Педько, Ірина.
    Прогнозування виробництва будівельних матеріалів в Україні [Текст] / Ірина Педько // Економіст. - 2014. - № 11. - С. 45-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Будівельні матеріали--Виробництво--Економічне прогнозування--Україна
Кл.слова (ненормовані):
кризові явища -- сезонні коливання -- попит -- виробничі ризики
Анотація: У статті розглянуто динаміку виробництва основних продуктів для будівництва в Україні. Доведено, що всі вироби будівельного призначення характеризуються сезонним попитом. Розраховано сезонні індекси для основних продуктів будівництва в Україні. Отримано прогнози без урахування та з урахуванням сезонності для основних продуктів галузі виробництва будівельних матеріалів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Окландер, Михайло.
    Ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації [Текст] / Михайло Окландер, Ірина Педько // Економіст. - 2015. - № 4. - С. 13-18
Рубрики: Маркетинг--Інформаційне забезпечення--Ретроспективний аналіз
Кл.слова (ненормовані):
інформованість підприємця -- економічна теорія -- ефективність -- збут -- ринкова система
Анотація: У статті здійснено ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації. Розглянуто точки зору представників різних наукових шкіл щодо ролі інформації в підприємництві. З позиції історичного й логічного підходів доведено, що специфіка теорії маркетингової інформації проявляється в мінімальному рівні наукової абстракції, максимальному наближенні до практичної діяльності підприємств, базуванні на фундаментальному доробку шкіл економічної теорії.


Дод.точки доступу:
Педько, Ірина
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Педько, Ірина.
    Класифікація ризиків підприємницької діяльності промислових підприємств [Text] = Risk classification of industrial enterprises' business activities / Ірина Педько // Економіст. - 2015. - № 9. - P25-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Промислові підприємства--Підприємницька діяльність--Ризики--Класифікація
Анотація: У статті запропонований концептуальний підхід, принципи побубони та авторський варіант класифіка¬ції ризиків підприємницької діяльності. Обґрунтовано, що в умовах несприятливого бізнес-клімату зростає значення ефективної роботи маркетингової інформа¬ційної системи, яка є джерелом достовірної інформації для прийняття управлінських рішень, що спрямовані на зниження ризиків промислового підприємства.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Педько, Ірина Анатоліївна.
    Прогнозування продажу бетону підприємствами з врахуванням сезонного фактору [Текст] / І. А. Педько // Економіка. Фінанси. Право. - 2016. - № 4. - С. 13-17. - (Економіка). - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Бетони--Штучний камінь(буд.)--Підприємства--Виробництво--Україна, 21 ст.
   Продаж--Торгівля--Бетон--Україна

Кл.слова (ненормовані):
виробництво бетону, сезонність продажу, нормативні поставки, прогнозування продажу
Анотація: В статті запропоновані два методи отримання щомісячних прогнозів продажу бетону підприємствами-виробниками. Перший метод множення нормативних поставок на сезонний відсоток застосовується у разі відомих обсягів замовленні на продукцію підприємства і наявності чітких сезонних коливань в ретроспективних даних продажу товару. Другий метод множення рівномірних сезонних поставок на сезонний індекс виробництва бетону в регіоні застосовується у разі відомих обсягів замовлення на продукцію підприємств і відсутності ретроспективних даних про продаж або неможливості виявити в цих даних сезонну складову.