Пошуковий запит: <.>K=мовлення<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 1588
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Беженар І. Портфоліо як засіб активізації дії психологічних механізмів породження письмового тексту в процесі навчання іншомовного писемного мовлення студентів університету/І. Беженар // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. -Чернівці, 2003. т.Вип.182:Педагогіка та психологія: Зб. наук. пр.-С.20-29.
|
>2.
| Осовська І. Заперечення як основоположна установка мовця при здійсненні мовленнєвого акту відмови/І. Осовська // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. -Чернівці, 2004. т.Вип.188-189:Германська філологія: Зб. наук. пр.-С.322-330.
|
>3.
| Агапій А. Про дослідження дієслів мовлення в німецькій та інших мовах/А. Агапій // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. -Чернівці, 2004. т.Вип.188-189:Германська філологія: Зб. наук. пр.-С.405-418.
|
>4.
| Тоічкіна О. Формування культури українського мовлення російськомовних першокласників/О. Тоічкіна // Початкова школа, 2005. т.№ 2.-С.13-14.
|
>5.
| Бобир О. Етикет і культура мовлення/О. Бобир // Початкова школа, 2005. т.№ 2.-С.55-57.
|
>6.
| Специфіка викладання зарубіжної літератури в гуманітарній школі-гімназії // Зарубіжна література в школах України, 2005. т.№ 1.-С.36-42
|
>7.
| Як заморські гості розважали пані Лексику та поважали пані Орфографію // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах, 2005. т.№ 1.-С.6-10.
|
>8.
| Борисенко О. Переказати — і полюбити/О. Борисенко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах, 2005. т.№ 1.-С.43-46.
|
>9.
| Підручник, який навчить п`ятикласників любити українську мову, краще розуміти красу навколишнього світу і бути щасливими людьми // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах, 2005. т.№ 1.-С.58-59.
|
>10.
| Кирилішина Н. Не говори все, що знаєш, але завжди знай, що говориш/Н. Кирилішина // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах, 2005. т.№ 1.-С.79-81.
|
>11.
| Макаренко В. На культурологічній основі/В. Макаренко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах, 2005. т.№ 1.-С.81-86.
|
>12.
| Кучеренко І. Робота над стилями мовлення в 11 класі/І. Кучеренко // Українська мова і література в школі, 2005. т.№ 1.-С.6-11.
|
>13.
| Фурсова Л.О. Ще раз про інтегровані уроки рідної мови/Л. О. Фурсова // Українська література в загальноосвітній школі, 2005. т.№ 1.-С.51-54
|
>14.
| Фурсова Л. Ще раз про інтегровані уроки рідної мови/Л. Фурсова // Українська література в загальноосвітній школі, 2005. т.№ 2.-С.34-40
|
>15.
| Остапенко Г. Планування занять за сюжетною картиною/Г. Остапенко // Дошкільне виховання, 2005. т.№ 1.-С.8-9.
|
>16.
| Білан О. Вчимо розповідати за ілюстраціями/О. Білан // Дошкільне виховання, 2005. т.№ 1.-С.12-13.
|
>17.
| Стасів Л. Формування ділового мовлення учнів 5-9 класів/Л. Стасів // Українська література в загальноосвітній школі, 2005. т.№ 3.-С.28-32
|
>18.
| Стасів Л. Формування ділового мовлення учнів 5-9 класів/Л. Стасів // Українська література в загальноосвітній школі, 2005. т.№ 4.-С.49-52
|
>19.
| Гончаренко А. Щоб дитина заговорила/А. Гончаренко // Дошкільне виховання, 2005. т.№ 3.-С.10-12.
|
>20.
| Зоріна Т. І кумедні, і навчальні/Т. Зоріна // Дошкільне виховання, 2005. т.№ 3.-С.25.
|
|
|