Л 937 Самарук, Наталія. Інтеграційні тенденції в сучасній освіті України [Текст] / Наталія Самарук> // Людинознавчі студії : зб. наук. пр. ДДПУ. - Дрогобич, 2009. - С. 4-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 522297 - Б.ц. (вільний) |
Л 937 Федорович, Анна. Розвиток вищої педагогічної школи України у другій половині ХХ ст. [Текст] / Анна Федорович> // Людинознавчі студії : зб. наук. пр. ДДПУ. - Дрогобич, 2009. - С. 17-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 522297 - Б.ц. (вільний) |
Л 937 Вишнівський, Роман. Принципи виховання у педагогічній спадщині Івана Франка [Текст] / Роман Вишнівський> // Людинознавчі студії : зб. наук. пр. ДДПУ. - Дрогобич, 2009. - С. 31-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 522297 - Б.ц. (вільний) |
Л 937 Турчина, Людмила. Професійне самовизначення як результат профорієнтаційної роботи [Текст] / Людмила Турчина> // Людинознавчі студії : зб. наук. пр. ДДПУ. - Дрогобич, 2009. - С. 45-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 522297 - Б.ц. (вільний) |
Л 937 Романова , Ганна. Вимірювання рівнів готовності викладачів до проектування навчальних технологій [Текст] / Ганна Романова > // Людинознавчі студії : зб. наук. пр. ДДПУ. - Дрогобич, 2009. - С. 56-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Проектування навчальних технологій Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 522297 - Б.ц. (вільний) |
Л 937 Артюшина, Марина. Змістовні та функціональні компоненти інноваційної діяльності [Текст] / Марина Артюшина> // Людинознавчі студії : зб. наук. пр. ДДПУ. - Дрогобич, 2009. - С. 70-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Болонський процес--Інноваційна освіта Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 522297 - Б.ц. (вільний) |
Л 937 Чепіль, Марія. Лікувальна педагогіка Януша Корчака [Текст] / Марія Чепіль> // Людинознавчі студії : зб. наук. пр. ДДПУ. - Дрогобич, 2009. - С. 81-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Зміст виховання--Принципи виховання Дод.точки доступу: Корчак, Януш Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 522297 - Б.ц. (вільний) |
Л 937 Дудник, Надія. "Школа діалогу культур" Володимира Біблера [Текст] / Надія Дудник> // Людинознавчі студії : зб. наук. пр. ДДПУ. - Дрогобич, 2009. - С. 92-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Навчально-виховний процес--Інноватика Дод.точки доступу: Біблер, Володимир Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 522297 - Б.ц. (вільний) |
Л 937 Винарчик, Марія. Полікультурне виховання у контексті білінгвальної освіти [Текст] / Марія Винарчик> // Людинознавчі студії : зб. наук. пр. ДДПУ. - Дрогобич, 2009. - С. 103-113. - Бібліогр. в кінці ст.
Білінгвізм--Учні Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 522297 - Б.ц. (вільний) |
Л 937 Кобрій, Ольга. Психолого-педагогічні умови організації самостійної роботи студентів [Текст] / Ольга Кобрій> // Людинознавчі студії : зб. наук. пр. ДДПУ. - Дрогобич, 2009. - С. 114-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Самостійна робота студентів--Форми і методи навчання Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 522297 - Б.ц. (вільний) |
Л 937 Якубов, Олександр. Структуризація творчої діяльності майбутніх учителів музики у процесі колективного музикування [Текст] / Олександр Якубов> // Людинознавчі студії : зб. наук. пр. ДДПУ. - Дрогобич, 2009. - С. 125-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 522297 - Б.ц. (вільний) |
Л 937 Король, Світлана. Індивідуальні стратегії навчання як засіб підвищення ефективності самостійної роботи студентів [Текст] / Світлана Король> // Людинознавчі студії : зб. наук. пр. ДДПУ. - Дрогобич, 2009. - С. 135-145. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 522297 - Б.ц. (вільний) |
Л 937 Піцикевич, Анна. Педагогічна діяльність учителя як основа формування творчої особистості учня в Україні (кінець ХХ - початок ХХІ ст.) [Текст] / Анна Піцикевич> // Людинознавчі студії : зб. наук. пр. ДДПУ. - Дрогобич, 2009. - С. 146-157. - Бібліогр. в кінці ст.
Формування творчої особистості Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 522297 - Б.ц. (вільний) |
Л 937 Возняк, Алла. Становлення та розвиток творчої особистості підлітків у позакласній виховній роботі [Текст] / Алла Возняк> // Людинознавчі студії : зб. наук. пр. ДДПУ. - Дрогобич, 2009. - С. 158-170. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 522297 - Б.ц. (вільний) |
Л 937 Ратовська, Світлана. Організація групової навчальної діяльності молодших школярів [Текст] / Світлана Ратовська> // Людинознавчі студії : зб. наук. пр. ДДПУ. - Дрогобич, 2009. - С. 171-181. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 522297 - Б.ц. (вільний) |
Л 937 Котикова, Олена. Зміст та організаційні особливості проведення комунікативного тренінгу для студентів-правознавців [Текст] / Олена Котикова> // Людинознавчі студії : зб. наук. пр. ДДПУ. - Дрогобич, 2009. - С. 182-196. - Бібліогр. в кінці ст.
Соціально-психологічний тренінг Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 522297 - Б.ц. (вільний) |
Л 937 Лупак, Наталія. Мистецький діалог в освіті [Текст] / Наталія Лупак> // Людинознавчі студії : зб. наук. пр. ДДПУ. - Дрогобич, 2009. - С. 197-211. - Бібліогр. в кінці ст.
Діалог--Художній образ Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 522297 - Б.ц. (вільний) |
Л 937 Невмержицька, Олена. Вітчизняна педагогічна думка про вплив телебачення на становлення моральної особистості [Текст] / Олена Невмержицька> // Людинознавчі студії : зб. наук. пр. ДДПУ. - Дрогобич, 2009. - С. 212-225. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 522297 - Б.ц. (вільний) |
Л 937 Шевчук, Ірина. Дозвілля як чинник виховання особистості студента вищого педагогічного навчального закладу [Текст] / Ірина Шевчук> // Людинознавчі студії : зб. наук. пр. ДДПУ. - Дрогобич, 2009. - С. 226-237. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 522297 - Б.ц. (вільний) |
Л 937 Пантюк, Микола. Підготовка вчителя до виховної діяльності у педагогічній спадщині Фрідріха Діттеса [Текст] / Микола Пантюк> // Людинознавчі студії : зб. наук. пр. ДДПУ. - Дрогобич, 2009. - С. 238-249. - Бібліогр. в кінці ст.
Виховання--Методи--Засоби виховання Дод.точки доступу: Діттес, Фрідріх Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 522297 - Б.ц. (вільний) |