Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Українська мова -- Урок<.>
Загальна кількість знайдених документів : 198
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
CUKK-VDPU
Г65


    Гончарук, Олена.
    Учень пише свою книжку [Текст] : з досвіду проведення підсумкових уроків у випускному класі / О. Гончарук // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2007. - № 3. - С. 157-158.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
досвід роботи -- стислі анотації
Анотація: З досвіду проведення філологічного уроку.

Є примірники у відділах:
(25.05.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1

Знайти схожі

2.


    Архангельська, Л.
    У фразеології - "дух язика" : узагальнювальний урок-дослідження у 10-му класі [Текст] / Люся Архангельська // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 4. - С. 19-27.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Урок
   Українська мова--Лексикологія--Фразеологія--Методика

Кл.слова (ненормовані):
фразеологізм -- походження фразеологізмів -- робота в групах -- міні-проект -- робота в парах -- лінгвістичне повідомлення -- тестове завдання
Анотація: Подано конспект уроку за темою: "Фразеологізм як особливий вид лексики". Мета уроку - повторити та узагальнити знання учнів із фразеології, визначити роль фразеологізмів у писемному й усному мовленні, розвивати пам'ять, спостережливість, збагачувати активну лексику учнів.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

3.


    Сергієнко, Ю.
    Перший біжить, другий лежить, третій кланяється... : підсумковий урок-пошук у 6-му класі [Текст] / Юлія Сергієнко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 4. - С. 13-18.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Урок
   Українська мова--Числівник--Методика

Кл.слова (ненормовані):
підсумковий урок -- мозковий штурм -- творче спостереження -- аналіз тексту -- вправа "Часолік" -- диктант -- творче моделювання -- тест
Анотація: Надано розробку підсумкового уроку за темою "Числівник", мета якого - узагальнити й систематизувати знання учнів з цієї теми, удосконалювати в учнів навички аналізу і порівняння, розвивати пам'ять, логічне мислення, творчі здібності.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

4.


    Омельченко, Л.
    Відкритий урок у 2 класі [Текст] / Любов Омельченко // Початкова школа. - 2011. - № 5. - С. 31-33. - Бібліогр.: 2 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
комбінований урок -- рідна мова і природознавство -- рідна мова і образотворче мистецтво -- складання казки -- виховання національної свідомості учнів
Анотація: Запропоновано конспект уроку за темою: "Складання казки "Сонечко і Кульбабка", виконання малюнка до неї. Виховання національної свідомості учнів і їх громадської позиції".

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

5.


    Носенко, Г.
    Світ, створений для добра : урок позакласного читання, 4 клас [Текст] / Галина Носенко, Тетяна Мельничук // Початкова школа. - 2011. - № 5. - С. 51-52.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
мама -- повага до мами
Анотація: Запропоновано конспект уроку позакласного читання для 4 класу за темою "Моя перша вчителька - мама", мета якого - продовжувати знайомити учнів із людськими чеснотами, виховувати бажання творити добро, почуття поваги та вдячності до рідних мам.


Дод.точки доступу:
Мельничук, Тетяна
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

6.


    Сидоренко, О.
    "Щасливий, хто уміє дивуватись..." : [урок з української мови за темою "Написання префіксів РОЗ-, БЕЗ-"] [Текст] / О. Сидоренко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 7/8. - С. 139-142. - Зміст: "Щасливий, хто уміє дивуватись..."; "Скільки родичів у вітру?" / І. Складаний.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Орфографія--Правопис--Методика
   Українська мова--Урок

Кл.слова (ненормовані):
орфограма -- робота з віршами І. Складаного -- лінгвістична гра -- синоніми, антоніми
Анотація: Подано конспект уроку за темою "Написання префіксів РОЗ-, БЕЗ-"". Мета уроку - поглибити навички правопису та правильної вимови слів із вказаними префіксами, збагачувати словниковий запас учнів, виховувати любов до рідної мови. Урок побудовано за матеріалами збірки поезій Івана Складаного.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

7.


    Деркач, О.
    Удосконалювати вміння: порівнювати, узагальнювати, систематизувати, дискутувати : урок з елементами дослідження та експериментування [Текст] / Олена Деркач // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 7/8. - С. 44-50.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Урок
   Українська мова--Морфологія--Сполучник--Методика

Кл.слова (ненормовані):
урок-"квіткова мозаїка" -- сполучник як службова частина мови -- робота з текстом "Вінок із квітів" -- теоретичний журнал учня -- 7 блоків уроку
Анотація: Подано розробку уроку за темою "Сполучник як службова частина мови". Культурологічну тему уроку "Квіти - очі землі" присвячено чарівній красі та розмаїттю квітів. Особистісно зорієнтований урок з елементами дослідження та експериментування ставить за мету ознайомлення із сполучником як частиною мови, розвиток пам'яті, логічного й образного мислення учнів, виховання любові до природи рідного краю.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

8.


    Головко, Л.
    Сім чудес світу : урок-проект з української мови у 8 класі [Текст] / Людмила Головко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 7/8. - С. 34-43.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Урок
   Українська мова--Синтаксис--Просте речення--Методика

Кл.слова (ненормовані):
просте речення -- типи речень за метою висловлювання -- урок-презентація виконаної роботи -- визначні пам'ятки Криму -- робота в групах -- "Я-концепція" (український характер)
Анотація: Подано конспект уроку за темою: "Сім чудес Криму. Просте речення. Типи речень за метою висловлювання". Урок має на меті за допомою сучасних технологій навчання поглибити знання учнів про речення як синтаксичну одиницю, розвивати їх словниковий запас. Створення власних проектів про визначні пам'ятки Криму, а також визначення рис національного українського характеру - все це сприяє розширенню кругозору учнів, естетичному розвитку та вихованню патріотичних почуттів.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

9.


    Спода, Л.
    Закріплення звукового значення букви Ч, ч [Текст] / Людмила Спода // Початкова школа. - 2011. - № 10. - С. 44-45.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- звук [ч] -- звуко-буквений аналіз слів
Анотація: Запропоновано урок української мови, мета якого - закріплювати літературну вимову звука [ч], збагачувати словниковий запас учнів; ознайомити з умовами життя та праці людей у Карпатах; удосконалювати фонематичне сприймання, навички звуко-буквеного аналізу слів.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

10.


    Чабайовська, М.
    Особистісно орієнтований підхід у навчанні молодших школярів української мови [Текст] / Марія Чабайовська, Світлана Шароварко // Початкова школа. - 2011. - № 11. - С. 4-6 ; Початкова школа. - 2011. - № 12. - С. 4-7.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Особистісно орієнтоване навчання
   Українська мова--Урок

Кл.слова (ненормовані):
особистіно орієнтоване навчання -- тема "Речення" -- урок української мови -- групова робота на уроці -- окличні речення -- питальні речення
Анотація: Наведено методичні рекомендації та розробки уроків з української мови для 3 класу в контексті особистісно орієнтованого підходу.


Дод.точки доступу:
Шароварко, С.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

11.


    Биконь, Т.
    "Море - це вічний рух і любов, вічне життя"відмінювання числівників. Правильне використання числівників у мовленні : урок української мови в 6 класі [Текст] / Тетяна Биконь // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 6. - С. 43-45. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
числівник -- відмінювання -- кількісні -- порядкові
Анотація: У статті представлено завдання, спрямовані на формування в шестикласників умінь правильно використовувати числівники в мовленні.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

12.


    Вітровчак, В.
    Новорічні свята : урок-ярмарок з етичної граматики [Текст] / Вікторія Вітровчак // Початкова школа. - 2012. - № 1. - С. 23-26.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Урок
   Знаменні дати--Новорічні свята

Кл.слова (ненормовані):
різдвяні свята

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

13.


    Скляр, Н.
    "Над берегами Псла-ріки - найкраще наше місто" : урок повторення, узагальнення та систематизації вивченого : 6 клас [Текст] / Надія Скляр // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 3-5.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Морфологія--Прикметник--Методика
   Українська мова--Урок

Кл.слова (ненормовані):
прикметник -- рольова гра -- словникова робота -- творча робота -- рідне місто (Суми)
Анотація: Запропоновано конспект уроку за темою "Прикметник як частина мови". Мета уроку - повторити, узагальнити та закріпити знання учнів, розвивати усне й писемне мовлення, виховувати любов до рідного міста, його краси та неповторності.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

14.


    Михайлюк, Т.
    Повторюємо й узагальнюємо знання про види складних речень : урок української мови у 9 класі [Текст] / Тамара Михайлюк // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 11/12. - С. 19-22. - Зміст: "Мати" / О. П. Довженко. "Школяр" / Ю. І. Яновський.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Україська мова--Синтаксис--Складне речення--Методика
   Українська мова--Урок

Кл.слова (ненормовані):
види складних речень -- розділові знаки -- урок-практичне заняття -- робота з текстом -- усне дослідження
Анотація: Надано конспект уроку за темою: "Види складних речень. Розділові знаки в них". Мета заняття - повторити та узагальнити знання учнів з теми, виховувати в них любов і гордість за свій народ, шанобливе ставлення до своєї мови.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

15.


    Гуманенко, Л.
    Подорож у Країну Лексики : конспект уроку української мови у 5 класі [Текст] / Лариса Гуманенко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 11/12. - С. 6-8.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Лексикологія--Методика
   Українська мова--Урок

Кл.слова (ненормовані):
синоніми -- антоніми -- омоніми -- мультимедійні засоби навчання
Анотація: Запропоновано розробку уроку за темою: "Групи слів за значенням: синоніми, антоніми, омоніми". Мета уроку - за допомогою новітніх навчальних технологій поглибити знання учнів зі вказаної теми, розвивати вміння й навички використання цих слів у мовленні, а також логічне й образне мислення та творчі здібності; виховувати любов до рідного слова.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

16.


    Гладченко, О.
    Перші вісники весни : інтегрований урок у 1 класі [Текст] / Олена Гладченко // Початкова школа. - 2012. - № 2. - С. .59-60
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
інтегрований урок -- читання і образотворче мистецтво

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

17.


    Удодік, Л.
    Підсумковий урок у 3 класі за темою "Іменник" [Текст] / Людмила Удодік // Початкова школа. - 2012. - № 3. - С. 53-54.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
інтерактивний мультимедійний урок-гра -- іменник -- інтерактивні вправи

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

18.


    Стельмашенко, В.
    Вплив творів мистецтва на збереження та зміцнення здоров'я : інтегрований урок у 3 класі [Текст] / Валентина Стельмашенко // Початкова школа. - 2012. - № 3. - С. 56-58.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Я і Україна--Урок--3 клас
   Українська мова--Урок

Кл.слова (ненормовані):
"Я і Україна" і читання -- інтегрований урок -- добрі вчинки

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

19.


    Редька, Т.
    Узагальнення та систематизація знань з української мови, української та світової літератури : інтегрований урок : 10 клас [Текст] / Тетяна Редька, Тетяна Потята // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 2. - С. 47-49.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Міжпредметні зв'язки
   Українська література--Міжпредметні зв'язки

   Зарубіжна література--Міжпредметні зв'язки

   Українська мова--Урок

   Українська література--Урок

   Зарубіжна література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
урок-гра -- змагання команд -- бліц-турнір -- конкурси знавців -- фразеологізми, скоромовки
Анотація: Запропоновано розробку уроку, мета якого - повторити вивчене, поглибити знання учнів з вищевказаних предметів, розвивати в учнів навички зв'язного мовлення, а також виховувати інтерес до вивчення літератури та інших видів мистецтва.


Дод.точки доступу:
Потята, Т.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

20.


    Ліщинська, Лариса
    Урок узагальнення вивченого про фразеологізми на уроках української мови в 10 класі [Текст] / Лариса Ліщинська // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 1. - С. 36-39
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Урок
   Українська мова--Методика фразеології

Кл.слова (ненормовані):
групова робота -- очікувані результати -- переконструювання -- виражальні можливості фразеологізмів
Анотація: У статті представлено урок узагальнення вивченого про фразеологізми і розвитку словесної творчості учнів 10 класу (академічний рівень). Автор розкриває перспективні методи, прийоми, форми, засоби, спрямовані на формування узагальнених способів пізнавальної і мовленнєвої діяльності десятикласників як необхідної передумови здатності їх включитися у цілевизначення, планування, організацію власного учіння, рефлексію.


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120