Рашковська, Ілона Підготовка учнів до навчання у вишах в умовах розвитку комп'ютерних інновацій в освіті [Текст] / Ілона Рашковська> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 3. - С. 83-87. - Бібліогр.: с. 87 Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Вищі навчальні заклади--Взаємодія--Комп'ютерні інновації Кл.слова (ненормовані): комп'ютерні технології -- шкільна освіта -- вища освіта -- спеціалізована школа комп'ютерних технологій -- інформаційно-комп'ютерна грамотність Анотація: У статті окреслені основні шляхи підготовки учня до навчання у вищому навчальному закладі, шляхом ознайомлення його з основами комп'ютерної грамотності та формування в учня правильного ставлення до використання комп'ютера. Також у статті піднімається питання зближення шкільної та вузівської освіти у напрямі комп'ютерних технологій як запоруки подальшого розвитку інновацій в освіті з метою виховання грамотного спеціаліста. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Рашковська, Ілона. Психологічний супровід формування батьківсько-дитячих стосунків у початковій школі / Ілона Рашковська> // Початкова школа. - 2018. - № 5. - С. 46–48. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Педагогіка--Сімейне виховання Дитяча психологія--Молодші школярі Кл.слова (ненормовані): сімейне виховання -- батьківсько-дитячі стосунки -- сім’я -- виховання дитини -- психокорекційна робота -- взаємодія батьків та учнів -- вправи -- початкова школа Анотація: У статті розглянуті шляхи підвищення ефективності батьківсько-дитячих стосунків у молодшому шкільному віці. Названо діагностичні методики, які психолог може використовувати в роботі з батьками та дітьми. Продемонстровано орієнтовні вправи для використання на заняттях та тренінгах, надано практичні рекомендації батькам щодо гармонізації стосунків з дітьми, запропоновано практичний інструментарій, яким може скористатись вчитель початкових класів у роботі з учнями та їхніми батьками. |
Рашковська, Ілона. Подолання шкільних страхів у дітей молодшого шкільного віку [Текст] / Ірина Рашковська> // Початкова школа. - 2020. - № 3. - С. 1-6. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Дитяча психологія--Емоції Кл.слова (ненормовані): емоційні стани -- негативні почуття -- страх -- профілактика страху -- переживання страху -- психічні якості -- емоційне неблагополуччя у дітей -- дитячі страхи -- психологічний супровід -- молодші школярі Анотація: У статті здійснено науковий аналіз проблеми, виявлено причини та детермінанти дитячих страхів взагалі та шкільних зокрема, а також продемонстровано позитивні аспекти організації навчального процесу в Новій українській школі. Надано орієнтовний варіант колекційної програми для учнів початкової школи, у яких спостерігається наявність страхів та фобій. |