Пошуковий запит: <.>S=Світова література -- Розробки уроків<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 48
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Івасюк, Н. Г. Гімн мужності людини, її волі і силі [Текст] : Конспект уроку за повістю-притчею Ернеста Хемінгуея "Старий і море"; 11 клас / Н. Г. Івасюк> // Зарубіжна література в школах України. - 2011. - № 3. - С. 41-44. - Зміст: "Старий і море"
Рубрики: Письменники американські, 20 ст. Світова література--Розробки уроків Уроки зарубіжної літератури--Розробка уроків Анотація: Подано розобку уроку з вивчення життя і творчості Е. Хемінгуея.
Дод.точки доступу: Хемінгуей, Ернест \про твір\
Знайти схожі
|
>2.
|
Ільяшенко, М. А. Мацуо Басьо і його поетичний дар [Текст] : Конспект уроку; 5 клас / М. А. Ільяшенко> // Зарубіжна література в школах України. - 2011. - № 1. - С. 57
Рубрики: Світова література--Розробки уроків Письменники японські--Поети, 17 ст. Анотація: Стаття висвітлює важливі факти життя та творчості японського поета Мацуо Басьо.
Дод.точки доступу: Басьо Мацуо (Японський поет, 17 ст.) \про нього\
Знайти схожі
|
>3.
|
Анікіна, Любов. Арабська народна казка "Синдбад -мореплавець" (третя подорож" [Текст] : Утвердження жаги відкриття світу, мужності й людяністю / Любов Анікіна> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2013. - № 10. - С. 29-31. - Зміст: "Синдбад - мореплавець"
Рубрики: Світова література--Розробки уроків Світова література--Казки--Вивчення в школі Теми і образи в фольклорі--Казки
Знайти схожі
|
>4.
|
Анікіна, Любов. Образ Синдбада-мореплавця. Втілення віри в перемогу людини над обставинами [Текст] / Любов Анікіна> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2013. - № 10. - С. 32-33 : мал.
Рубрики: Світова література--Розробки уроків Світова література--Казки--Вивчення в школі Теми і образи в фольклорі--Казки
Знайти схожі
|
>5.
|
Байдалова, Юлія. Генріх Гейне. "Задзвени із глибини..." . [Текст] : Втілення у вірші краси весняної природи / Юлія Байдалова> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2013. - № 10. - С. 79-81 : портр. - Зміст: "Задзвени із глибини..."
Рубрики: Світова література--Розробки уроків Теми і образи в світовій літературі--Природа Письменники німецькі, 19 ст. Уроки світової літератури--Аналіз творів Кл.слова (ненормовані): рольова гра
Дод.точки доступу: Гейне Генріх-німецький письменник, 19 ст. \про твір\
Знайти схожі
|
>6.
|
Бондарук, Лілія. Із скарбнички педагогічних знахідок учасників дистанційного тренінгу "Сучасні підходи до вивчення світової літератури" [Текст] / Лілія Бондарук> // Зарубіжна література в школах України. - 2012. - № 1. - С. 27-33
Рубрики: Уроки світової літератури--Форми проведення--Ігрові форми Світова література--Розробки уроків Анотація: В статті представлені матеріали з розробками уроків за ігровими технологіями. Запропоновані матеріали поповнять методичну скарбничку вчителів й стануть джерелом нових ідей для власних розробок уроків з використанням ігрових технологій.
Знайти схожі
|
>7.
|
Борщик , Наталія. Оскар Уайльд. "Хлопчик-зірка". Символічний зміст назви твору та основний конфлікт [Текст] / Наталія Борщик > // Всесвітня література в сучасній школі. - 2013. - № 10. - С. 58-59. - Зміст: "Хлопчик-зірка"
Рубрики: Світова література--Розробки уроків Світова література--Літературна казка--Вивчення в школі Письменники англійські, 19 ст.
Дод.точки доступу: Уайльд Оскар-письменник англійський, 19 ст. \про твір\
Знайти схожі
|
>8.
|
Галкіна, Н. В. Голоси поетів "срібної доби"( М.Цвєтаєва і Б. Пастернак) [Текст] : Конспект бінарного уроку світової літератури і музичного мистецтва в 11 класі / Н. В. Галкіна, Н. Л. Тхай> // Зарубіжна література в школах України. - 2013. - № 11. - С. 50-52. - Зміст: "Уж сколько их упало в эту бездну..." ; "Мело, мело по всей земле..."
Рубрики: Світова література--Розробки уроків Уроки світової літератури--Форми проведення--Бінарні уроки Російська література--Вивчення в школі Письменники російські, 20 ст.
Дод.точки доступу: Тхай, Н. Л.; Цвєтаєва, Марина Іванівна (1892-1941) \про неї\; Пастернак Борис Леонідович-письменник російський, 20 ст. \про нього\
Знайти схожі
|
>9.
|
Гальченко, Олена. Індійська народна казка " Фарбований шакал". Філософський зміст казки. Викриття в образах тварин негативних людських якостей [Текст] / Олена Гальченко> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2013. - № 10. - С. 20-22
Рубрики: Світова література--Розробки уроків Світова література--Казки--Вивчення в школі Теми і образи в фольклорі--Тварини--Казки
Знайти схожі
|
>10.
|
Гетьманенко, І. Творчий перегук майстрів слова. Бінарний урок-дослідження з елементами компаративістики: "Проблемно-тематичний аналіз жіночих образів Т. Шевченка та М. Некрасова" [Текст] / І. Гетьманенко, Т. Алексєєва. 10 клас> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 6. - С. 45-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Світова література--Методика викладання Світова література--Розробки уроків Теми і образи в літературі--Жіночі образи Уроки літератури--Бінарні
Дод.точки доступу: Алексєєва, Т.; Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про твір\; Некрасов, Микола Олексійович (1821-1878) \про твір\
Знайти схожі
|
>11.
|
Гладка, Я. І. Випробування долею [Текст] : Урок за трагедією В. Шекспіра "Король Лір" / Я. І. Гладка> // Зарубіжна література в школах України. - 2011. - № 5. - С. 21-23 : портр. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: "Король Лір"
Рубрики: Письменники англійські, 16-17 ст. Світова література--Розробки уроків Анотація: Подано розробку уроку з вивчення трагедії В. Шекспіра "Король Лір".
Дод.точки доступу: Шекспір, Вільям (1564-1616) \про твір\
Знайти схожі
|
>12.
|
Голубенко, Вікторія. Характеристика образів персонажів казки "Пані Метелиця [Текст] : Антитеза у казці / Вікторія Голубенко> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2013. - № 10. - С. 38-41. - Зміст: "Метелиця"
Рубрики: Світова література--Розробки уроків Світова література--Казки--Вивчення в школі
Дод.точки доступу: Брати, Грімм \про твір\
Знайти схожі
|
>13.
|
Гончаренко, О. П. "Добро завжди перемагає...". Літературна гра "Морський бій" [Текст] / О. П. Гончаренко, О. З. Северин> // Зарубіжна література в школах України. - 2012. - № 9. - С. 51-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Світова література--Розробки уроків Ігри--Літературні
Дод.точки доступу: Северин, О. З.
Знайти схожі
|
>14.
|
Гордієнко, Людмила. "Будуйте храм в душі своїй" [Текст] : Урок за темою "Біблія - Книга Книг" з використанням інтерактивних прийомів / Людмила Гордієнко> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 26-28
Рубрики: Біблія--Вивчення в школі Світова література--Розробки уроків Анотація: У статті подано розробку уроку з вивчення Біблії на уроках світової літератури.
Знайти схожі
|
>15.
|
Горобець, Світлана. Паспорти літературних творів та термінів [Текст] : З практики вивчення теорії літератури у 5 - 7 класах / Світлана Горобець> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 19-20
Рубрики: Теорія літератури--Літературознавчі терміни Світова література--Методика викладання Світова література--Розробки уроків Анотація: В статті подано розробку уроку світової літератури з вивчення теорії літератури.
Знайти схожі
|
>16.
|
Грекова, Оксана. Ернест Сетон-Томпсон [Текст] / Оксана Грекова> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2013. - № 10. - С. 85-86 : портр.
Рубрики: Світова література--Розробки уроків Теми і образи в світовій літературі--Природа Письменники канадські, 19-20 ст.
Дод.точки доступу: Сетон-Томпсон, Ернест (1860-1946) \про нього\
Знайти схожі
|
>17.
|
Гузь , Ольга. Орієнтовне поурочне планування для 8 класу [Текст] / Ольга Гузь > // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 11. - С. 31-61. - Зміст: Урок № 27. Тема: Особливості розвитку китайської лірики епохи Тан. Основні теми і мотиви лірики митця. Вплив даосизму на його світогляд. Своєрідність пейзажів Лі Бо, утілення в них краси природи і духовного життя. ; Урок № 28. Тема: Зв’язок поезії Ду Фу з історичною реальністю. Вплив конфуціанства на його світогляд. Національні образи, символи в ліриці митця. Образ ліричного героя, його сприйняття життя й природи, почуття, мрії, ідеали, дума про батьківщину. ; Урок № 29. Тема: Золота доба персько-таджицької лірики, її характерні особливості, видатні представники. Омар Хайям (бл.1048-після1122). Рубаї. Лаконізм і містськість жанру рубаї. Основні теми й мотиви творчості Омара Хайяма. ; Урок № 30. Тема: Література середньовічної Європи: основні тенденції та жанрово-тематичне розмаїття. Історична основа "Пісні про Роланда", поетичне переосмислення в ній реальних подій. ; Урок № 31. Тема: Патріотичні ідеї в "Пісні про Роланда". Образна система (Роланд, Ганелон, Карл та ін.). Елементи фольклору. Особливості поетичної мови твору. ; Урок № 32. Тема: Данте як ключова постать італійського Середньовіччя і переходу до відродження. Утілення в сонеті № 11 краси високого почуття кохання. ; Урок № 33. Тема: Утілення в сонеті 11 Данте краси високого почуття кохання. Контрольний тест з теми "Середньовіччя".
Рубрики: Світова література--Розробки уроків Письменники китайські, 8 ст. Письменники персько-таджицькі, 10-11 ст. Епос--Героїчний епос--Франція Письменники італійські, 14 ст. Анотація: Подаються розробки уроків світової літератури для 8 класу.
Дод.точки доступу: Лі Бо-поет китайський, 8 ст. \про твір\; Ду Фу (Китайський поет, 712-770 рр.) \про твір\; Хайям, Омар (персько-таджицький поет ; 1048-1122) \про твір\; Данте Аліг'єрі-письменник італійський, 14 ст. \про твір\
Знайти схожі
|
>18.
|
Гузь, Ольга. Гамлет - вічний образ світової літератури. Відображення кризи ренесансних ідеалів у трагедії Вільяма Шекспіра [Текст] / Ольга Гузь> // Зарубіжна література в школах України. - 2011. - № 5. - С. 16-21. - Зміст: "Гамлет"
Рубрики: Письменники англійські, 16-17 ст. Світова література--Розробки уроків Анотація: Розробка уроку має на меті поглибити учнівське смислорозуміння трагедії В. Шекспіра "Гамлет".
Дод.точки доступу: Шекспір, Вільям (1564-1616) \про твір\
Знайти схожі
|
>19.
|
Дворак, Ольга. Ернест-Сетон-Томпсон - письменник, натураліст, художник [Текст] / Ольга Дворак> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2013. - № 10. - С. 87-90
Рубрики: Світова література--Розробки уроків Теми і образи в світовій літературі--Природа Письменники канадські, 19-20 ст.
Дод.точки доступу: Сетон-Томпсон, Ернест (Канадський письменник) \про нього\
Знайти схожі
|
>20.
|
Дець, Надія. Художня література як мистецтво слова, її місце серед інших видів мистецтва. Вільям Вордсворт "До Прекрасного". 8 клас [Текст] / Надія Дець> // Зарубіжна література в школах України. - 2012. - № 7-8. - С. 88-89. - Зміст: "До Прекрасного"
Рубрики: Світова література--Розробки уроків Уроки світової літератури--Форми проведення--Інтегрований урок Анотація: Пропонується розробка уроку світової літератури, присв’яченого мистецтву. Особлива увага зосереджена на художній літературі як мистецтві слова.
Дод.точки доступу: Вордсворт, Вільям (1770-1850) \про твір\
Знайти схожі
|
|
|