37
Л 937


    Самарук, Наталія.
    Інтеграційні тенденції в сучасній освіті України [Текст] / Наталія Самарук // Людинознавчі студії : зб. наук. пр. ДДПУ. - Дрогобич, 2009. - С. 4-16. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Сучасна освіта України--Інтеграція навчальних предметів

Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 522297 - Б.ц. (вільний)


37
Л 937


    Федорович, Анна.
    Розвиток вищої педагогічної школи України у другій половині ХХ ст. [Текст] / Анна Федорович // Людинознавчі студії : зб. наук. пр. ДДПУ. - Дрогобич, 2009. - С. 17-30. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Вища педагогічна освіта--Підготовка вчителя, ІІ пол. ХХ ст.

Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 522297 - Б.ц. (вільний)


37
Л 937


    Вишнівський, Роман.
    Принципи виховання у педагогічній спадщині Івана Франка [Текст] / Роман Вишнівський // Людинознавчі студії : зб. наук. пр. ДДПУ. - Дрогобич, 2009. - С. 31-45. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Педагогічна діяльність--Франко І.--Україна, ХІХ ст. - ХХ ст.

Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 522297 - Б.ц. (вільний)


37
Л 937


    Турчина, Людмила.
    Професійне самовизначення як результат профорієнтаційної роботи [Текст] / Людмила Турчина // Людинознавчі студії : зб. наук. пр. ДДПУ. - Дрогобич, 2009. - С. 45-55. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Середня школа--Професійна орієнтація

Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 522297 - Б.ц. (вільний)


37
Л 937


    Романова , Ганна.
    Вимірювання рівнів готовності викладачів до проектування навчальних технологій [Текст] / Ганна Романова // Людинознавчі студії : зб. наук. пр. ДДПУ. - Дрогобич, 2009. - С. 56-69. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Вчитель--Педагогічна майстерність
   Проектування навчальних технологій


Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 522297 - Б.ц. (вільний)


37
Л 937


    Артюшина, Марина.
    Змістовні та функціональні компоненти інноваційної діяльності [Текст] / Марина Артюшина // Людинознавчі студії : зб. наук. пр. ДДПУ. - Дрогобич, 2009. - С. 70-80. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Сучасна освіта України--Психолого-педагогічні підходи
   Болонський процес--Інноваційна освіта


Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 522297 - Б.ц. (вільний)


37
Л 937


    Чепіль, Марія.
    Лікувальна педагогіка Януша Корчака [Текст] / Марія Чепіль // Людинознавчі студії : зб. наук. пр. ДДПУ. - Дрогобич, 2009. - С. 81-91. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Соціальна педагогіка--Важкі діти, ХХ ст.
   Зміст виховання--Принципи виховання



Дод.точки доступу:
Корчак, Януш
Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 522297 - Б.ц. (вільний)


37
Л 937


    Дудник, Надія.
    "Школа діалогу культур" Володимира Біблера [Текст] / Надія Дудник // Людинознавчі студії : зб. наук. пр. ДДПУ. - Дрогобич, 2009. - С. 92-103. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Видатні діячі--Гуманізація освіти--Росія
   Навчально-виховний процес--Інноватика



Дод.точки доступу:
Біблер, Володимир
Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 522297 - Б.ц. (вільний)


37
Л 937


    Винарчик, Марія.
    Полікультурне виховання у контексті білінгвальної освіти [Текст] / Марія Винарчик // Людинознавчі студії : зб. наук. пр. ДДПУ. - Дрогобич, 2009. - С. 103-113. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Педагогіка --Теорія виховання
   Білінгвізм--Учні


Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 522297 - Б.ц. (вільний)


37
Л 937


    Кобрій, Ольга.
    Психолого-педагогічні умови організації самостійної роботи студентів [Текст] / Ольга Кобрій // Людинознавчі студії : зб. наук. пр. ДДПУ. - Дрогобич, 2009. - С. 114-124. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Вища освіта--Навчально-виховний процес--Модульне навчання
   Самостійна робота студентів--Форми і методи навчання


Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 522297 - Б.ц. (вільний)


37
Л 937


    Якубов, Олександр.
    Структуризація творчої діяльності майбутніх учителів музики у процесі колективного музикування [Текст] / Олександр Якубов // Людинознавчі студії : зб. наук. пр. ДДПУ. - Дрогобич, 2009. - С. 125-134. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Вища педагогічна освіта--Підготовка вчителів музики

Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 522297 - Б.ц. (вільний)


37
Л 937


    Король, Світлана.
    Індивідуальні стратегії навчання як засіб підвищення ефективності самостійної роботи студентів [Текст] / Світлана Король // Людинознавчі студії : зб. наук. пр. ДДПУ. - Дрогобич, 2009. - С. 135-145. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Вища освіта--Вивчення іноземної мови--Самостійна робота студентів

Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 522297 - Б.ц. (вільний)


37
Л 937


    Піцикевич, Анна.
    Педагогічна діяльність учителя як основа формування творчої особистості учня в Україні (кінець ХХ - початок ХХІ ст.) [Текст] / Анна Піцикевич // Людинознавчі студії : зб. наук. пр. ДДПУ. - Дрогобич, 2009. - С. 146-157. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Вчитель--Педагогічна майстерність, 19-20 ст.
   Формування творчої особистості


Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 522297 - Б.ц. (вільний)


37
Л 937


    Возняк, Алла.
    Становлення та розвиток творчої особистості підлітків у позакласній виховній роботі [Текст] / Алла Возняк // Людинознавчі студії : зб. наук. пр. ДДПУ. - Дрогобич, 2009. - С. 158-170. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Позакласна виховна робота--Підлітки--Творча особистість

Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 522297 - Б.ц. (вільний)


37
Л 937


    Ратовська, Світлана.
    Організація групової навчальної діяльності молодших школярів [Текст] / Світлана Ратовська // Людинознавчі студії : зб. наук. пр. ДДПУ. - Дрогобич, 2009. - С. 171-181. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Початкова школа--Педагогічний досвід--Організація навчальної діяльності--Автономна Республіка Крим

Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 522297 - Б.ц. (вільний)


37
Л 937


    Котикова, Олена.
    Зміст та організаційні особливості проведення комунікативного тренінгу для студентів-правознавців [Текст] / Олена Котикова // Людинознавчі студії : зб. наук. пр. ДДПУ. - Дрогобич, 2009. - С. 182-196. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Вища освіта--Підготовка майбутніх юристів
   Соціально-психологічний тренінг


Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 522297 - Б.ц. (вільний)


37
Л 937


    Лупак, Наталія.
    Мистецький діалог в освіті [Текст] / Наталія Лупак // Людинознавчі студії : зб. наук. пр. ДДПУ. - Дрогобич, 2009. - С. 197-211. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Вища освіта--Мистецька освіта
   Діалог--Художній образ


Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 522297 - Б.ц. (вільний)


37
Л 937


    Невмержицька, Олена.
    Вітчизняна педагогічна думка про вплив телебачення на становлення моральної особистості [Текст] / Олена Невмержицька // Людинознавчі студії : зб. наук. пр. ДДПУ. - Дрогобич, 2009. - С. 212-225. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Інформаційне суспільство--Вплив телебачення--Моральне виховання

Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 522297 - Б.ц. (вільний)


37
Л 937


    Шевчук, Ірина.
    Дозвілля як чинник виховання особистості студента вищого педагогічного навчального закладу [Текст] / Ірина Шевчук // Людинознавчі студії : зб. наук. пр. ДДПУ. - Дрогобич, 2009. - С. 226-237. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Вища педагогічна освіта--Позанавчальна виховна діяльність--Дозвілля

Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 522297 - Б.ц. (вільний)


37
Л 937


    Пантюк, Микола.
    Підготовка вчителя до виховної діяльності у педагогічній спадщині Фрідріха Діттеса [Текст] / Микола Пантюк // Людинознавчі студії : зб. наук. пр. ДДПУ. - Дрогобич, 2009. - С. 238-249. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Педагогіка--Вчені, ХІХ - на поч. ХХ ст.
   Виховання--Методи--Засоби виховання



Дод.точки доступу:
Діттес, Фрідріх
Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 522297 - Б.ц. (вільний)