Повар, С.
    Нетрадиційний підхід до обчислення площі кругового сегмента та серпа через фази перекритості двох кругів одного діаметра [Текст] / С. Повар // Математика в школі. - 2003. - № 7. - С. 41-43
Рубрики: Математика--Методика викладання в школі--Розв'язування задач





    Повар, С.
    Нетрадиційний підхід до обчислення площі кругового сегмента та серпа через фази перекритості двох кругів одного діаметра [Текст] / С. Повар // Математика в школі. - 2003. - № 7. - С. 41-43
Рубрики: Математика--Методика викладання в школі--Розв'язування задач





    Повар, С.
    Функціональні зв'язки процесу розв'язування творчого завдання [Текст] / С. Повар // Фізика та астрономія в школі. - 2007. - № 2. - С. 17 - 18. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вивчення фізики--Розвязування творчого завдання
Кл.слова (ненормовані):
Інтегративні
Анотація: У світі відбувається процес переорієнтування методології освітніх систем на розвиток особистості, формування творчого мислення учня. Можна стверджувати, що творче мислення як процес пошуку і відкриття суттєво нового - це процес, основною ланкою якого є інтерація знань та її розуміння як творчий синтез знань.





    Повар, С.
    Задачі з астрономії та фізики, складені за фотографіями затемнення Сонця [Текст] / С. Повар // Фізика та астрономія в школі. - 2009. - № 5. - С. 28-29 : мал. - бібліогр. 4 наз.
Рубрики: Фізика та астрономія --ВИВЧЕННЯ І ВИКЛАДАННЯ В ШКОлі--ЗАДАЧІ
Кл.слова (ненормовані):
ЗАТЕМНЕННЯ СОНЦЯ, складання задач
Анотація: Подані приклади задач та їх розвязки з астрономії та фізики, складені за фотографіями затемнення Сонця.