Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:БД Авторефератів (12)Краєзнавча картотека (1)Конференції і вісники (10)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=аудіювання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 90
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-90 
1.


    Яновицька, Наталія
    Усний курс української мови (перший рік навчання в ЗНЗ з польською мовою викладання) [Текст] / Наталія Яновицька // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 6. - С. 39-43
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Викладання в школах національних меншин
Кл.слова (ненормовані):
усний курс -- збагачення словникового запасу -- аудіювання -- говоріння
Анотація: У статті висвітлюються основні завдання першого року навчання української мови в ЗНЗ з польською мовою викладання (усний курс), пропонується розширене календарне планування уроків української мови.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Шкваріна, Т.
    Навчання дошкільників аудіювання і говоріння англійською мовою [Текст] / Т. Шкваріна // Рідна школа. - 2007. - № 1. - С. 51-53
Рубрики: Іноземна мова--Вивчення--Дошкільники
Анотація: Програма навчання дошкільників англійської мови передбачає формування у дітейелементарної мовленнєвої компетенції. Мовленнєва крмпетенція грунтується на вмінні розуміти на слух мовлення інших людей (вудіювання) та висловлювати свої думки іноземною мовою (говоріння). Говоріння та аудіювання - взаємопов'язані складові усного мовлення.


Знайти схожі

3.


    Шелехова, Галина
    Уміння сприймати мовлення як складник мовленнєвої компетентності учнів основної школи [Текст] / Галина Шелехова // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 7. - С. 22-26. - Бібліогр.: 8 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
сприймання мовлення -- аудіювання -- читання -- мовленнєва компетентність -- основна школа
Анотація: У статті висвітлюються питання щодо важливості сформованості в учнів основної школи вмінь сприймати усне й писемне мовлення для їхнього навчання успішного спілкування, аналіз результатів анкетування вчителів і учнів, зроблено висновки щодо шляхів розв'язання цієї проблеми.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Шелехова, Г.
    Теоретичні аспекти формування мовленнєвої компетентності учнів 5-7 класів у процесі сприймання усних і письмових текстів [Текст] / Галина Шелехова // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 4. - С. 20-24. - Бібліогр.: 10 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Розвиток мовлення--Методика
Кл.слова (ненормовані):
сприймання -- розуміння -- мовленнєва компетентність -- аудіювання -- читання
Анотація: У статті на основі досліджень в галузі психолінгвістики, психології, методики розкривається зміст понять сприймання як різновиду мовленнєвої діяльності людини, розуміння, його рівні, особливості й різновиди аудіювання й читання, прийоми й способи навчання сприймання усного й писемного мовлення учнів 5-7 класів на уроках української мови.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Шелехова, Г.
    Особливості навчання учнів 5-7 класів сприймати мовлення на уроках української мови [Текст] / Галина Шелехова, Світлана Цінько // Українська мова і література в школі. - 2014. - № 3. - С. 15-18. - Бібліогр.: 7 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Розвиток мовлення
   Українська мова--Урок

Кл.слова (ненормовані):
сприймання -- розуміння -- аудіювання -- читання -- суб'єктивні -- лінгвістичні труднощі -- фактори впливу на якість сприймання -- українська мова -- учні 5-7 класів
Анотація: У статті висвітлюються особливості сприймання учнями 5-7 класів усних і письмових висловлювань. Звертається увага на труднощі, з якими стикаються школярі в процесі аудіювання й читання, зокрема йдеться про суб'єктивні, лінгвістичні (фонетичні, граматичні й лексичні) труднощі, а також ті ,що зумовленні характером мовних засобів і структурно-композиційними характеристиками сприйнятих текстів на слух і зором, визначаються фактори впливу на якість сприймання учнями текстів.


Дод.точки доступу:
Цінько, С.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.
CUKK-VDPU
Ш42


    Шелехова, Г.
    Наступність і перспективність у формуванні мовленнєвих умінь учнів початкової і основної школи на уроках української мови [Текст] / Г. Шелехова // Українська мова і література в школі. - 2007. - № 2. - С. 39-42. - Бібліогр.: 6 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Вивчення української мови у школах національних меншин
Кл.слова (ненормовані):
аудіювання -- наступність -- мовлення -- усна комунікація
Анотація: Навчання української мови в школах з іншими національними мовами викладання

Є примірники у відділах:
(11.05.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1

Знайти схожі

7.
CUKK-VDPU
Ш42


    Шелехова, Г.
    Контрольне оцвнювання навчальних досягнень учнів 7 класу з української мови ( I cеместр) [Текст] / Г. Шелехова // Українська мова і література в школі. - 2007. - № 7-8. - С. 77-83.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
тематичне оцінювання -- художній стиль -- тести -- аудіювання -- науковий стиль
Анотація: Завдання для контролюза рівнем навчання досягнень учнів 7 класу з усіх видів мовленнєвої діяльності


Знайти схожі

8.


    Шелехова , Галина.
    Використання вправ з аудіювання і читання на уроках рідної мови в 6 класі [Текст] / Г. Шелехова ; Г. Шелехова // Українська мова і література в школі. - 2005. - №4. - С. 2-6.
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання--Класно-урочна система
Кл.слова (ненормовані):
Урок -- методика -- мовлення -- 6 кл.
Анотація: Мета статті - дати вчителеві конкретні методичні рекомендації щодо теми, запропонувати вили вправ і завдань, спрямованих на формування в учнів 6 класу аудіативних і читацьких умінь; автор також визначає перелік цих умінь.

Є примірники у відділах:
(27.07.2005р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1

Знайти схожі

9.


    Чабайовська, М.
    Перевірка та оцінювання сформованості аудіативних умінь учнів на уроках літературного читання в початковій школі [Текст] / Марія Чабайовська, Світлана Шароварко // Початкова школа. - 2017. - № 2. - С. 25-28. - Бібліогр.: 6 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика початкового навчання - читання--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
тести для аудіювання -- літературне читання
Анотація: Мета статті - розкрити методичні засади здійснення перевірки рівня сформованості аудіативних умінь початкових класів з літературного читання.


Дод.точки доступу:
Шароварко, С.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

10.


    Цінько, Світлана
    Дидактичний матеріал для розвитку аудіативних умінь учнів [Текст] / Світлана Цінько // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 3. - С. 12-15. - Бібліогр.: 3 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Дидактика--Аудіювання
   Українська мова--Вивчення і викладання у вузі

Кл.слова (ненормовані):
аудіювання -- текст -- зміст висловлення -- тестові завдання
Анотація: У статті подано зразки дидактичного матеріалу (тексти та орієнтовні тести для перевірки розуміння сприйнятого на слух) для учнів 5 класу, дібрані відповідно до вимог чинної програми щодо кількості слів і тематики. Матеріал статті стане у нагоді вчителю-словеснику в процесі розроблення конспектів уроків, а також студентам педагогічних університетів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

11.


    Цінько, Світлана
    Дидактичний матеріал для розвитку аудіативних умінь учнів (5 клас) [Текст] / Світлана Цінько // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 2. - С. 15-18. - Бібліогр.: 3 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Дидактика
   Українська мова--Текст

Кл.слова (ненормовані):
аудіювання -- текст -- зміст висловлення
Анотація: У статті подано зразки дидактичного матеріалу (тексти та орієнтовні тексти для перевірки розуміння сприйнятого на слух) для учнів 5 класу, дібрані відповідно до вимог чинної програми щодо кількості слів і тематики. Матеріал статті стане у нагоді вчителю-словеснику в процесі розроблення конспектів уроків, а також студентам педагогічних університетів.


Знайти схожі

12.


    Цінько, Світлана
    Дидактичний матеріал для розвитку аудіативних умінь учнів (5 клас) [Текст] / Світлана Цінько // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 1. - С. 19-22. - Бібліогр.: 3 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Вивчення та викладання у вузі--Текст
   Українська мова--Перевірка і оцінка знань

Кл.слова (ненормовані):
аудіювання -- текст -- зміст висловлення
Анотація: У статті подано зразки дидактичного матеріалу (тексти та орієнтовні тексти для перевірки розуміння сприйнятого на слух) для учнів 5 класу, дібрані відповідно до вимог чинної програми щодо кількості слів і тематики. Матеріал статті стане у нагоді вчителю-словеснику в процесі розроблення конспектів уроків, а також студентам педагогічних університетів.


Знайти схожі

13.


    Цінько, С.
    Розвиток мовленнєвої компетентності дев'ятикласників : урок [Текст] / Світлана Цінько // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 4. - С. 16-19. - Бібліогр.: 4 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
види мовленнєвої діяльності -- аудіювання -- читання -- говоріння -- письмо -- текст -- стилі мовлення -- типи мовлення
Анотація: У статті пропонуються шляхи розвитку мовленнєвої компетентності дев'ятикласників на прикладі уроку розвитку мовлення за темою "Види мовленнєвої діяльності(аудіювання, читання, говоріння, письмо). Текст, його основні ознаки. Стилі, типи мовлення".

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

14.


    Цінько, С.
    Основні труднощі у сприйманні учнями усних висловлювань [Текст] / Світлана Цінько // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 6-11. - Бібліогр.: 19 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Усне і писемне мовлення
Кл.слова (ненормовані):
усне висловлювання -- аудіювання -- усне мовлення -- писемне мовлення -- повідомлення -- вираження -- спонукання -- змістовність -- виразність -- вплив мовлення -- діалог -- монолог -- інтонація -- екстралінгвістичні засоби спілкування -- міміка -- жестикуляція -- пантоміміка -- текст
Анотація: У статті окреслено основні труднощі, які виникають у школярів під час сприймання усних висловлювань, з'ясовано особливості зорового й слухового сприймання, зумовлені специфікою усного й писемного мовлення.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

15.


    Хорошковська, Ольга.
    Теоретичні підходи до підручників з української мови для шкіл з мовами навчання національних меншин України [Текст] / О. Хорошковська // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 2. - С. 26-29.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика викладання у школах національних меншин
Кл.слова (ненормовані):
лінгводидактика -- мотивація -- аудіювання
Анотація: Розробка змісту і методів навчання української мови та літератури у школах національних меншин.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

16.


    Хорошковська, О.
    Формування умінь мовленнєвої діяльності (аудіювання й говоріння) в учнів початкових класів на уроках української мови як державної [Текст] / Ольга Хорошковська // Початкова школа. - 2011. - № 12. - С. 12-16. - Бібліогр.: 3 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика початкового навчання
Кл.слова (ненормовані):
усне українське мовлення -- розвиток аудіативних умінь -- слухова пам'ять дітей -- говоріння -- слухання -- діалогічне мовлення -- комунікативні вміння -- монологічне мовлення
Анотація: Стаття присвячена проблемам формування усного українського мовлення (аудіативних умінь та умінь діалогічного й монологічного мовлення) в учнів початкових класів шкіл з російською та іншими мовами навчання, даються методичні рекомендації.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

17.


    Хорошковська, О.
    Використання ігрових вправ у процесі формування усного українського мовлення учнів 1 класу шкіл з національними мовами навчання [Текст] / Ольга Хорошковська // Початкова школа. - 2012. - № 7. - С. 23-26.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Ігрові методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
аудіювання -- ігрові вправи -- діалогічне мовлення -- усне мовлення
Анотація: У статті розкриваються аспекти використання ігрових методів у процесі вивчення усного українського мовлення.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

18.


    Хавіна, С. Я.
    Аудіювання й читання в 7 класі. Тексти [Текст] / С. Я. Хавіна // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2010. - № 6. - С. 9-18.
Рубрики: Українська мова--Методика викладання
Анотація: Пропонуються тексти для аудіювання і читання мовчки для 7 класу.


Знайти схожі

19.


    Фидкевич, Елена.
    Аудирование в школьном курсе русского языка [Текст] : К вопросу отбора аудиативного материала с учетом задач компетентности ориентированного обучения русскому языку в 5 классе / Елена Фидкевич // Всесвітня література в сучасній школі. - 2015. - № 2. - С. 55-58
Рубрики: Російська мова--Вивчення в школі--Компетентнісно орієнтований підхід
   Уроки російської мови--Форми проведення--Аудіювання

Анотація: Рассматриваются проблемы выбора текстов для аудирования и формирования заданий к ним.


Знайти схожі

20.


    Фесенко, О.
    Українські мотиви у творчості Фридерика Шопена [Текст] / О. Фесенко // Дивослово. - 2010. - № 10. - С. 5-8
Рубрики: Композитори польські--Шопен Ф.--Вивчення в школі
   Українська мова--Методика викладання--Аудіювання



Дод.точки доступу:
Шопен, Фридерик (видатний польський композитор та піаніст ; 1810-1849) \о нем\

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-90