Назаренко, Л. А. Проектно-конструкторська модель уроку літератури з використанням інформаційних технологій : 11 клас / Л. А. Назаренко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 10. - С. 40-44 : іл. Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст. Поезія українська--Методика викладання, 20 ст. Письменники українські--Персоналії, 20 ст. Уроки--Українська література, 20 ст. Анотація: План-конспект уроку за темою "М. Вінграновський — чарівник слова Дод.точки доступу: Вінграновський, Микола Степанович (1936-2004) \о произв.\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Назаренко, Л. А. Методичні основи використання інформаційних технологій у навчанні літератури: теоретичний і практичний аспекти / Л. А. Назаренко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 3. - С. 17-21 Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст. Романи українські--Методика викладання, 20 ст. Письменники українські--Персоналії, 20 ст. Уроки--Українська література, 20 ст. Кл.слова (ненормовані): нові інформаційні технології -- інформаційно-творча особистість -- модель -- комп'ютерні технології Анотація: У статті представлено моделі алгоритмів побудови різних типів уроків української літератури з використанням інформаційно-комунікаційних технологій (за концепцією В. Шуляра), подано рекомендації співробітництва вчителя літератури й учня-читача. Запропоновано фрагмент можливого конспекту уроку з теми "Олександр Довженко - поет екрану, митець феноменальних можливостей, першокласний майстер світового кіно" Дод.точки доступу: Довженко, Олександр Петрович (1894-1956) \про твір\ |
Назаренко, Л. А. Перші кроки в проектній діяльності зі створення мультфільму за літературною казкою / Л. А. Назаренко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 4. - С. 13-15 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Літературні казки--Українська література--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): Літературна компетентність Анотація: У статті автром вказані причини першорядності літературної компетентності, запропоновано можливі шляхи її формування засобами інформаційно-комунікаційних технологій, подано приклад проекту, розробленого старшокласниками, зі створення мультфільму для учнів 5 класу Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Назаренко, Л. А. Проектно-конструкторська модель уроку літератури. Драма-феєрія "Лісова пісня" Лесі Українки / Л. А. Назаренко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 6/7. - С. 47-49 Рубрики: Українська література--Методика викладання, 19 ст. П'єси--Українська література--Методика викладання, 19 ст. Драми (літ.)--Українська література--Методика викладання, 19 ст. Письменники українські--Персоналії, 19 ст. Уроки--Українська література, 19 ст. Анотація: План-конспект уроку Дод.точки доступу: Українка, Леся (1871-1913) \о произв.\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Назаренко, Л. А. Система уроків з вивчення творчості Івана Франка. Урок перший: Іван Франко - світоч національного культурно відродження України / Л. А. Назаренко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 9. - С. 25-29 : іл. Рубрики: Українська література--Методика викладання, 19 ст. Письменники українські--Персоналії, 19 ст. Уроки--Українська література, 19 ст. Анотація: План-конспект уроку. Мета: висвітлити основні віхи життєвого і творчого шляху письменника, на прикладі життєдіяльності І. Франка формувати ціннісне переконання: можливо силою високого духа сягнути від селянської хати до світових вершин інтелекту. Дод.точки доступу: Франко, Іван Якович (1856-1916) \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Назаренко, Л. А. Система уроків з вивчення творчості Івана Франка : лірична збірка "З вершин і з низин", аналіз поетичних творів "Гімн", "Сікстинська мадонна" : урок другий / Л. А. Назаренко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 11. - С. 22-26 : іл. Рубрики: Українська література--Методика викладання, 19 ст. Поезія українська--Методика викладання, 19 ст. Письменники українські--Персоналії, 19 ст. Уроки--Українська література, 19 ст. Анотація: План-конспект уроку. Дод.точки доступу: Франко, Іван Якович (1856-1916) \о произв.\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Назаренко, Л. А. Система уроків з вивчення творчості Івана Франка. Урок третій. Мета і сенс життя людини у філософському творі І. Франка "Легенда про вічне життя" / Л. А. Назаренко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 12. - С. 20-23 : іл. Рубрики: Українська література--Методика викладання, 19 ст. Легенди (твори)--Методика викладання, 19 ст. Письменники українські--Персоналії, 19 ст. Уроки--Українська література, 19 ст. Анотація: План-конспект уроку. Дод.точки доступу: Франко, Іван Якович (1856-1916) \о произв.\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Назаренко, Л. А. Система уроків з вивчення творчості Івана Франка. Урок четвертий. Іван Франко - лірик високої проби / Л. А. Назаренко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 1. - С. 24-27 : іл. Рубрики: Українська література--Методика викладання, 19 ст. Поезія українська--Методика викладання, 19 ст. Письменники українські--Персоналії, 19 ст. Уроки--Українська література, 19 ст. Анотація: План-конспект уроку з вивчення поезій "Декадент" та "Розвивайся ти, високий дубе..." Дод.точки доступу: Франко, Іван Якович (1856-1916) \про твір\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Назаренко, Л. А. Система уроків з вивчення творчості Івана Франка. Урок п'ятий. Доля людини в новелі "Сойчине крило" / Л. А. Назаренко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 2. - С. 20-21 Рубрики: Українська література--Методика викладання, 19 ст. Новели--Українська література--Методика викладання, 19 ст. Письменники українські--Персоналії, 19 ст. Уроки--Українська література, 19 ст. Анотація: План-конспект уроку. Дод.точки доступу: Франко, Іван Якович (1856-1916) \про твір\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Назаренко, Л. А. Система уроків з вивчення творчості Олександра Довженка. Урок другий [Текст] / Л. А. Назаренко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2014. - N 12(грудень). - С. 26-29 Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст. Романи українські--Методика викладання, 20 ст. Письменники українські--Персоналії, 20 ст. Уроки--Українська література, 20 ст. Анотація: План-конспект уроку. Тема уроку. «Україна в огні» О. Довженка – твір про трагедію українського народу. Цілі: інтерпретувати кіноповість «Україна в огні»; розпізнавати її характерні риси, особливості жанру, визначати ідейно-тематичну спрямованість художнього твору; висловлювати думки з приводу прочитаного або проблеми; порівнювати героїв, їхні вчинки; володіти навичками праці з різними джерелами, візуалізувати матеріал, взяти участь у написанні письмової роботи, використовуючи творчі здібності, інтелектуальний ресурс, знання тексту твору. Дод.точки доступу: Довженко, Олександр Петрович (1894-1956) \про твір\ |
Назаренко, Л. А. Назаренко Людмила. Система уроків з вивчення творчості Олександра Довженка. Урок третій [Текст] / Л. А. Назаренко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2015. - N 1(січень). - С. 22-26 Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст. Романи українські--Методика викладання, 20 ст. Письменники українські--Персоналії, 20 ст. Уроки--Українська література, 20 ст. Анотація: План-конспект уроку. Тема уроку. «Україна в огні» О. Довженка – твір про трагедію українського народу. Цілі: інтерпретувати кіноповість «Україна в огні»; розпізнавати її характерні риси, особливості жанру, визначати ідейно-тематичну спрямованість художнього твору; висловлювати думки з приводу прочитаного або проблеми; порівнювати героїв, їхні вчинки; володіти навичками праці з різними джерелами, візуалізувати матеріал, взяти участь у написанні письмової роботи, використовуючи творчі здібності, інтелектуальний ресурс, знання тексту твору. Дод.точки доступу: Довженко, Олександр Петрович (1894-1956) \про твір\ |
Назаренко, Л. А. Система уроків з вивчення творчості М. Хвильового. Урок перший [Текст] / Л. А. Назаренко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2015. - N 3(березень). - С. 28-32 : ілюстр. Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст. Письменники українські--Персоналії, 20 ст. Анотація: План-конспект уроку. Мета: поглибити знання про історичні умови, літературний процес початку ХХ століття; подати цілісний портрет письменника на тлі епохи, показати духовну міць М.Хвильового, його бунтівний характер, розкрити світоглядні позиції письменника; виховувати самостійність, співпереживання до тяжкої долі митця, громадянську гідність. Дод.точки доступу: Хвильовий, Микола Григорович (1893-1933) \про нього\ |
Назаренко, Л. А. Система уроків з вивчення творчості Миколи Хвильового. Уроки другий, третій [Текст] / Л. А. Назаренко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2015. - N 4(квітень). - С. 27-33. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст. Новели--Українська література--Методика викладання, 20 ст. Письменники українські--Хвильовий Микола Григорович (1893-1933 рр.) Анотація: План-конспект уроку. Мета: допомогти учням глибше усвідомити ідейно-художній зміст, імпресіонізм новели; розкрити філософський підтекст (вимріяне майбутнє не може наблизити людина з роздвоєним «я», ціною злочину його не побудувати); розвивати навички подієвого аналізу, зв’язного мовлення, образного мислення; формувати інтерес до модернової літератури; виховувати гуманне ставлення до людей. Дод.точки доступу: Хвильовий, Микола Григорович (1893-1933) \про твір\ |
Дворнікова, Я. В. Готуємося до школи разом [Текст] : прес-конференція для батьків / Я. В. Дворнікова, Л. А. Назаренко, Л. М. Юр'єва> // Розкажіть онуку. - 2017. - N 3(березень). - С. 45-53 : ілюстр. - Зміст: Поради батькам щодо проведення тренувальної співбесіди вдома ; Деякі загальні вимоги до рівня розвитку дитини ; Орієнтовні тестові питання ; Ігри, що допоможуть дитині підготуватися до школи ; Ігри та вправи для розвитку уваги ; Завдання на розвиток уваги ; Ігри для тренування мислення і кмітливості ; Завдання з логічним навантаженням ; Орієнтовний перелік навичок, за якими можна визнчити готовність дитини до школи ; Тестові завдання, за якими можна визначити, чи хоче дитина йти до школи і що її там приваблює ; Анкетування для батьків майбутнього першокласника Рубрики: Дошкільна освіта Анотація: Як зрозуміти, чи готова дитина до співбесіди під час вступу? Автор пропонує для батьків добірку вправ для проведення удома репетиції. Дод.точки доступу: Назаренко, Л. А.; Юр'єва, Л. М. |