Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (241)БД Авторефератів (232)Краєзнавча картотека (158)Конференції і вісники (300)Фонд відділу рідкісних та цінних книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Пошуковий запит: <.>K=мовлення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1588
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Беженар І. Портфоліо як засіб активізації дії психологічних механізмів породження письмового тексту в процесі навчання іншомовного писемного мовлення студентів університету/І. Беженар // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. -Чернівці, 2003. т.Вип.182:Педагогіка та психологія: Зб. наук. пр.-С.20-29.
2.

Осовська І. Заперечення як основоположна установка мовця при здійсненні мовленнєвого акту відмови/І. Осовська // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. -Чернівці, 2004. т.Вип.188-189:Германська філологія: Зб. наук. пр.-С.322-330.
3.

Агапій А. Про дослідження дієслів мовлення в німецькій та інших мовах/А. Агапій // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. -Чернівці, 2004. т.Вип.188-189:Германська філологія: Зб. наук. пр.-С.405-418.
4.

Тоічкіна О. Формування культури українського мовлення російськомовних першокласників/О. Тоічкіна // Початкова школа, 2005. т.№ 2.-С.13-14.
5.

Бобир О. Етикет і культура мовлення/О. Бобир // Початкова школа, 2005. т.№ 2.-С.55-57.
6.

Специфіка викладання зарубіжної літератури в гуманітарній школі-гімназії // Зарубіжна література в школах України, 2005. т.№ 1.-С.36-42
7.

Як заморські гості розважали пані Лексику та поважали пані Орфографію // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах, 2005. т.№ 1.-С.6-10.
8.

Борисенко О. Переказати — і полюбити/О. Борисенко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах, 2005. т.№ 1.-С.43-46.
9.

Підручник, який навчить п`ятикласників любити українську мову, краще розуміти красу навколишнього світу і бути щасливими людьми // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах, 2005. т.№ 1.-С.58-59.
10.

Кирилішина Н. Не говори все, що знаєш, але завжди знай, що говориш/Н. Кирилішина // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах, 2005. т.№ 1.-С.79-81.
11.

Макаренко В. На культурологічній основі/В. Макаренко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах, 2005. т.№ 1.-С.81-86.
12.

Кучеренко І. Робота над стилями мовлення в 11 класі/І. Кучеренко // Українська мова і література в школі, 2005. т.№ 1.-С.6-11.
13.

Фурсова Л.О. Ще раз про інтегровані уроки рідної мови/Л. О. Фурсова // Українська література в загальноосвітній школі, 2005. т.№ 1.-С.51-54
14.

Фурсова Л. Ще раз про інтегровані уроки рідної мови/Л. Фурсова // Українська література в загальноосвітній школі, 2005. т.№ 2.-С.34-40
15.

Остапенко Г. Планування занять за сюжетною картиною/Г. Остапенко // Дошкільне виховання, 2005. т.№ 1.-С.8-9.
16.

Білан О. Вчимо розповідати за ілюстраціями/О. Білан // Дошкільне виховання, 2005. т.№ 1.-С.12-13.
17.

Стасів Л. Формування ділового мовлення учнів 5-9 класів/Л. Стасів // Українська література в загальноосвітній школі, 2005. т.№ 3.-С.28-32
18.

Стасів Л. Формування ділового мовлення учнів 5-9 класів/Л. Стасів // Українська література в загальноосвітній школі, 2005. т.№ 4.-С.49-52
19.

Гончаренко А. Щоб дитина заговорила/А. Гончаренко // Дошкільне виховання, 2005. т.№ 3.-С.10-12.
20.

Зоріна Т. І кумедні, і навчальні/Т. Зоріна // Дошкільне виховання, 2005. т.№ 3.-С.25.
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120