Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Конференції і вісники- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (1311)БД Авторефератів (114)Краєзнавча картотека (13699)Фонд відділу рідкісних та цінних книг (243)Систематична картотека статей (16061)Фонд Австрійської бібліотеки (54)Періодика (58)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Пошуковий запит: <.>K=освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6952
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Антонюк Р. Проблема мовної ідентичності в контексті полікультурної освіти України/Р. Антонюк // Наук. вісн. Чернів. ун-ту: Зб. наук. праць. -Чернівці:Рута, 2004. т.Вип. 214-215:Слов'янська філологія.-С.204-209
2.

Алексєєнко Т. Критерії управління якістю функціонування системи підготовки фахівців в університеті/Т. Алексєєнко // Наук. вісн. Чернів. ун-ту: Зб. наук. праць. -Чернівці:Рута, 2004. т.Вип. 211:Педагогіка та психологія.-С.3-11
3.

Бабінець С. Анкетування як ефективний метод у вивченні якості шкільної освіти/С. Бабінець // Наук. вісн. Чернів. ун-ту: Зб. наук. праць. -Чернівці:Рута, 2004. т.Вип. 211:Педагогіка та психологія.-С.11-17
4.

Бойко І. Проблеми оцінювання навчальних досягнень учнів у школах Німеччини/І. Бойко // Наук. вісн. Чернів. ун-ту: Зб. наук. праць. -Чернівці:Рута, 2004. т.Вип. 211:Педагогіка та психологія.-С.23-29
5.

Ващенко Л. Структурно-змістові особливості інноваційного процесу/Л. Ващенко // Наук. вісн. Чернів. ун-ту: Зб. наук. праць. -Чернівці:Рута, 2004. т.Вип. 211:Педагогіка та психологія.-С.29-39
6.

Гудима О. Аналіз основних підходів до модульної організації навчального процесу/О. Гудима // Наук. вісн. Чернів. ун-ту: Зб. наук. праць. -Чернівці:Рута, 2004. т.Вип. 211:Педагогіка та психологія.-С.49-55
7.

Іванчук М. Розвивально-виховний аспект інтегрованого уроку математики в початкових класах/М. Іванчук // Наук. вісн. Чернів. ун-ту: Зб. наук. праць. -Чернівці:Рута, 2004. т.Вип. 211:Педагогіка та психологія.-С.57-64
8.

Кудикіна Н. Теоретичні засади педагогічного керівництва позаурочним навчально-виховним процесом початкової школи/Н. Кудикіна // Наук. вісн. Чернів. ун-ту: Зб. наук. праць. -Чернівці:Рута, 2004. т.Вип. 211:Педагогіка та психологія.-С.68-73
9.

Озерянська А. Основні тенденції підготовки вчителів іноземної мови у зарубіжних країнах другої половини ХХ - початку ХХІ століття/А. Озерянська // Наук. вісн. Чернів. ун-ту: Зб. наук. праць. -Чернівці:Рута, 2004. т.Вип. 211:Педагогіка та психологія.-С.82-91
10.

Павко А. Стан викладання педагогічних дисциплін в українських університетах в імперську добу (ХІХ - початок ХХ ст)/А. Павко, Л. Курило // Наук. вісн. Чернів. ун-ту: Зб. наук. праць. -Чернівці:Рута, 2004. т.Вип. 211:Педагогіка та психологія.-С.91-96
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60