Прудченко, Інна Іванівна.
    Феноменологічний аналіз історико-педагогічного знання [Текст] / І. І. Прудченко // Вища освіта України. - 2010. - № 3. - С. 26-32. - Библиогр.: с. 31 (8 назв.)
Рубрики: Історія педагогіки
   Накуково-педагогічні знання

   Теорія вільного виховання

Кл.слова (ненормовані):
Дескриптивність -- "Епохе" -- "Ідеація"
Анотація: Окреслено проблему науково-педагогічної рефлексії исторії педагогіки. Подано стислий розгляд феноменологічного підходу як інструментарію історіко-педагогічного дослідження. Акцентовано увагу на спрямованності феноменологічного аналізу до виявлення індивідуально-особистісної складової педагогічного знання.