Савченко, Л. В.
    Стан та результати впровадження міжнародної освітньої програми Intel "Навчання для майбутнього" в Україні у 2004 - 2010 роках (станом на 01.06.2010 р.) [Текст] / Л. В. Савченко // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2010. - № 6. - С. 6-9
Рубрики: Інформатика--Інформатизація освіти
Анотація: Cучасне суспільство змінюється від ресурсоємної економіки до економіки, яка заснована на знаннях. Для отримання своєї першої роботи молодій людині вже недостатньо тих знань, які вона отримала під час навчання. Молодий спеціаліст нині повинен постійно працювати над собою, над вдосконаленням своїх знань, оскільки навіть середній робітник впродовж своєї кар'єри приблизно сім разів змінює роботу. Саме тому, важливим нині є не тільки вміння оперувати власними знаннями, а й слід бути готовим змінюватись та пристосовуватись до нових потреб ринку праці. Усе це означає, що необхідно вже в навчальному закладі готувати молодь до життя в суспільстві, що базується на інформаційних технологіях.





    Савченко, Л. В.
    Оцінка загальноекономічних втрат суспільства від заторів транспортних засобів у місті Києві [Текст] / Л. В. Савченко, А. Г. Донець // Автошляховик України. - 2020. - № 2. - С. 8-14
Рубрики: Логістика--Автотранспорт--Міські затори
   Транспортні засоби--Міські затори--Економічні втрати

Кл.слова (ненормовані):
міська логістика -- логістика останньої милі -- втрати від міських заторів -- автомобільна доставка -- доставка мотоциклом -- велосипедна доставка
Анотація: Для оцінки втрат від міських заторів у роботі використано технологію, яку широко застосовують у Європі для оцінки зовнішніх втрат від транспорту. Показано, що ці втрати є суттєвими для міста Києва.


Дод.точки доступу:
Донець, А. Г.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1