Пошуковий запит: <.>S=Світова література -- Методика викладання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 351
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Данилюк, Т. В. Прометей -вічний образ свтової літератури [Текст] : інтегрований урок на засадах компартивістики з використанням фонових знань / Т.В. Данилюк> // Зарубіжна література в школах України. - 2005. - № 8. - С. 68-69
Рубрики: Світова література--Методика викладання Теми і образи в літературі--Прометей Анотація: Методичні рекомендації по проведенню інтегрованого уроку, мета якого ознайомити учнів з літературними інтерпретаціями образу Прометея, поглибити знання про "вічні образи" літератури.
Знайти схожі
|
>2.
|
Створювати на уроці таку навчальну ситуацію, яка б стимулювала кожного учня до пізнавальної діяльності [Текст] : Із практики вивчення роману Жуля Верна "П’ятнадцятирічний капітан"> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 1. - С. 23-27. - Зміст: "П’ятнадцятирічний капітан" ; Урок (фрагменти) із використанням інтерактивних прийомів навчання / Людмила Штанько. Інтегрований урок (світова література - етика) / Галина Довгань, Валентина Слєпченко. Урок за маршрутним листком (підсумковий) / Галина губенко.
Рубрики: Письменники французькі--Творчість, 19 ст. Світова література--Методика викладання Світова література--Розробки уроків Пізнавальна діяльність--Учні--Стимулювання Анотація: В статті розкрито методичні підходи до організації та проведення уроків світової літератури з вивчення роману Жуля Верна "П’ятнадцятирічний капітан".
Дод.точки доступу: Верн, Жуль \про твір\
Знайти схожі
|
>3.
|
Атаманюк, О. В. Використання імагологічних аспектів у роботі вчителя світової літератури [Текст] : На прикладі твору Р. М. Рільке "Пісня про Правду" / О. В. Атаманюк> // Зарубіжна література в школах України. - 2011. - № 1. - С. 14-16. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: "Пісня про Правду"
Рубрики: Світова література--Методика викладання Педагогічна діяльність--Імагологічний аспект Інтегроване навчання--Світова література--Культурологія Анотація: У статті порушено питання про використання імалогічних аспектів у роботі вчителя світової літератури. Зосереджено увагу на проблемі формування національної ідентичності через художній твір та його образи на прикладі твору Р. М. Рільке "Пісня про Правду".
Знайти схожі
|
>4.
|
Орлова, Ольга. Сприйняття художнього тексту як методична проблема [Текст] / Ольга Орлова> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 14-18
Рубрики: Світова література--Методика викладання Художній текст--Вивчення в школі Анотація: У статті аналізується процес емоційно-чуттєвого сприйняття художньої літератури на матеріалі програмових документів та методичних концепцій викладання світової літератури в середній школі.
Знайти схожі
|
>5.
|
Горобець, Світлана. Паспорти літературних творів та термінів [Текст] : З практики вивчення теорії літератури у 5 - 7 класах / Світлана Горобець> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 19-20
Рубрики: Теорія літератури--Літературознавчі терміни Світова література--Методика викладання Світова література--Розробки уроків Анотація: В статті подано розробку уроку світової літератури з вивчення теорії літератури.
Знайти схожі
|
>6.
|
Кушкова, Світлана Іванівна. Вісім ознак сучасного уроку світової літератури [Текст] / Світлана Іванівна Кушкова> // Зарубіжна література в школах України. - 2011. - № 5. - С. 7-12 : іл.
Рубрики: Світова література--Методика викладання Анотація: В статті подано характеристику сучасного уроку світової літератури.
Знайти схожі
|
>7.
|
Савченко, Ольга. Захищаємо проект "Пам’ятник улюбленому письменнику". Урок перевірки сформованості знань з теми Доба Відродження" [Текст] / Ольга Савченко> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 5. - С. 24-25
Рубрики: Світова література--Методика викладання Уроки літератури--Форми проведення--Урок перевірки Анотація: Методичні рекомендації по перевірці сформованості знань із теми "Література Доби Відродження"
Знайти схожі
|
>8.
|
Николин, Микола. Формування духовно-естетичної компетентності учнів за умов профільного навчання. Різнорівневі уроки за романом Оскара Уайльда "Портрет Доріана Грея" [Текст] / Микола Николин> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 5. - С. 25-36. - Зміст: Портрет Доріана Грея / Оскар Уайльд.
Рубрики: Світова література--Методика викладання Письменники англійські, 19 ст. Уроки літератури--Духовно-естетичне виховання
Дод.точки доступу: Уайльд Оскар-письменник англійський, 19 ст. \про твір\
Знайти схожі
|
>9.
|
Сутула, Ольга. Орієнтовне планування уроків світової літератури [Текст] / Ольга Сутула, Ірина Тригуб> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 5. - С. 39-43
Рубрики: Світова література--Методика викладання Уроки літератури--Всесвітня література--Планування
Дод.точки доступу: Тригуб, Ірина
Знайти схожі
|
>10.
|
Клименко, Ж. Формування компаративістської компетентності учнів у процесі вивчення світової літератури [Текст] / Ж. Клименко> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 6. - С. 12-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Компаративістика--Літературна Компетентність--Учні--Компаративістська Світова література--Методика викладання Анотація: У статті розглядаються проблеми компаративного вивчення світової літератури в школі.
Знайти схожі
|
>11.
|
Гетьманенко, І. Творчий перегук майстрів слова. Бінарний урок-дослідження з елементами компаративістики: "Проблемно-тематичний аналіз жіночих образів Т. Шевченка та М. Некрасова" [Текст] / І. Гетьманенко, Т. Алексєєва. 10 клас> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 6. - С. 45-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Світова література--Методика викладання Світова література--Розробки уроків Теми і образи в літературі--Жіночі образи Уроки літератури--Бінарні
Дод.точки доступу: Алексєєва, Т.; Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про твір\; Некрасов, Микола Олексійович (1821-1878) \про твір\
Знайти схожі
|
>12.
|
Сутула, О. Орієнтовне планування уроків світової літератури [Текст] / О. Сутула, І. Тригуб> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 7-8. - С. 83-92
Рубрики: Світова література--Планування уроків Світова література--Методика викладання
Дод.точки доступу: Тригуб, І.
Знайти схожі
|
>13.
|
Северин, О. Застосування методу проектів на уроках світової літератури [Текст] / О. Северин> // Зарубіжна література в школах України. - 2011. - № 7-8. - С. 26-30. - Зміст: Використання методу проектів на підсумковому уроці з вивчення повісті М. Гоголя "Шинель" (9 клас) ; Організація роботи в проекті "Віртуальний музей мужньої людини". (6 клас. Розділ "Людина у життєвих випробуваннях")
Рубрики: Світова література--Методика викладання Проектна діяльність--Шкільна --Світова література
Знайти схожі
|
>14.
|
Щолок, Галина. Що робить людину щасливою? Урок за повістю Ч. Діккенса "Різдвяна пісня у прозі" [Текст] / Галина Щолок> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 10. - С. 23-26. - Зміст: Різдвяна пісня у прозі
Рубрики: Світова література--Методика викладання Уроки літератури--Світова література--Розробка уроку Письменники англійські, 19 ст.
Дод.точки доступу: Діккенс Чарльз-письменник англійський, 19 ст. \про твір\
Знайти схожі
|
>15.
|
Щолок, Галина. Борис Пастернак: шляхи долі [Текст] : Зустріч в інтернет-кафе / Галина Щолок> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 10. - С. 26-31
Рубрики: Світова література--Методика викладання Уроки літератури--Форми проведення--Інтерактивні Письменники російські, 20 ст. Сценарії--Літературні--Російські письменники
Дод.точки доступу: Пастернак Борис Леонідович-письменник російський, 20 ст. \про нього\
Знайти схожі
|
>16.
|
Момотюк, Тамара. Інтегрований компаративний урок за п’єсами Мольєра "Міщанин-шляхтич" та І.Карпенгка-Карого "Мартин Боруля" [Текст] / Тамара Момотюк, Раїса Вишневська> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 10. - С. 31-34. - Зміст: Міщанин-шляхтич ; Мартин Боруля
Рубрики: Світова література--Методика викладання Уроки літератури--Форми проведення--Інтегровані уроки Письменники французькі, 17 ст. Письменники українські, 19 ст.
Дод.точки доступу: Вишневська, Раїса; Мольєр, Жан Батіст \про твір\; Карпенко-Карий, Іван Карпович (1845-1907) \про твір\
Знайти схожі
|
>17.
|
Степаненко, Людмила. Лінгвістичний коментар як засіб осягнення змісту й форми художнього твору. Урок зіставлення за баладою Р.Л. Стівенсона "Вересневий трунок" [Текст] / Людмила Степаненко> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 10. - С. 40-43
Рубрики: Світова література--Методика викладання Уроки літератури--Порівняльний аналіз Художні твори--Переклад та оригінал--Порівняльний аналіз Письменники англійські, 19 ст. Анотація: Мета статті- практично проілюструвати можливості роботи зі словом на уроках світової літератури, запропонувати новий варіант вивчення твору в єдності змісту і форми із застосуванням елементів лінгвістичного аналізу та прийомів порівняння оригіналу і перекладу.
Дод.точки доступу: Стівенсон Роберт Льюїс-англійський письменник, 19 ст. \про твір\
Знайти схожі
|
>18.
|
Кашуба, Євдокія. Художній твір як заклик до об’єднання Вітчизни. Система уроків за народною драмою "Вільгельм Тель" Шиллера [Текст] / Євдокія Кашуба> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 10. - С. 43-47. - Зміст: Вільгельм Телль
Рубрики: Світова література--Методика викладання Письменники німецькі, 18 ст.
Дод.точки доступу: Шиллер, Фрідріх \про твір\
Знайти схожі
|
>19.
|
Шалагінов, Борис. Дитяча література і соціалізація майбутньої особистості [Текст] / Борис Шалагінов> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 11-12. - С. 3-6
Рубрики: Дитяча література--Соціалізація дитини Світова література--Методика викладання Анотація: Досліджується питання - чим "дитяча література" відрізняється від дорослої в плані проблеми соціалізації особистості, як з’ясування цього питання може допомогти літературному педагогу правильно виділити в "дорослих" програмних текстах елементи, що відповідають запитам інтелектуального, духовного і естетичного розвитку підлітка, як це може сприяти розвитку його інтересу до читання. Автор наголошує на необхідності збільшення в програмах шкільного вивчення кількості текстів, написаних спеціально для дітей.
Знайти схожі
|
>20.
|
Дячок, Світлана. Імагологічні аспекти проектної технології на уроках світової літератури [Текст] / Світлана Дячок> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 11-12. - С. 14-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Світова література--Методика викладання Компаративістика--Літературна--Імагологія Проектна діяльність--Шкільна --Світова література
Знайти схожі
|
|
|