061
   Л 890


    Павлюк, Л.
    Аксіологічні і структурні характеристики дискурсу реклами у мас-медіа [Текст] / Л. Павлюк // Вісник Львівського ун-ту. Серія: Журналістика. - Львiв, 2006. - Вип. 29. - С. 280-286. - Библиогр.: с. 286.
Рубрики: Рекламні дискурси--Соціальна структура суспільства
   Мас-медіа--Дискурс

Кл.слова (ненормовані):
Соціокультурний контекст -- Цінності -- Семантика -- Співтекст -- Інтертекст -- Адресат -- Адресант -- Паралінгвістичні засоби -- Екстраполяція -- Каузальність -- Когнітивний ефект

Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 513790 - Б.ц. (вільний)