П 352 Косюк, Оксана. Творчість класиків української літератури та індустрія масової культури: опозиція чи трансформація? : [класикі світової літератури у відомих брендів] [] / О. Косюк> // Питання літературознавства : наук. зб. - Чернівці : Рута, 2007. - Вип. 74. - С. 201-207. - Бібліогр. : с. 207.
Реклама--Виробництво--Бренд Дод.точки доступу: Українка, Леся \о ней\ |
Л 890 Косюк, Оксана. Творчість Левка Боровиковського та рекламна продукція сучасних електронних ЗМІ: спроба ідентифікації [Текст] / Оксана Косюк> // Вісник Львівського університету. Серія філологічна. - Львів : ЛНУ ім. І. Франка, 2008. - Вип. 44, Ч. 2. - С. 67-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): байка -- притча -- дидактичний епос -- віртуальна реальність Дод.точки доступу: Боровиковський, Левко Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 522276 - Б.ц. (вільний) |