Пошуковий запит: <.>K=біологія<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 1944
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Моргун, Б. В. Сучасні інструменти біоінформатики для клонування та експресії антитіл [Текст] / Б.В. Моргун, В.Л. Степанюк> // Физиология и биохимия культурных растений. - 2005. - Т. 37, № 2. - С. 175-182. - Бібліогр.:10 назв.
Рубрики: Біотехнології--Комп'ютерні програми--Інженерія антитіл Дволанцюгова ДНК Трансгенні організми Нуклеїнові кислоти Кл.слова (ненормовані): Рекомбінантна ДНК -- Молекулярна біологія
Дод.точки доступу: Степанюк, В.Л. Знайти схожі
|
>2.
|
Мусієнко, М. М. Сучасний стан і перспективи розвитку біології рослин [Текст] / М.М. Мусієнко> // Вісник аграрної науки. - 2005. - № 1. - С. 21-23
Рубрики: Біологія рослин Анотація: Розглянуто сучасний стан і перспективи розвитку біології рослин у світі за матеріалами ХІV Конгресу Федерації європейських товариств біологів рослин.
Знайти схожі
|
>3.
|
Скрипник, Наталія. Сучасний погляд на проблему еволюції клітини [Текст] / Н. Скрипник, Б. Скрипник> // Біологія і хімія в школі. - 2005. - №1. - С. 2-6. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Біологія--Клітини Теорія еволюції Кл.слова (ненормовані): ДНК -- РНК Анотація: Дана стаття є спробою узагальнити сучасні наукові висновки стосовно можливих шляхів еволюційних перетворень, що привели до виникнення першої клітини та зумовили її подальше еволюційне вдосконалення.
Дод.точки доступу: Скрипник, Богдана Знайти схожі
|
>4.
|
Корнілов , Михайло. Азуліти [Текст] / М. Корнілов > // Біологія і хімія в школі. - 2005. - №1. - С. 7-9.
Рубрики: Органічна хімія--Азулен Азуліти--Структура Кл.слова (ненормовані): Графіт -- Карбон Анотація: В статті подаються приклади різноманітних сітчастих структур азулітів та розглядається потреба розробки спрямованого синтезу та методів ідентифікації речовин з азулітовими структурами.
Знайти схожі
|
>5.
|
Гриньова, Марина. Вивчення процесів саморегуляції в курсі біології [Текст] / М. Гриньова> // Біологія і хімія в школі. - 2005. - №1. - С. 10-12. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Методика викладання біології Кл.слова (ненормовані): Гомеостаз Анотація: Автор доводить, що саморегуляція притаманна всім живим організмам і стала основою створення передової техніки. Вивчення механізмів регуляції у біологічних системах дає змогу відібрати сукупність педагогічних засобів, які уможливлять регулювання мислення і формування саморегуляції навчальної діяльності.
Знайти схожі
|
>6.
|
Зуй, Віктор. Тестові завдання з теми: "Спадковість і мінливість організмів" [Текст] / В. Зуй> // Біологія і хімія в школі. - 2005. - №1. - С. 12-15.
Рубрики: Оцінювання тематичне--Біологія Тести--Генетика Анотація: Подаються тести на задану тему, в яких на одне запитання пропонуються дві, три і більше відповідей, з яких тільки одна є правильною. Такі тести використовують для так званої розминки, коли за короткий час треба визначити рівень знань певної групи учнів і питання, які знають або не знають усі присутні.
Знайти схожі
|
>7.
|
Шухова, Елеонора. Підвищення ефективності тематичного оцінювання з біології, 6 клас [Текст] / Е. Шухова, О. Астаніна> // Біологія і хімія в школі. - 2005. - №1. - С. 16-19.
Рубрики: Оцінювання тематичне--Біологія Анотація: Подаються різні варіанти тематичного оцінювання (тестові завдання, запитання та завдання для усних відповідей, запитання письмової контрольної роботи) з тем: "Водорості. Мохи". "Папоротеподібні. Плауни. Хвощі".
Дод.точки доступу: Астаніна, Оксана Знайти схожі
|
>8.
|
Помогайбо, Валентин. Коли починається людина [Текст] / В. Помогайбо, О. Помогайбо> // Біологія і хімія в школі. - 2005. - №1. - С. 19-21. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Ембріональний розвиток Пренатальне виховання Анотація: Останнім часом спостерігається значне зростання інтересу до такого питання, як виховання дитини до народження. Результати досліджень у цих напрямах свідчать, що психологічний та виховний вплив на ще ненароджену дитину - реальність, яку можна і необхідно використовувати практично із самого моменту зачаття.
Дод.точки доступу: Помогайбо, Оксана Знайти схожі
|
>9.
|
Пушкар, Надія. Урок узагальнення знань про періодичний закон і будову атома [Текст] / Н. Пушкар> // Біологія і хімія в школі. - 2005. - №1. - С. 21-22.
Рубрики: Методика викладання хімії Анотація: Розробка уроку з хімії, мета якого узагальнити й систематизувати знання про періодичний закон і періодичну систему хімічних елементів Д.І. Менделєєва та будову атома. Форма уроку: урок-КВК.
Знайти схожі
|
>10.
|
Яковішин, Леонід. Хімія плюс енергоресурси [Текст] : інтегрований урок / Л. Яковішин> // Біологія і хімія в школі. - 2005. - №1. - С. 22-24.
Рубрики: Методика викладання хімії Інтегровані уроки--Хімія Анотація: Розробка інтегрованого уроку з хімії, мета якого навчитися складати термохімічні рівняння реакцій, робити за ними нескладні обчислення; класифікувати реакції за їх тепловим ефектом, оцінювати тепловий ефект реакції для її практичного застосування.
Знайти схожі
|
>11.
|
Староста, Володимир. Складаємо завдання з хімії. Суміші [Текст] / В. Староста> // Біологія і хімія в школі. - 2005. - №1. - С. 24-29. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики: Методика викладання хімії--Задачі Анотація: Мета даного дослідження - розробка методики навчання учнів розв'язувати та складати завдання з теми "Суміші" як цілісного дидактичного процесу. Аналіз складених завдань - їх схем, змісту, шляхів переформулювання умови, напряму розв'язання і т.п. - сприятиме свідомому використанню поняття "суміш", а не лише виконанню кількісних розрахунків.
Знайти схожі
|
>12.
|
Севастьян, Любов. Пропедевтика профільного навчання хімії [Текст] / Л. Севастьян, С. Сосновська> // Біологія і хімія в школі. - 2005. - №1. - С. 29-34.
Рубрики: Профільне навчання--Хімія Анотація: Автори статті надають великого значення пропедевтиці профільного навчання, адже перш ніж обрати майбутній профіль навчання учень має визначити, які предмети він обирає за основу для майбутньої професійної діяльності. Хімію в загальноосвітній школі нині вивчають з 8 класу, тому пропедевтичне профільне навчання охоплює 8-9 класи. Наводиться зразок розробки міні-модуля на тему: "Рух електронів у атомі. Будова електронних оболонок атомів елементів перших трьох періодів".
Дод.точки доступу: Сосновська, Світлана Знайти схожі
|
>13.
|
Родигіна, Ірина. Діяльнісний підхід до формування базових компетентностей учнів [Текст] / І. Родигіна> // Біологія і хімія в школі. - 2005. - №1. - С. 34-36. - Бібліогр.: 17 назв.
Рубрики: Дидактика--Процес навчання Результат навчання--Компетентність Анотація: Автори статті поставили за мету проаналізувати погляди вчених на компетентність як педагогічне явище, визначити можливі шляхи впровадження компетентнісного підходу в педагогічний процес. Розглянуто основні групи компетентностей та їхні характеристики.
Знайти схожі
|
>14.
|
Стоєцький , Анатолій. Різнорівневі семестрові контрольні роботи з хімії, 9 клас [Текст] / А. Стоєцький , Н. Галактіонова> // Біологія і хімія в школі. - 2005. - №1. - С. 37-40.
Рубрики: Методика викладання хімії Оцінювання успішності --Хімія Анотація: Подаються варіанти семестрових контрольних робіт з хімії для 9 класу різних рівнів складності.
Дод.точки доступу: Галактіонова, Наталія Знайти схожі
|
>15.
|
Бойчук, Юрій. Шкільний ентомологічний мікрозаказник як одна з форм охорони комах [Текст] / Ю. Бойчук> // Біологія і хімія в школі. - 2005. - №1. - С. 41-42. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Екологічне виховання--Охорона комах Анотація: В статті стверджується, що надійна охорона тваринного і рослинного світу є найбільш ефективною в біоценозах, що охороняються, - заповідниках, заказниках, національних парках та інших природоохоронних територіях. Ефективною формою охорони комах є створення мікрозаказників, неоціненну допомогу в створенні яких може надати школа. Розглядаються принципи організації ентомологічних мікрозаказників.
Знайти схожі
|
>16.
|
Колонькова, Олена. Самоаналіз у екологічному вихованні старшокласників [Текст] / О. Колонькова> // Біологія і хімія в школі. - 2005. - №1. - С. 42-45. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики: Екологічне виховання--Принципи Анотація: Автор пропонує учням здійснити самоаналіз свого ставлення до природи. Програма самоаналізу складається з восьми кроків, кожний з яких є сходинкою до самопізнання школяра.
Знайти схожі
|
>17.
|
Кравчук, Ольга. Зміст освіти в аспекті суспільного розвитку [Текст] / О. Кравчук> // Біологія і хімія в школі. - 2005. - №1. - С. 45-47. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Дидактика--Зміст освіти Анотація: Автор розкриває поняття "освіта" та її значення на сучасному етапі розвитку суспільства. Розглядає зміст освіти як чинник розвитку освітнього процесу, торкається питання якості освіти.
Знайти схожі
|
>18.
|
Шишкіна, Олена. Деякі проблеми підготовки майбутніх учителів хімії [Текст] / О. Шишкіна> // Біологія і хімія в школі. - 2005. - №1. - С. 47-49. - Бібліогр.: 2 назви
Рубрики: Вчитель хімії--Професійна підготовка Анотація: Автор підкреслює, що підготовка майбутніх вчителів має грунтуватися на поєднанні глибокого засвоєння теоретичних основ фахових дисциплін з формуванням практичних навичок і вмінь студентів застосовувати ці знання у педагогічній практиці. І, зокрема, студент хіміко-біологічного відділення педагогічного університету повинен не лише досконало оволодіти знаннями з хімічних і біологічних дисциплін, а й навчитися трансформувати науковий матеріал у дидактичний матеріал навчального предмета.
Знайти схожі
|
>19.
|
Данилова, Ольга. Лев Платонович Симиренко [Текст] / О. Данилова, С. Данилов> // Біологія і хімія в школі. - 2005. - №1. - С. 49-51. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Вчені--Біологи--Україна Анотація: Стаття присвячена сторінкам життя і діяльності видатного українського ученого-садівника і помолога Л.П. Симиренка.
Дод.точки доступу: Данилов, Сергій; Симиренко, Лев Платонович \про нього\ Знайти схожі
|
>20.
|
Діоксин [Текст] : уривок з кн.> // Біологія і хімія в школі. - 2005. - №1. - С. 54-55. - З кн.: Николай Антонов. Химическое оружие на рубеже двух столетий. - 1994.
Рубрики: Токсичні речовини--Діоксин Анотація: В статті розглянуто способи утворення діоксину, місця його виявлення, хімічну будову та фізичні властивості цієї токсичної отрути.
Знайти схожі
|
|
|