Шкавро, В. Правила вживання м'якого знака [Текст] : українська мова : 5 клас / Володимир Шкавро> // Українська мова і література в школах України. - 2014. - № 5. - С. 46-51. Рубрики: Українська мова--Орфографія--Методика Українська мова--Урок Кл.слова (ненормовані): орфограма -- правопис -- кросворд -- тестові завдання -- презентація -- слайди Анотація: Запропоновано розробку уроку, мета якого - за допомогою новітніх методів та прийомів навчання виробляти в п'ятикласників навички правильного вживання м'якого знака та позначення м'якості приголосних на письмі, розвивати мовний слух, виховувати правописну пильність. Надано зразки слайдів до уроку. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Шкавро, В. Звуки мови й мовлення. Голосні і приголосні звуки [Текст] : українська мова : 5 клас / Володимир Шкавро> // Українська мова і література в школах України. - 2014. - № 10. - С. 43-49. Рубрики: Українська мова--Фонетика--Методика Українська мова--Урок Українська мова--Комп'ютерне і програмоване навчання Кл.слова (ненормовані): фонетична система української мови -- звук -- абетка -- види голосних -- види приголосних -- слайди Анотація: Мета пропонованого уроку - ознайомити учнів із фонетичною системою української мови, поглибити й систематизувати знання про звукову систему мови, розвивати фонетичний слух, навички орфоепічної грамотності учнів. Надано зразки 34-х слайдів до матеріалу уроку. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Шкавро, В. Риторичні вправи на уроках української мови [Текст] / Володимир Шкавро> // Українська мова і література в школах України. - 2014. - № 12. - С. 34-36. - Бібліогр.: 2 назви. Рубрики: Українська мова--Методи навчання Риторика--Методика Кл.слова (ненормовані): риторика -- класифікація вправ -- риторичні уміння і навички -- риторичні вправи Анотація: У статті розглянуто вже відому в методиці навчання мови класифікацію вправ з риторики, спрямовану на розвиток необхідних риторичних умінь і навичок. На їх основі автор розробив вправи, що сприяють успішному засвоєнню риторичних знань на уроках української мови. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Шкавро, В. Матеріали до вивчення тем з української мови та літератури у 7 класі, надруковані у журналі "Українська мова і література в школах України" у 2013-2015 роках [Текст] / Володимир Шкавро> // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 7/8. - С. 73. Рубрики: Українська мова--Підручники і навчальні посібники Українська література--Підручники і навчальні посібники Кл.слова (ненормовані): перелік статей з видань -- підручники і посібники Анотація: Запропоновано перелік публікацій з видань (підручників, посібників) з української мови та літератури. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Шкавро, В. Становлення і розвиток форм тестового контролю в навчальних закладах [Текст] / Володимир Шкавро> // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 12. - С. 32-34. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Українська мова--Перевірка і оцінка знань Педагогіка--Перевірка і оцінка знань Кл.слова (ненормовані): тест -- тестовий контроль -- історія тестів -- система тестування -- тестологія Анотація: У статті окреслено генезу становлення й розвитку тестового контролю суб'єктів навчання від доби античності. Акцентовано увагу на еволюції тестів в Україні з періоду Київської Русі й донині. Підкреслено важливість застосування тесту в сучасному освітньому процесі як одного з дієвих методичних інструментів педагогічного контролю навчальних досягнень. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Шкавро, В. Використання тестових завдань з мовознавчих дисциплін в освітньому процесі майбутніх учителів української мови і літератури [Текст] / В. Шкавро> // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 12. - С. 32-36. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Вища освіта--Підготовка вчителів мови і літератури Кл.слова (ненормовані): майбутній учитель мови і літератури -- дистрактори -- тестовий контроль Анотація: Розкрито підходи дослідників до проблеми тестового контролю як педагогічної категорії. Підкреслено важливість застосування тестових завдань у сучасному освітньому процесі вишу як одного з дієвих методичних інструментів педагогічного контролю навчальних досягнень майбутніх учителів української мови і літератури, подано зразки тестових завдань. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |