Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Світова література -- Розробки уроків<.>
Загальна кількість знайдених документів : 48
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-48 
1.


    Івасюк, Н. Г.
    Гімн мужності людини, її волі і силі [Текст] : Конспект уроку за повістю-притчею Ернеста Хемінгуея "Старий і море"; 11 клас / Н. Г. Івасюк // Зарубіжна література в школах України. - 2011. - № 3. - С. 41-44. - Зміст: "Старий і море"
Рубрики: Письменники американські, 20 ст.
   Світова література--Розробки уроків

   Уроки зарубіжної літератури--Розробка уроків

Анотація: Подано розобку уроку з вивчення життя і творчості Е. Хемінгуея.


Дод.точки доступу:
Хемінгуей, Ернест \про твір\

Знайти схожі

2.


    Ільяшенко, М. А.
    Мацуо Басьо і його поетичний дар [Текст] : Конспект уроку; 5 клас / М. А. Ільяшенко // Зарубіжна література в школах України. - 2011. - № 1. - С. 57
Рубрики: Світова література--Розробки уроків
   Письменники японські--Поети, 17 ст.

Анотація: Стаття висвітлює важливі факти життя та творчості японського поета Мацуо Басьо.


Дод.точки доступу:
Басьо Мацуо (Японський поет, 17 ст.) \про нього\

Знайти схожі

3.


    Анікіна, Любов.
    Арабська народна казка "Синдбад -мореплавець" (третя подорож" [Текст] : Утвердження жаги відкриття світу, мужності й людяністю / Любов Анікіна // Всесвітня література в сучасній школі. - 2013. - № 10. - С. 29-31. - Зміст: "Синдбад - мореплавець"
Рубрики: Світова література--Розробки уроків
   Світова література--Казки--Вивчення в школі

   Теми і образи в фольклорі--Казки



Знайти схожі

4.


    Анікіна, Любов.
    Образ Синдбада-мореплавця. Втілення віри в перемогу людини над обставинами [Текст] / Любов Анікіна // Всесвітня література в сучасній школі. - 2013. - № 10. - С. 32-33 : мал.
Рубрики: Світова література--Розробки уроків
   Світова література--Казки--Вивчення в школі

   Теми і образи в фольклорі--Казки



Знайти схожі

5.


    Байдалова, Юлія.
    Генріх Гейне. "Задзвени із глибини..." . [Текст] : Втілення у вірші краси весняної природи / Юлія Байдалова // Всесвітня література в сучасній школі. - 2013. - № 10. - С. 79-81 : портр. - Зміст: "Задзвени із глибини..."
Рубрики: Світова література--Розробки уроків
   Теми і образи в світовій літературі--Природа

   Письменники німецькі, 19 ст.

   Уроки світової літератури--Аналіз творів

Кл.слова (ненормовані):
рольова гра


Дод.точки доступу:
Гейне Генріх-німецький письменник, 19 ст. \про твір\

Знайти схожі

6.


    Бондарук, Лілія.
    Із скарбнички педагогічних знахідок учасників дистанційного тренінгу "Сучасні підходи до вивчення світової літератури" [Текст] / Лілія Бондарук // Зарубіжна література в школах України. - 2012. - № 1. - С. 27-33
Рубрики: Уроки світової літератури--Форми проведення--Ігрові форми
   Світова література--Розробки уроків

Анотація: В статті представлені матеріали з розробками уроків за ігровими технологіями. Запропоновані матеріали поповнять методичну скарбничку вчителів й стануть джерелом нових ідей для власних розробок уроків з використанням ігрових технологій.


Знайти схожі

7.


    Борщик , Наталія.
    Оскар Уайльд. "Хлопчик-зірка". Символічний зміст назви твору та основний конфлікт [Текст] / Наталія Борщик // Всесвітня література в сучасній школі. - 2013. - № 10. - С. 58-59. - Зміст: "Хлопчик-зірка"
Рубрики: Світова література--Розробки уроків
   Світова література--Літературна казка--Вивчення в школі

   Письменники англійські, 19 ст.



Дод.точки доступу:
Уайльд Оскар-письменник англійський, 19 ст. \про твір\

Знайти схожі

8.


    Галкіна, Н. В.
    Голоси поетів "срібної доби"( М.Цвєтаєва і Б. Пастернак) [Текст] : Конспект бінарного уроку світової літератури і музичного мистецтва в 11 класі / Н. В. Галкіна, Н. Л. Тхай // Зарубіжна література в школах України. - 2013. - № 11. - С. 50-52. - Зміст: "Уж сколько их упало в эту бездну..." ; "Мело, мело по всей земле..."
Рубрики: Світова література--Розробки уроків
   Уроки світової літератури--Форми проведення--Бінарні уроки

   Російська література--Вивчення в школі

   Письменники російські, 20 ст.



Дод.точки доступу:
Тхай, Н. Л.; Цвєтаєва, Марина Іванівна (1892-1941) \про неї\; Пастернак Борис Леонідович-письменник російський, 20 ст. \про нього\

Знайти схожі

9.


    Гальченко, Олена.
    Індійська народна казка " Фарбований шакал". Філософський зміст казки. Викриття в образах тварин негативних людських якостей [Текст] / Олена Гальченко // Всесвітня література в сучасній школі. - 2013. - № 10. - С. 20-22
Рубрики: Світова література--Розробки уроків
   Світова література--Казки--Вивчення в школі

   Теми і образи в фольклорі--Тварини--Казки



Знайти схожі

10.


    Гетьманенко, І.
    Творчий перегук майстрів слова. Бінарний урок-дослідження з елементами компаративістики: "Проблемно-тематичний аналіз жіночих образів Т. Шевченка та М. Некрасова" [Текст] / І. Гетьманенко, Т. Алексєєва. 10 клас // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 6. - С. 45-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Світова література--Розробки уроків

   Теми і образи в літературі--Жіночі образи

   Уроки літератури--Бінарні



Дод.точки доступу:
Алексєєва, Т.; Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про твір\; Некрасов, Микола Олексійович (1821-1878) \про твір\

Знайти схожі

11.


    Гладка, Я. І.
    Випробування долею [Текст] : Урок за трагедією В. Шекспіра "Король Лір" / Я. І. Гладка // Зарубіжна література в школах України. - 2011. - № 5. - С. 21-23 : портр. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: "Король Лір"
Рубрики: Письменники англійські, 16-17 ст.
   Світова література--Розробки уроків

Анотація: Подано розробку уроку з вивчення трагедії В. Шекспіра "Король Лір".


Дод.точки доступу:
Шекспір, Вільям (1564-1616) \про твір\

Знайти схожі

12.


    Голубенко, Вікторія.
    Характеристика образів персонажів казки "Пані Метелиця [Текст] : Антитеза у казці / Вікторія Голубенко // Всесвітня література в сучасній школі. - 2013. - № 10. - С. 38-41. - Зміст: "Метелиця"
Рубрики: Світова література--Розробки уроків
   Світова література--Казки--Вивчення в школі



Дод.точки доступу:
Брати, Грімм \про твір\

Знайти схожі

13.


    Гончаренко, О. П.
    "Добро завжди перемагає...". Літературна гра "Морський бій" [Текст] / О. П. Гончаренко, О. З. Северин // Зарубіжна література в школах України. - 2012. - № 9. - С. 51-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Світова література--Розробки уроків
   Ігри--Літературні



Дод.точки доступу:
Северин, О. З.

Знайти схожі

14.


    Гордієнко, Людмила.
    "Будуйте храм в душі своїй" [Текст] : Урок за темою "Біблія - Книга Книг" з використанням інтерактивних прийомів / Людмила Гордієнко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 26-28
Рубрики: Біблія--Вивчення в школі
   Світова література--Розробки уроків

Анотація: У статті подано розробку уроку з вивчення Біблії на уроках світової літератури.


Знайти схожі

15.


    Горобець, Світлана.
    Паспорти літературних творів та термінів [Текст] : З практики вивчення теорії літератури у 5 - 7 класах / Світлана Горобець // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 19-20
Рубрики: Теорія літератури--Літературознавчі терміни
   Світова література--Методика викладання

   Світова література--Розробки уроків

Анотація: В статті подано розробку уроку світової літератури з вивчення теорії літератури.


Знайти схожі

16.


    Грекова, Оксана.
    Ернест Сетон-Томпсон [Текст] / Оксана Грекова // Всесвітня література в сучасній школі. - 2013. - № 10. - С. 85-86 : портр.
Рубрики: Світова література--Розробки уроків
   Теми і образи в світовій літературі--Природа

   Письменники канадські, 19-20 ст.



Дод.точки доступу:
Сетон-Томпсон, Ернест (1860-1946) \про нього\

Знайти схожі

17.


    Гузь , Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 8 класу [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 11. - С. 31-61. - Зміст: Урок № 27. Тема: Особливості розвитку китайської лірики епохи Тан. Основні теми і мотиви лірики митця. Вплив даосизму на його світогляд. Своєрідність пейзажів Лі Бо, утілення в них краси природи і духовного життя. ; Урок № 28. Тема: Зв’язок поезії Ду Фу з історичною реальністю. Вплив конфуціанства на його світогляд. Національні образи, символи в ліриці митця. Образ ліричного героя, його сприйняття життя й природи, почуття, мрії, ідеали, дума про батьківщину. ; Урок № 29. Тема: Золота доба персько-таджицької лірики, її характерні особливості, видатні представники. Омар Хайям (бл.1048-після1122). Рубаї. Лаконізм і містськість жанру рубаї. Основні теми й мотиви творчості Омара Хайяма. ; Урок № 30. Тема: Література середньовічної Європи: основні тенденції та жанрово-тематичне розмаїття. Історична основа "Пісні про Роланда", поетичне переосмислення в ній реальних подій. ; Урок № 31. Тема: Патріотичні ідеї в "Пісні про Роланда". Образна система (Роланд, Ганелон, Карл та ін.). Елементи фольклору. Особливості поетичної мови твору. ; Урок № 32. Тема: Данте як ключова постать італійського Середньовіччя і переходу до відродження. Утілення в сонеті № 11 краси високого почуття кохання. ; Урок № 33. Тема: Утілення в сонеті 11 Данте краси високого почуття кохання. Контрольний тест з теми "Середньовіччя".
Рубрики: Світова література--Розробки уроків
   Письменники китайські, 8 ст.

   Письменники персько-таджицькі, 10-11 ст.

   Епос--Героїчний епос--Франція

   Письменники італійські, 14 ст.

Анотація: Подаються розробки уроків світової літератури для 8 класу.


Дод.точки доступу:
Лі Бо-поет китайський, 8 ст. \про твір\; Ду Фу (Китайський поет, 712-770 рр.) \про твір\; Хайям, Омар (персько-таджицький поет ; 1048-1122) \про твір\; Данте Аліг'єрі-письменник італійський, 14 ст. \про твір\

Знайти схожі

18.


    Гузь, Ольга.
    Гамлет - вічний образ світової літератури. Відображення кризи ренесансних ідеалів у трагедії Вільяма Шекспіра [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2011. - № 5. - С. 16-21. - Зміст: "Гамлет"
Рубрики: Письменники англійські, 16-17 ст.
   Світова література--Розробки уроків

Анотація: Розробка уроку має на меті поглибити учнівське смислорозуміння трагедії В. Шекспіра "Гамлет".


Дод.точки доступу:
Шекспір, Вільям (1564-1616) \про твір\

Знайти схожі

19.


    Дворак, Ольга.
    Ернест-Сетон-Томпсон - письменник, натураліст, художник [Текст] / Ольга Дворак // Всесвітня література в сучасній школі. - 2013. - № 10. - С. 87-90
Рубрики: Світова література--Розробки уроків
   Теми і образи в світовій літературі--Природа

   Письменники канадські, 19-20 ст.



Дод.точки доступу:
Сетон-Томпсон, Ернест (Канадський письменник) \про нього\

Знайти схожі

20.


    Дець, Надія.
    Художня література як мистецтво слова, її місце серед інших видів мистецтва. Вільям Вордсворт "До Прекрасного". 8 клас [Текст] / Надія Дець // Зарубіжна література в школах України. - 2012. - № 7-8. - С. 88-89. - Зміст: "До Прекрасного"
Рубрики: Світова література--Розробки уроків
   Уроки світової літератури--Форми проведення--Інтегрований урок

Анотація: Пропонується розробка уроку світової літератури, присв’яченого мистецтву. Особлива увага зосереджена на художній літературі як мистецтві слова.


Дод.точки доступу:
Вордсворт, Вільям (1770-1850) \про твір\

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-48