Пошуковий запит: <.>K=Адресат<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Шелехова Г. Використання комп'ютерних технологій на уроках української мови/Г. Шелехова // Українська мова і література в школі, 2006. т.№ 8.-С.4-8.
|
>2.
| Мірошниченко Л. Невідомі автографи Лесі Українки/Л. Мірошниченко // Слово і час, 2008. т.№ 1.-С.72-78
|
>3.
| Павлюк Л. Аксіологічні і структурні характеристики дискурсу реклами у мас-медіа/Л. Павлюк // Вісник Львівського ун-ту. Серія: Журналістика. -Львiв, 2006. т.Вип. 29.-С.280-286
|
>4.
| Єршов В. О. Концептуальна диференціація статей з англомовних наукових спеціалізованих (професійних) журналів/В. О. Єршов // Studia germanica et romanica: Іноземні мови. Зарубіжна література. Методика викладання, 2009. т.Т. 6,N № 1 (16).-С.5-14
|
>5.
| Ємельянова О. В. Реакції-прийняття як найбільш преференційний тип реагування/О. В. Ємельянова // Studia germanica et romanica: Іноземні мови. Зарубіжна література. Методика викладання, 2008. т.Т. 5,N № 3.-С.16-26
|
>6.
| Руда О. Комплімент у житті українців : соціолінгвістичні нотатки/О. Руда // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах, 2010. т.№ 4.-С.117-123
|
>7.
| Костюк Т. Зв'язне мовлення та інформаційні технології/Т. Костюк // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2011. т.№ 9.-С.32-33
|
>8.
| Житар І. Загальні вимоги до складання та оформлення документів/Ірина Житар // Українська мова й література в сучасній школі, 2012. т.№ 6.-С.8-10
|
>9.
| Нуртазина М. Б. Функционально-прагматические сигналы направлености на адресата как значимая характеристика строения текста и дискурса/М. Б. Нуртазина // Функциональная лингвистика, 2012. т.№ 4.-С.88-90
|
>10.
| Назарець Жанрово-тематичні різновиди послання в українській адресованій ліриці ХІХ-ХХ століть/Віталій Назарець // Слово і час, 2013. т.№ 3.-С.55-64
|
>11.
| Смілянська Читач-адресат поезії Шевченка/Валерія Смілянська // Слово і час, 2014. т.№ 3.-С.35-50
|
>12.
| Чамата Жанр поетичного послання у творчості Шевченка/Ніна Чамата // Слово і час, 2014. т.№ 3.-С.51-56
|
>13.
| Чамата Про сумнівні гіпотези в шевченкознавстві/Ніна Чамата, Валерія Смілянська // Слово і час, 2016. т.№ 5.-С.25-30
|
>14.
| Федута Автор-білінгв у пошуках читача (колізія Г. Квітки-Основ’яненка)/Олександр Федута // Слово і час, 2016. т.№ 9.-С.97-103
|
>15.
| Іванців О. Делімітація та типологічні характеристики іміджевого корпоративного дискурсу/Орислава Іванців // Мандрівець, 2016. т.№ 4.-С.63-66
|
>16.
| Василишин О. Листи до Бориса Харчука як джерело вивчення біографії письменника та духовних запитів доби /О. Василишин // Українська мова і література в школах України, 2017. т.№ 1.-С.14-18
|
>17.
| Нестеренко-Ланько Адресат не проживає/Лідія Нестеренко-Ланько // Дзвін, 2018. т.№ 7.-С.66-73
|
>18.
| Хандрук Вивчаємо звертання у 5-му класі/Ліна Хандрук // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). -К., 2020,N № 4.-С.20-23
|
>19.
| Живолуп Дискурс і текст: термінологічна проблема чи взаємодоповнювальні лінгвістичні категорії?/Роман Живолуп // Українська мова і література в школах України, 2020. т.№ 1/2.-С.31-35
|
>20.
| Вербицька If та when як дискурсивні маркери перемикання комунікативного коду/Наталія Вербицька // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія: Філологічні науки. Мовознавство, 2013. т.№ 18.-С.12-15
|
|
|