061
Ч 492


    Сажина, Алла.
    Провідна мета рекламної сюжетики [Текст] : научное издание / А. Сажина // Наук. вісн. Чернів. ун-ту: Зб. наук. праць. - Чернівці : Рута, 2004. - Вип. 214-215: Слов'янська філологія. - С. 99-102. - Бібліогр.: 8 назв.
УДК
Рубрики: Літературознавство--Реклама--Сюжети

Є примірники у відділах: всього 1 : 1 (1)
Вільні: 1 (1)


9(с2)
М 581


    Удріс, Н.
    Реклама як символічно-знакова система [Текст] : научное издание / Н. Удріс // Матеріали 5 Міжнародного конгресу україністів (5; 2002; Чернівці). Історія. - Чернівці : Рута, 2004. - Ч. 2. - С. 329-334. - Бібліогр. в прим.
УДК
Рубрики: Реклама: знаки і символи

Є примірники у відділах: всього 1 : 1 (1)
Вільні: 1 (1)


061
Ч-492


    Соболєв , В. О. (Викладач ЧНУ).
    Реклама як засіб формування іміджу фірми [Текст] : научное издание / В.О. Соболєв // Наук. вісн. Чернів. ун-ту: Зб. наук. праць. - Чернівці : Рута , 2005. - Вип. 233: Економіка . - С. 132-136. - Бібліогр.: 5 назв.
УДК
Рубрики: Інтелектуальний потенціал
   Економіка підприємства--Конкурентоспроможність--Україна



Дод.точки доступу:
чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину)
Є примірники у відділах:
1 Інв.В 69250 - Б.ц. (вільний)


801
П 352


    Сажина, А. В.
    Реклама як презентація доби [] : научное издание / А.В. Сажина // Питання літературознавства: Наук. зб. - 2005. - Вип. 13 (70). - С. 175-176. - Бібліогр.: 2 назв.
УДК
Рубрики: Літературознавство--Жанри--Реклама


Дод.точки доступу:
чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину)
Є примірники у відділах: всього 1 : 1 (1)
Вільні: 1 (1)


061
Ч 492


    Сажина, Алла.
    Телевізійна реклама - казка: до проблеми рецептивних вирішень жанрової моделі [Текст] : сборник научных трудов / А. Сажина // Наук. вісн. Чернів. ун-ту: Зб. наук. праць (До 130-річчя Чернів. ун-ту). - Чернівці : Рута, 2006. - Вип. 276-277: Слов'янська філологія. - С. 37-40. - Бібліогр.: 10 назв.
УДК
Рубрики: Літературознавство--Жанрова модель--Реклама

Є примірники у відділах: всього 1 : 1 (1)
Вільні: 1 (1)


061
Ч-492


    Сивак , Ю. В.
    Метафора як засіб впливу французької політичної реклами [] : научное издание / Ю.В. Сивак // Наук. вісн. Чернів. ун-ту: Зб. наук. праць. - Чернівці : Рута, 2007. - Вип. 332: Романська філологія. - С. 96-100. - Бібліогр.: 10 назв.
УДК
Рубрики: Французька мова--Політична реклама--Метафоричне використання слів

Є примірники у відділах: всього 1 : 1 (1)
Вільні: 1 (1)


061
Ч-492


    Сватенков, Олександр.
    Підготовка майбутніх соціальних педагогів до здійснення рекламної діяльності у соціальній сфері [] / О. Сватенков // Наук. вісн. Чернів. ун-ту : зб. наук. праць. - Чернівці : Рута, 2008. - Вип. 363: педагогіка та психологія. - С. 172-177. - Бібліогр. : с. 177.
УДК
Рубрики: Соціальна педагогіка--Підготовка спеціалістів
   Соціальна робота--Студенти--Реклама




801
П 352


    Косюк, Оксана.
    Творчість класиків української літератури та індустрія масової культури: опозиція чи трансформація? : [класикі світової літератури у відомих брендів] [] / О. Косюк // Питання літературознавства : наук. зб. - Чернівці : Рута, 2007. - Вип. 74. - С. 201-207. - Бібліогр. : с. 207.
УДК
Рубрики: Преса--Організаторська діяльність--Медія
   Реклама--Виробництво--Бренд



Дод.точки доступу:
Українка, Леся \о ней\


159.9
Т 654


    Skibinska, B.
    Політична реклама як засіб психологічного впливу на електорат [Текст] / B. Skibinska, Г. С. Фесун // Трансформація особистості в умовах соціально-політичних та економічних змін : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 17-18 трав. 2007 р. - Чернівці : Рута, 2007. - С. 222-229. - Бібліогр.: с. 228.
УДК
Рубрики: Суспільство--Масова маніпуляція
   Політичний маркетинг



Дод.точки доступу:
Фесун, Г. С. (Викладач ЧНУ); чернівецький автор, але не про Чернівці (Чернівецьку область)
Є примірники у відділах:
1 Інв.А 411681 - Б.ц. (вільний)


061
Л 890


    Войтович, Наталія.
    Політична реклама в ЗМІ та політична культура [Текст] / Наталія Войтович // Збірник праць Науково-дослідного центру періодики. - Львів, 2003. - Вип. 11. - С. 407-417. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Політична реклама--ЗМІ

Є примірники у відділах:
БВ Інв.Б 503142 - Б.ц. (вільний)


061
Л 890


    Бондаренко, Вікторія.
    Використання засобів журнальної реклами на прикладі житомирського видання "Голос пчеловода" (1913-1915 рр.) [Текст] / Вікторія Бондаренко, Наталя Сидоренко // Збірник праць Науково-дослідного центру періодики. - 2003. - Вип. 11. - С. 626-634. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Преса--Журнали--Реклама, 1913-1915 рр.


Дод.точки доступу:
Сидоренко, Наталя
Є примірники у відділах:
БВ Інв.Б 503142 - Б.ц. (вільний)


061
К 384


    Набруско, І. Ю.
    Дешифрація рекламних символів: проблеми розуміння [Текст] / І. Ю. Набруско // Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Соціологія. Психологія. Педагогіка. - К. : КНУ, 2007. - Вип. 27-28. - С. 19-22. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Соціологія суспільства--Реклама: знаки і символи

Є примірники у відділах:
1 Інв.В 71632 - Б.ц. (вільний)


061
К 384


    Гранадзер, Г. Б.
    Шляхи визначення ефективності політичної реклами [Текст] / Г. Б. Гранадзер // Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Соціологія. Психологія. Педагогіка. - К. : КНУ, 2007. - Вип. 27-28 . - С. 25-27. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Соціологія--Політична реклама

Є примірники у відділах:
1 Інв.В 71632 - Б.ц. (вільний)


327
А 437


    Бугрим, В. В.
    Соціальна реклама як гуманістична комунікація суспільства [Текст] / В. В. Бугрим // Актуальні проблеми міжнародних відносин : [зб. наук. пр]. - К., 2006. - Вип. 65, ч. 1. - С. 15-21. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Політична реклама--Комунікативний підхід

Є примірники у відділах:
1 Інв.В 71652 - Б.ц. (вільний)


327
А 437


    Горбенко, Г. В.
    Маніпулятивні прийоми в рекламі та способи захисту від них [Текст] / Г. В. Горбенко // Актуальні проблеми міжнародних відносин : [зб. наук. пр]. - К., 2006. - Вип. 65, Ч. 1. - С. 22-23. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Політична реклама--Маніпулювання

Є примірники у відділах:
1 Інв.В 71652 - Б.ц. (вільний)


378
Г 945


    Дубенко, Олена.
    Англо-американська та українська реклама: лінгвістичні і культурні аспекти стилетворення [Текст] / Олена Дубенко // Гуманітарна освіта в технічних вищих навчальних закладах : зб. наук. пр. - К., 2009. - Вип. 18. - С. 12-20. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Мовознавство--Стилістика реклами

Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 522212 - Б.ц. (вільний)


327
А 437


    Матвєєва, О.
    Порівняльний аналіз застосування інтернет-реклами у виборчих кампаніях (на прикладі президентських виборчих кампаній в США у 2000, 2004 та 2008 роках) [Текст] / О. Матвєєва // Актуальні проблеми міжнародних відносин : [зб. наук. пр]. - К., 2008. - Вип. 74, ч. 2. - С. 187-189.
УДК
Рубрики: Політична реклама--ЗМІ

Є примірники у відділах:
1 Інв.В 71619 - Б.ц. (вільний)


327
А 437


    Черткова, К.
    Політична реклама як засіб впливу на думку електорату [Текст] / К. Черткова // Актуальні проблеми міжнародних відносин : [зб. наук. пр]. - К., 2008. - Вип. 74, ч. 2. - С. 195-196.
УДК
Рубрики: Політична реклама

Є примірники у відділах:
1 Інв.В 71619 - Б.ц. (вільний)


801
П 352


    Сажина, Алла (Викладач ЧНУ).
    Реклама як чинник філософії побуту та культури повсякденності [Текст] / Алла Сажина // Питання літературознавства : наук. зб. - Чернівці : Рута, 2009. - Вип. 77. - С. 303-307. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Стилістика тексту--Побутовий дискурс


Дод.точки доступу:
чернівецький автор, але не про Чернівці (Чернівецьку область)
Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 518192 - Б.ц. (вільний)


061
У 333


    Шумицька, Галина.
    Особливості української телевізійної полвтичної реклами: основні прийоми впливу на цільову аудиторію (на прикладі рекламних сюжетів 2006-2007 років) [Текст] / Галина Шумицька, Наталя Терневська // Науковий вісник Ужгородського університету. Сер. Філологія. - Ужгород, 2008. - Вип. 19. - С. 111-120. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Засоби масової інформації--Телевізійна політична реклама
   Журналістика--Техніка комунікативного курування

   Прийом інформаційно-психологічного впливу

Кл.слова (ненормовані):
Політична кумунікація -- Цільова аудиторія


Дод.точки доступу:
Терневська, Наталя
Є примірники у відділах:
1 Інв.В 71731 - Б.ц. (вільний)