Кузьминчук, Н. В.
    Стан та тенденції розвитку вітчизняного ринку beauty-інструменту [Текст] / Н. В. Кузьминчук, Т. М. Куценко, О. Ю. Терованесова // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 2. - С. 28-39 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 38-39
УДК
Рубрики: Маркетингові технології--Дослідження--Україна
Кл.слова (ненормовані):
товарний ринок -- кон'юктура ринку -- інноваційні сервіси -- асортимент товарів -- канали розподілу
Анотація: У статті досліджено стан та тенденції розвитку вітчизняного ринку beauty-інструменту за визначеними параметрами, зокрема, встановлено основних гравців ринку, проаналізовано асортимент продукції, рівень цін та канали розповсюдження продукції. Визначено рівень сприйняття споживачами виробників beauty-інструменту, перспективні ніші ринку для вітчизняних компаній. Обґрунтовано можливі альтернативні напрями діяльності вітчизняних підприємств.


Дод.точки доступу:
Куценко, Т. М.; Терованесова, О. Ю.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)