Рудишин , Сергій. Біосфера і ноосфера: сучасний погляд [Текст] / С. Д. Рудишин > // Біологія і хімія в школі. - 2008. - №3. - С. 6-9. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Біосфера і ноосфера--Біосфера-оболонка Земли--Ноосферний розвиток Кл.слова (ненормовані): біологічна еволюція -- розвиток сфери разума Анотація: Якщо "біосфера" є оболонкою Землі, яка заселена живими організмамі , то "ноосфера" - це біосфера, сфера активної взаємодії неорганічної, живої, соціальної і духовної складових планет. Специфіка вчення про ноосферу визначається тим, що в ньому переплелися природничо-наукові знання з філософськими, соціальними, гуманітарними і навіть політичними ідеями. Розглядаються питання життєздатності людства. |
Рудишин , Сергій. Автотрофний блок екосистеми [Текст] / С. Рудишин > // Біологія і хімія в школі. - 2009. - № 3. - С. 3-4. - Бібліогр.: с. 4. Рубрики: Фізіологія рослин--Фотосинтез Методика навчання--Біологія Анотація: В статті наведено приклад демостраційної лабораторної роботи з теми "Фотосинтез", яку розроблено на основі декількох практикумів з фізіології рослин. |
Рудишин , Сергій. Роздуми про європейський вимір української освіти (системний підхід) [Текст] / С. Рудишин > // Науковий світ. - 2010. - № 1. - С. 14-15. Рубрики: Освіта--Європейська інтеграція--Україна Анотація: Спроба на основі загальних законів внутрішнього розвитку систем науково обгрунтувати можливість і необхідність входження України до європейського освітнього простору при обов’язковому збереженні здобутків і особливостей національної системи освіти. |