Домбровська, Анна. Особливості використання е-послуг споживачами деяких країн Центрально-Східної Європи / А. Домбровська, М. Янось-Кресло, Ю. Пачковський> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2011. - № 3. - С. 163-183. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Соціологічні дослідження--Електронні послуги--Використання--Естонія--Латвія--Литва Дод.точки доступу: Янось-Кресло, Мирослава; Пачковський, Юрій Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Пачковський, Юрій. Соціологічні технології: актуальні проблеми соціогуманітарного синтезу [Текст] / Юрій Пачковський> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2016. - № 1. - С. 160-165 Рец. на кн. : Соціальні технології: заради чого? яким чином? з яким результатом? : монографія / за наук. ред. В. І. Подшивалкіної. - Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2014. - 546 с. Рубрики: Соціальні технології Кл.слова (ненормовані): соціогуманітарні знання -- управлінська практика -- суспільно-політичні чинники -- економічні чинники -- культурні чинники -- соціальні явища -- соціальне знання Анотація: Розв'язання наболілих проблем у суспільстві неможливий без глибокого осмислення сутності соціальних явищ, пов'язаних із широким спектром дії суспільних, політичних, економічних і культурних чинників. Одним із шляхів до такого осмислення – побудова ефективних соціальних технологій, націлених на практичну реалізацію управлінських практик, набутого досвіду та соціального знання. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |