Ч 492 Сажина, Алла. Провідна мета рекламної сюжетики [Текст] : научное издание / А. Сажина> // Наук. вісн. Чернів. ун-ту: Зб. наук. праць. - Чернівці : Рута, 2004. - Вип. 214-215: Слов'янська філологія. - С. 99-102. - Бібліогр.: 8 назв.
Є примірники у відділах: всього 1 : 1 (1) Вільні: 1 (1) |
М 581 Удріс, Н. Реклама як символічно-знакова система [Текст] : научное издание / Н. Удріс> // Матеріали 5 Міжнародного конгресу україністів (5; 2002; Чернівці). Історія. - Чернівці : Рута, 2004. - Ч. 2. - С. 329-334. - Бібліогр. в прим.
Є примірники у відділах: всього 1 : 1 (1) Вільні: 1 (1) |
Ч-492 Соболєв , В. О. (Викладач ЧНУ). Реклама як засіб формування іміджу фірми [Текст] : научное издание / В.О. Соболєв > // Наук. вісн. Чернів. ун-ту: Зб. наук. праць. - Чернівці : Рута , 2005. - Вип. 233: Економіка . - С. 132-136. - Бібліогр.: 5 назв.
Економіка підприємства--Конкурентоспроможність--Україна Дод.точки доступу: чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину) Є примірники у відділах: 1 Інв.В 69250 - Б.ц. (вільний) |
П 352 Сажина, А. В. Реклама як презентація доби [] : научное издание / А.В. Сажина> // Питання літературознавства: Наук. зб. - 2005. - Вип. 13 (70). - С. 175-176. - Бібліогр.: 2 назв.
Дод.точки доступу: чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину) Є примірники у відділах: всього 1 : 1 (1) Вільні: 1 (1) |
Ч 492 Сажина, Алла. Телевізійна реклама - казка: до проблеми рецептивних вирішень жанрової моделі [Текст] : сборник научных трудов / А. Сажина> // Наук. вісн. Чернів. ун-ту: Зб. наук. праць (До 130-річчя Чернів. ун-ту). - Чернівці : Рута, 2006. - Вип. 276-277: Слов'янська філологія. - С. 37-40. - Бібліогр.: 10 назв.
Є примірники у відділах: всього 1 : 1 (1) Вільні: 1 (1) |
Ч-492 Сивак , Ю. В. Метафора як засіб впливу французької політичної реклами [] : научное издание / Ю.В. Сивак > // Наук. вісн. Чернів. ун-ту: Зб. наук. праць. - Чернівці : Рута, 2007. - Вип. 332: Романська філологія. - С. 96-100. - Бібліогр.: 10 назв.
Є примірники у відділах: всього 1 : 1 (1) Вільні: 1 (1) |
Ч-492 Сватенков, Олександр. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до здійснення рекламної діяльності у соціальній сфері [] / О. Сватенков> // Наук. вісн. Чернів. ун-ту : зб. наук. праць. - Чернівці : Рута, 2008. - Вип. 363: педагогіка та психологія. - С. 172-177. - Бібліогр. : с. 177.
Соціальна робота--Студенти--Реклама |
П 352 Косюк, Оксана. Творчість класиків української літератури та індустрія масової культури: опозиція чи трансформація? : [класикі світової літератури у відомих брендів] [] / О. Косюк> // Питання літературознавства : наук. зб. - Чернівці : Рута, 2007. - Вип. 74. - С. 201-207. - Бібліогр. : с. 207.
Реклама--Виробництво--Бренд Дод.точки доступу: Українка, Леся \о ней\ |
Т 654 Skibinska, B. Політична реклама як засіб психологічного впливу на електорат [Текст] / B. Skibinska, Г. С. Фесун> // Трансформація особистості в умовах соціально-політичних та економічних змін : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 17-18 трав. 2007 р. - Чернівці : Рута, 2007. - С. 222-229. - Бібліогр.: с. 228.
Політичний маркетинг Дод.точки доступу: Фесун, Г. С. (Викладач ЧНУ); чернівецький автор, але не про Чернівці (Чернівецьку область) Є примірники у відділах: 1 Інв.А 411681 - Б.ц. (вільний) |
Л 890 Войтович, Наталія. Політична реклама в ЗМІ та політична культура [Текст] / Наталія Войтович> // Збірник праць Науково-дослідного центру періодики. - Львів, 2003. - Вип. 11. - С. 407-417. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: БВ Інв.Б 503142 - Б.ц. (вільний) |
Л 890 Бондаренко, Вікторія. Використання засобів журнальної реклами на прикладі житомирського видання "Голос пчеловода" (1913-1915 рр.) [Текст] / Вікторія Бондаренко, Наталя Сидоренко> // Збірник праць Науково-дослідного центру періодики. - 2003. - Вип. 11. - С. 626-634. - Бібліогр. в кінці ст.
Дод.точки доступу: Сидоренко, Наталя Є примірники у відділах: БВ Інв.Б 503142 - Б.ц. (вільний) |
К 384 Набруско, І. Ю. Дешифрація рекламних символів: проблеми розуміння [Текст] / І. Ю. Набруско> // Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Соціологія. Психологія. Педагогіка. - К. : КНУ, 2007. - Вип. 27-28. - С. 19-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: 1 Інв.В 71632 - Б.ц. (вільний) |
К 384 Гранадзер, Г. Б. Шляхи визначення ефективності політичної реклами [Текст] / Г. Б. Гранадзер> // Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Соціологія. Психологія. Педагогіка. - К. : КНУ, 2007. - Вип. 27-28 . - С. 25-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: 1 Інв.В 71632 - Б.ц. (вільний) |
А 437 Бугрим, В. В. Соціальна реклама як гуманістична комунікація суспільства [Текст] / В. В. Бугрим> // Актуальні проблеми міжнародних відносин : [зб. наук. пр]. - К., 2006. - Вип. 65, ч. 1. - С. 15-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: 1 Інв.В 71652 - Б.ц. (вільний) |
А 437 Горбенко, Г. В. Маніпулятивні прийоми в рекламі та способи захисту від них [Текст] / Г. В. Горбенко> // Актуальні проблеми міжнародних відносин : [зб. наук. пр]. - К., 2006. - Вип. 65, Ч. 1. - С. 22-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: 1 Інв.В 71652 - Б.ц. (вільний) |
Г 945 Дубенко, Олена. Англо-американська та українська реклама: лінгвістичні і культурні аспекти стилетворення [Текст] / Олена Дубенко> // Гуманітарна освіта в технічних вищих навчальних закладах : зб. наук. пр. - К., 2009. - Вип. 18. - С. 12-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 522212 - Б.ц. (вільний) |
А 437 Матвєєва, О. Порівняльний аналіз застосування інтернет-реклами у виборчих кампаніях (на прикладі президентських виборчих кампаній в США у 2000, 2004 та 2008 роках) [Текст] / О. Матвєєва> // Актуальні проблеми міжнародних відносин : [зб. наук. пр]. - К., 2008. - Вип. 74, ч. 2. - С. 187-189.
Є примірники у відділах: 1 Інв.В 71619 - Б.ц. (вільний) |
А 437 Черткова, К. Політична реклама як засіб впливу на думку електорату [Текст] / К. Черткова> // Актуальні проблеми міжнародних відносин : [зб. наук. пр]. - К., 2008. - Вип. 74, ч. 2. - С. 195-196.
Є примірники у відділах: 1 Інв.В 71619 - Б.ц. (вільний) |
П 352 Сажина, Алла (Викладач ЧНУ). Реклама як чинник філософії побуту та культури повсякденності [Текст] / Алла Сажина> // Питання літературознавства : наук. зб. - Чернівці : Рута, 2009. - Вип. 77. - С. 303-307. - Бібліогр. в кінці ст.
Дод.точки доступу: чернівецький автор, але не про Чернівці (Чернівецьку область) Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 518192 - Б.ц. (вільний) |
У 333 Шумицька, Галина. Особливості української телевізійної полвтичної реклами: основні прийоми впливу на цільову аудиторію (на прикладі рекламних сюжетів 2006-2007 років) [Текст] / Галина Шумицька, Наталя Терневська> // Науковий вісник Ужгородського університету. Сер. Філологія. - Ужгород, 2008. - Вип. 19. - С. 111-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Журналістика--Техніка комунікативного курування Прийом інформаційно-психологічного впливу Кл.слова (ненормовані): Політична кумунікація -- Цільова аудиторія Дод.точки доступу: Терневська, Наталя Є примірники у відділах: 1 Інв.В 71731 - Б.ц. (вільний) |