Фенцик, О.
    Система образів літературного твору та прийому її адаптації до шкільного курсу української літератури [Текст] : 9-11 класи / О. Фенцик // Українська література в загальноосвітній школі. - 2006. - № 4. - С. 33-36. - Бібліогр.: 6 назв
Рубрики: Художній текст--Адаптація--Загальна середня освіта
   Художній образ--Методика викладання

   Уроки--Українська література

Анотація: Відомо, що кожне з мистецтв осягає дійсність по-своєму, послуговуючись специфічною, оригінальною образністю. Специфічною рисою художньої літератури є універсальність у віддзеркаленні життя. Ця перевага письменства найвиразніше виявляється у змалюванні людини, що, власне дало підстави назвати літературу людинознавством. Одним із завдань шкільного філолога є те, щоб старшокласники засвоїли поняття про систему образів художнього твору





    Фенцик, О.
    Специфіка вивчення епічного літературного твору в старших класах середньої школи: стан проблеми та методико-дидактичні перспективи [Текст] / О. Фенцик // Українська література в загальноосвітній школі. - 2006. - № 5. - С. 22-25. - Бібліогр.: 38 назв
Рубрики: Епос (літ.)--Вивчення
   Українська література--Методика викладання

   Уроки--Українська література

Анотація: Як свідчить шкільна практика, учні часто вловлюють лише той зміст, що легко помітний у творі (особливо епічному). При цьому залишаються поза увагою чільні художні інгредієнти. Наслідком іноді стає збіднене, невиразне, а то й помилкове розуміння літературного твору. Соціальна зумовленість методологічної перебудови освіти, недостаттня розробленість методики вивчення змісту і форми епічного твору в старших класах загальноосвітньої школи, необхідність пошуків ефективної методики розв'язання цього питання, зрештою, нагальні потреби педагогічної практики спричинилися до вибору автором саме цього аспекту дослідження





    Фенцик, О.
    Опрацювання категорії "спосіб літературного зображення дійсності" і "мова художнього твору" на уроках літератури у старших класах [Текст] / О. Фенцик // Українська література в загальноосвітній школі. - 2006. - № 6. - С. 19-21. - Бібліогр.: 6 назв
Рубрики: Художній стиль
   Уроки--Українська література

Анотація: Методичні рекомендації





    Фенцик, О.
    Повноцінне сприйняття молодшими школярами художніх творів на уроках літературного читання [Текст] / Оксана Фенцик // Початкова школа. - 2011. - № 11. - С. 9-14. - Бібліогр.: 8 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- повноцінне сприймання художнього твору -- художній текст -- первинний синтез -- аналіз художнього твору
Анотація: У статті розглянуто проблему формування в молодших школярів уміння повноцінно сприймати художній твір, розкрито послідовність роботи з художнім твором, особливу увагу зосереджено на специфіці аналізу змісту художнього твору у взаємозв'язку із його формою.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Фенцик, О.
    Формування в старшокласників навичок лінгвістичного аналізу художнього твору [Текст] / Оксана Фенцик // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 7. - С. 38-41. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Літературознавство--Мова художнього твору
   Українська література--Аналіз художнього твору

Кл.слова (ненормовані):
художній твір -- формозмістова єдність літературного твору -- лінгвістичний аналіз -- специфіка мови художньої літератури -- лексичний рівень твору -- художній синтаксис -- метод спостереження -- стилістичний експеримент
Анотація: У статті досліджується проблема вивчення специфіки мови художнього твору, розглянуто теоретичні основи лінгвістичного аналізу, який може бути складовою різних типів аналізу або самостійним шляхом усвідомлення ідейно-художнього змісту твору в єдності його форми і змісту, висвітлено аспекти аналізу мови твору, описано застосування його на матеріалах епічних творів.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Фенцик, О.
    Методика аналізу ліричного твору на уроках літературного читання [Текст] / Оксана Фенцик // Початкова школа. - 2012. - № 12. - С. 19-23. - Бібліогр.: 7 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- сприймання художнього твору -- ліричний твір -- первинний синтез -- аналіз -- вторинний синтез -- прийоми аналізу
Анотація: У статті розглянуто проблему формування в молодших школярів уміння повноцінно сприймати ліричний твір, особливу увагу зосереджено на прийомах аналізу поетичного тексту, описано їх застосування - на матеріалах віршів, які вивчаються в початкових класах.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД