Р33 Редін, П. О. Орфографія: завдання для шкільної олімпіади [Текст] / П.О. Редін> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2007. - №22-23. - С. 53-59. - Библиогр. в конце ст.: 13 назв. Рубрики: Українська мова--Методика викладання Українська мова--Орфографія Анотація: Приклади завдань. |
Р33 Редін, П. О. Фразеологічна одиниця в мовній системі [Текст] / П.О. Редін> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2008. - №27. - С. 35-37. - Библиогр. в конце ст.: 17 назв. Рубрики: Українська мова--Фразеологія Мовознавство Анотація: Погляди мовознавців на предмет і обсяги фразеології як розділу мовознвства. |
Редін, П. О. Державна мова [Текст] / П. О. Редін> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2009. - № 10. - С. 39. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська мова Анотація: У статті подано коротку енциклопедичну довідку про українську державну мову. |
Редін, П. О. Смислова інтерпретація тексту у вимірі лінгвокомунікативної компетенції [Текст] / П. О. Редін> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2012. - № 6. - С. 36-37. - Бібліогр. наприкінці ст. Рубрики: Лінгвістика тексту--Аналіз--Методика Анотація: У статті йдеться про важливість уміння учнів та студентів інтерпретувати смисл задіяних у процесі навчання мови текстів як складників формування лінгвокомунікативної та соціокультурної компетенції. |
Редін, П. О. Українські діалекти в системі загальнонародної мови [Текст] / П. О. Редін> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2012. - № 25. - С. 2-4. - Бібліогр. наприкінці ст. Рубрики: Діалектологія--Українська мова Анотація: В статті йдеться мова про необхідність бачення мови як системи, в якій тісно сплетені елементи не лише різних рівнів, а й різного статусу: одні "правильні" (зумовлені правилами), а інші "оригінальні" (не відповідають правилу). Саме симбіоз двох названих складників і являє собою загальнонародну (національну) українську мову. |