Пошуковий запит: <.>A=Волинський, В.@<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19 |
>1.
| Волинський В. Ліцензійні операційні системи MICROSOFT для персональних комп'ютерів/В. Волинський, Т. Ханюк, Н. Чабан // Українська мова і література в школі, 2005. т.№ 2.-С.61-63.
|
>2.
| Волинський В. Класифікація комп'ютерних програмно-педагогічних засобів навчання/В. Волинський // Фізика та астрономія в школі, 2005. т.№ 4.-С.42-46
|
>3.
| Волинський В. Ліцензійні операційні системи Microsoft для персональних комп'ютерів/В. Волинський // Фізика та астрономія в школі, 2005. т.№ 4.-С.51-52
|
>4.
| Волинський В. Ліцензійні операційні системи Microsoft для персональних комп'ютерів/В. Волинський // ГеографІя та основи економіки в школі, 2005. т.№ 6.-С.52-53.
|
>5.
| Волинський В. Дидактичні призначення і характеристики комп'ютерних електронних навчальних посібників і підручників/В. Волинський // Українська література в загальноосвітній школі, 2006. т.№ 7.-С.31-34
|
>6.
| Волинський В. Дидактичні призначення і характеристики комп'ютерних електронних навчальних посібників і підручників/В. Волинський // Українська мова і література в школі, 2006. т.№ 4.-С.55-59.
|
>7.
| Волинський В. П. Конструювання і змістове наповнення електронних підручників пізнавальним і операційно-діяльнісним матеріалом/В. П. Волинський, О. С. Красовський, О. В. Чорноус, Т. В. Якушина // Комп'ютер у школі та сім'ї, 2011. т.№ 2.-С.44-49
|
>8.
| Волинський В.П. Проектування і створення аудіовізуальних електронних засобів (проблеми, завдання, шляхи розв'язання)/В. П. Волинський, О. С. Красовський, О. В. Чорноус, Т. В. Якушина // Педагогіка і психологія, 2011. т.№ 1.-С.79-86
|
>9.
| Волинський В.П. Методологічні основи визначення педагогічних можливостей і технології проектування й створення аудіовізуальних електронних засобів/В. П. Волинський, О. С. Красовський, О. В. Чорноус, Т. В. Якушина // Педагогіка і психологія, 2011. т.№ 2.-С.90-97
|
>10.
| Волинський В.П. Конструювання і змістове наповнення електронних підручників навчально-пізнавальною і операційно-діяльнісною інформацією/В. П. Волинський, О. С. Красовський, О. В. Чорноус, Т. В. Якушина // Педагогіка і психологія, 2011. т.№ 3.-С.60-75
|
>11.
| Волинський В.П. Визначення змістових ознак поняття "аудіовізуальні електронні засоби навчання"/В. П. Волинський, О. С. Красовський, О. В. Чорноус, Т. В. Якушина // Педагогіка і психологія, 2011. т.№ 4.-С.97-106
|
>12.
| Гуржій А.М. Дослідження ефективності використання динамічних аудіовізуальних електронних засобів/А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова // Педагогіка і психологія, 2013. т.№ 1.-С.82-87
|
>13.
| Гуржій А.М. Технологія створення аудіовізуальних електронних засобів/А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова // Педагогіка і психологія, 2013. т.№ 2.-С.66-72
|
>14.
| Гуржій А.М. Дизайн-проектування статичних аудіовізуальних електронних засобів умовнографічної наочності/А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова // Педагогіка і психологія, 2013. т.№ 3.-С.24-31
|
>15.
| Гуржій А.М. Створення електронних підручників: проблеми і завдання/А. М. Гуржій, О. М. Топузов, В. П. Волинський // Педагогіка і психологія, 2014. т.№ 2.-С.52-57
|
>16.
| Гуржій А. М. Елетронні підручники, аудіовізуальні електронні засоби і охорона здоров’я учнів/А. М. Гуржій // Педагогіка і психологія, 2014. т.№ 1.-С.44-50
|
>17.
| Гуржій А. М. Концептуальні основи побудови моделі технології і методики застосування аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання/А. М. Гуржій, В. П. Волинський, О. В. Чорноус, О. С. Красовський // Педагогіка і психологія, 2015. т.№ 2.-С.18-26
|
>18.
| Гуржій А. М. Модель технології і методики застосування аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання/А. М. Гуржій // Педагогіка і психологія, 2015. т.№ 3.-С.29-36
|
>19.
| Гуржій А. М. Дидактичне призначення і роль аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання/А. М. Гуржій, В. П. Волинський [и др.] // Педагогіка і психологія, 2015. т.№ 4.-С.54-60
|
|