Ч-492 Вайнола, Ренате. Кредитно-модульна система організації навчального процесу як чинник особистісного розвитку майбутього соціального педагога [] / Р. Вайнола> // Наук. вісн. Чернів. ун-ту : зб. наук. праць. - Чернівці : Рута, 2008. - Вип. 363: педагогіка та психологія. - С. 3-9. - Бібліогр. : с. 9.
Соціальна педагогіка--Підготовка спеціалістів |
К 384 Бенькович, Є. Р. Проблеми впровадження кредитно-модульної системи у навчальний процес на прикладі регіонального закладу вищої освіти [Текст] / Є. Р. Бенькович> // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Філософія. Психологія. Педагогіка : зб. наук. праць. - К. : ІВЦ "Політехніка", 2007. - № 3 (21), Ч. 1. - С. 7-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): кредитно- модульна система -- навчальний процес -- критерії оцінювання Є примірники у відділах: 1 Інв.В 71664 - Б.ц. (вільний) |
В 543 Біда, О. А. Організація самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання [Текст] / О. А. Біда, О. П. Савченко> // Витоки сучасної гуманітарно-наукової парадигми. - Полтава : Полтав. держ. пед. ун-т. ім. В. Г. Короленка, 2009. - Вип. 6. - С. 233-235. - Бібліогр. в кінці ст.
Дод.точки доступу: Савченко, О. П. Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 522481 - Б.ц. (вільний) |
Т 338 Шутак, Лариса. Програма з української мови для іноземних студентів : пошуки та альтернативи [Текст] / Лариса Шутак, Інна Собко> // Теорія і практика викладання української мови як іноземної. - Львів : ЛНУ ім. І. Франка, 2011. - Вип. 6. - С. 64-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Методика навчання української мови--Студенти немовних факультетів Кл.слова (ненормовані): Навчальна програма, змістовий модуль, граматичний аспект, лексичний аспект Дод.точки доступу: Собко, Інна; чернівецький автор, про Чернівці (Чернівецьку область) Є примірники у відділах: 0 Інв.Б 533232 - Б.ц. (вільний) |
В 488 Криворучко, А. В. Використання можливостей модульно-рейтингової системи навчання для організації особистісно орієнтованого підходу до контролю та оцінювання знань студентів [Текст] / А. В. Криворучко> // Наукові записки Вінницького держ. пед. ун-ту ім. Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія. - Вінниця, 2008. - Вип. 24. - С. 270-273. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: 1 (26.02.2013р. Інв.В 73174 - Б.ц.) (вільний) |
У 333 Голуб, Н. П. Результати впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на хімічному факультеті ДВНЗ "Ужгородський національний університет" [Текст] / Н. П. Голуб, В. Г. Лендєл, М. В. Поторій> // Науковий вісник Ужгородського університету. Сер. Хімія. - Ужгород, 2011. - Вип. 26, № 2. - С. 84-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Дод.точки доступу: Лендєл, В. Г.; Поторій, М. В. Є примірники у відділах: 1 Інв.В 73502 (вільний) |
А 437 Пішак, О. В. Теоретично-методологічні аспекти підготовки спеціалістів в умовах кредитно-модульної системи [Текст] / О. В. Пішак, І. В. Лукашевич> // Актуальні проблеми фізичної культури, спорту та здоров'я людини : мат. наук.-практ. конференції. - 2012. - С. 67-68
Дод.точки доступу: Лукашевич, І. В.; чернівецький автор, але не про Чернівці (Чернівецьку область) Є примірники у відділах: 1 (12.06.2013р. Інв.А 419554 - Б.ц.) (вільний) |
Н 340 Кожина, Г. М. Проблеми адаптації студентів І курсу до навчальної діяльності у вузі в умовах кредитно-модульної системи [Текст] / Г. М. Кожина, М. В. Маркова, Є. Г. Гриневич> // Науково-інформаційний вісник. - К., 2013. - № 3. - С. 87-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Дод.точки доступу: Маркова, М. В.; Гриневич, Є. Г. Є примірники у відділах: 1 (07.05.2014р. Інв.А 420141 - Б.ц.) (вільний) |