Манжула, А. М. Огляд мультимедійних проектів членів МАН / А. М. Манжула, В. Б. Распопов> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 2. - С. 50-53. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Інформатика--Проектне навчання Анотація: В статті наведений огляд мультимедійних проектів членів МАН. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Дод.точки доступу: Распопов, В. Б. Є примірники у відділах: (27.04.2011р. - Б.ц.) (вільний) |
Распопов, В. Б. Щоб вивчитись на науковця [Текст] / В. Б. Распопов> // Вісник Національної академії наук України. - 2012. - № 12. - С. 44-54. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Науково-дослідні установи Вища освіта--Неперервна освіта Науково-дослідницька робота--Обдарована молодь Наукові працівники--Підготовка кадрів Кл.слова (ненормовані): дослідницький університет -- Мала академія наук -- науково-технічні пріоритети сучасності -- особлива роль освіти -- талановита молодь Анотація: У статті проаналізовано модель дослідницького університету, яка, на думку автора, здатна забезпечити неперервність і наступність у вихованні, творчому розвитку і належній освіті майбутніх науковців із числа тих амбітних студентів, які в шкільні роки пройшли школу Малої академії наук (МАН), стали лідерами ЗНО, переможцями шкільних предметних олімпіад, здобули творчі відзнаки в конкурсах-захистах наук.-досл. робіт МАН, з дитинства мріють присвятити себе науці. Пропонована стаття дискусійна. Роздуми автора щодо того, якою має бути неперервна освіта молоді, схильної до наук. діяльності, базуються на тридцятирічному досвіді наук.-пед. керівництва секцією інформатики Киїів. МАН "Дослідник", тісній співпраці з педагогами і науковцями Крим. МАН "Шукач", а також спілкуванні зі студентами, які в шкільні роки навчалися в наук. гуртках МАН. |