здійснена спроба психологічно обгрунтувати інноваційний підхід до визначення поняття "психологічне проектування навчальних задач". У результаті з"ясування уиов професійного здійснення педагогічного керівництва освітнім процесом автором окреслений той інноваційний напрямок, котрий забезпечує вдосконалення не лише знань і вмінь учнів, а й способів привласнення ними соціально значущих норм та етноніціональних цінностей. |
Надвинична, Т. Науково-методичне та організаційно-технологічне забезпечення експерименту з психологічного проектування системи навчальних задач [Текст] / Т. Надвинична> // Психологія і суспільство. - 2009. - № 1. - С. 164-172. - Бібліогр.: 17 назв. Рубрики: Психологія--Методологія психологіїї Кл.слова (ненормовані): психологічне проектування -- методична робота -- системно-діяльнісний підхід -- система навчальних задач -- експериментальне дослідження Анотація: В запропонованій статті автор здійснив спробу методологічної побудови такої схеми експериментального дослідження, що поєднує переваги теорії і практики її реального втілення. |
Надвинична, Т. Соціальний менеджмент: перспектива технологізації / Т. Надвинична> // Психологія і суспільство. - 2011. - № 1. - С. 114-121. - Бібліогр.: 16 назв. Рубрики: Психологія управління Кл.слова (ненормовані): соціогуманітарна сфера -- соціальна робота -- менеджмент -- професійна діяльність Анотація: У статті обгрунтована нагальна потреба технологізації як соціального менеджменту в цілому, так і менеджменту соціальної роботи зокрема, змістом якого є повноцінна професійна діяльність соціального працівника, що гарантує її повноцінний результат, а можливість здійснення якої міститься у структурі самої людської діяльності. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Є примірники у відділах: (18.05.2011р. - Б.ц.) (вільний) |