Фенцик, О. Система образів літературного твору та прийому її адаптації до шкільного курсу української літератури [Текст] : 9-11 класи / О. Фенцик> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2006. - № 4. - С. 33-36. - Бібліогр.: 6 назв Рубрики: Художній текст--Адаптація--Загальна середня освіта Художній образ--Методика викладання Уроки--Українська література Анотація: Відомо, що кожне з мистецтв осягає дійсність по-своєму, послуговуючись специфічною, оригінальною образністю. Специфічною рисою художньої літератури є універсальність у віддзеркаленні життя. Ця перевага письменства найвиразніше виявляється у змалюванні людини, що, власне дало підстави назвати літературу людинознавством. Одним із завдань шкільного філолога є те, щоб старшокласники засвоїли поняття про систему образів художнього твору |
Фенцик, О. Специфіка вивчення епічного літературного твору в старших класах середньої школи: стан проблеми та методико-дидактичні перспективи [Текст] / О. Фенцик> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2006. - № 5. - С. 22-25. - Бібліогр.: 38 назв Рубрики: Епос (літ.)--Вивчення Українська література--Методика викладання Уроки--Українська література Анотація: Як свідчить шкільна практика, учні часто вловлюють лише той зміст, що легко помітний у творі (особливо епічному). При цьому залишаються поза увагою чільні художні інгредієнти. Наслідком іноді стає збіднене, невиразне, а то й помилкове розуміння літературного твору. Соціальна зумовленість методологічної перебудови освіти, недостаттня розробленість методики вивчення змісту і форми епічного твору в старших класах загальноосвітньої школи, необхідність пошуків ефективної методики розв'язання цього питання, зрештою, нагальні потреби педагогічної практики спричинилися до вибору автором саме цього аспекту дослідження |
Фенцик, О. Опрацювання категорії "спосіб літературного зображення дійсності" і "мова художнього твору" на уроках літератури у старших класах [Текст] / О. Фенцик> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2006. - № 6. - С. 19-21. - Бібліогр.: 6 назв Рубрики: Художній стиль Уроки--Українська література Анотація: Методичні рекомендації |
Фенцик, О. Повноцінне сприйняття молодшими школярами художніх творів на уроках літературного читання [Текст] / Оксана Фенцик> // Початкова школа. - 2011. - № 11. - С. 9-14. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Українська мова--Навчання читання Кл.слова (ненормовані): читацька компетентність -- повноцінне сприймання художнього твору -- художній текст -- первинний синтез -- аналіз художнього твору Анотація: У статті розглянуто проблему формування в молодших школярів уміння повноцінно сприймати художній твір, розкрито послідовність роботи з художнім твором, особливу увагу зосереджено на специфіці аналізу змісту художнього твору у взаємозв'язку із його формою. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Фенцик, О. Формування в старшокласників навичок лінгвістичного аналізу художнього твору [Текст] / Оксана Фенцик> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 7. - С. 38-41. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Літературознавство--Мова художнього твору Українська література--Аналіз художнього твору Кл.слова (ненормовані): художній твір -- формозмістова єдність літературного твору -- лінгвістичний аналіз -- специфіка мови художньої літератури -- лексичний рівень твору -- художній синтаксис -- метод спостереження -- стилістичний експеримент Анотація: У статті досліджується проблема вивчення специфіки мови художнього твору, розглянуто теоретичні основи лінгвістичного аналізу, який може бути складовою різних типів аналізу або самостійним шляхом усвідомлення ідейно-художнього змісту твору в єдності його форми і змісту, висвітлено аспекти аналізу мови твору, описано застосування його на матеріалах епічних творів. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Фенцик, О. Методика аналізу ліричного твору на уроках літературного читання [Текст] / Оксана Фенцик> // Початкова школа. - 2012. - № 12. - С. 19-23. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Українська мова--Навчання читання Кл.слова (ненормовані): читацька компетентність -- сприймання художнього твору -- ліричний твір -- первинний синтез -- аналіз -- вторинний синтез -- прийоми аналізу Анотація: У статті розглянуто проблему формування в молодших школярів уміння повноцінно сприймати ліричний твір, особливу увагу зосереджено на прийомах аналізу поетичного тексту, описано їх застосування - на матеріалах віршів, які вивчаються в початкових класах. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |