Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Світова література -- Методика викладання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 351
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Данилюк, Т. В.
    Прометей -вічний образ свтової літератури [Текст] : інтегрований урок на засадах компартивістики з використанням фонових знань / Т.В. Данилюк // Зарубіжна література в школах України. - 2005. - № 8. - С. 68-69
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Теми і образи в літературі--Прометей

Анотація: Методичні рекомендації по проведенню інтегрованого уроку, мета якого ознайомити учнів з літературними інтерпретаціями образу Прометея, поглибити знання про "вічні образи" літератури.


Знайти схожі

2.


   
    Створювати на уроці таку навчальну ситуацію, яка б стимулювала кожного учня до пізнавальної діяльності [Текст] : Із практики вивчення роману Жуля Верна "П’ятнадцятирічний капітан" // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 1. - С. 23-27. - Зміст: "П’ятнадцятирічний капітан" ; Урок (фрагменти) із використанням інтерактивних прийомів навчання / Людмила Штанько. Інтегрований урок (світова література - етика) / Галина Довгань, Валентина Слєпченко. Урок за маршрутним листком (підсумковий) / Галина губенко.
Рубрики: Письменники французькі--Творчість, 19 ст.
   Світова література--Методика викладання

   Світова література--Розробки уроків

   Пізнавальна діяльність--Учні--Стимулювання

Анотація: В статті розкрито методичні підходи до організації та проведення уроків світової літератури з вивчення роману Жуля Верна "П’ятнадцятирічний капітан".


Дод.точки доступу:
Верн, Жуль \про твір\

Знайти схожі

3.


    Атаманюк, О. В.
    Використання імагологічних аспектів у роботі вчителя світової літератури [Текст] : На прикладі твору Р. М. Рільке "Пісня про Правду" / О. В. Атаманюк // Зарубіжна література в школах України. - 2011. - № 1. - С. 14-16. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: "Пісня про Правду"
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Педагогічна діяльність--Імагологічний аспект

   Інтегроване навчання--Світова література--Культурологія

Анотація: У статті порушено питання про використання імалогічних аспектів у роботі вчителя світової літератури. Зосереджено увагу на проблемі формування національної ідентичності через художній твір та його образи на прикладі твору Р. М. Рільке "Пісня про Правду".


Знайти схожі

4.


    Орлова, Ольга.
    Сприйняття художнього тексту як методична проблема [Текст] / Ольга Орлова // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 14-18
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Художній текст--Вивчення в школі

Анотація: У статті аналізується процес емоційно-чуттєвого сприйняття художньої літератури на матеріалі програмових документів та методичних концепцій викладання світової літератури в середній школі.


Знайти схожі

5.


    Горобець, Світлана.
    Паспорти літературних творів та термінів [Текст] : З практики вивчення теорії літератури у 5 - 7 класах / Світлана Горобець // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 19-20
Рубрики: Теорія літератури--Літературознавчі терміни
   Світова література--Методика викладання

   Світова література--Розробки уроків

Анотація: В статті подано розробку уроку світової літератури з вивчення теорії літератури.


Знайти схожі

6.


    Кушкова, Світлана Іванівна.
    Вісім ознак сучасного уроку світової літератури [Текст] / Світлана Іванівна Кушкова // Зарубіжна література в школах України. - 2011. - № 5. - С. 7-12 : іл.
Рубрики: Світова література--Методика викладання
Анотація: В статті подано характеристику сучасного уроку світової літератури.


Знайти схожі

7.


    Савченко, Ольга.
    Захищаємо проект "Пам’ятник улюбленому письменнику". Урок перевірки сформованості знань з теми Доба Відродження" [Текст] / Ольга Савченко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 5. - С. 24-25
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Уроки літератури--Форми проведення--Урок перевірки

Анотація: Методичні рекомендації по перевірці сформованості знань із теми "Література Доби Відродження"


Знайти схожі

8.


    Николин, Микола.
    Формування духовно-естетичної компетентності учнів за умов профільного навчання. Різнорівневі уроки за романом Оскара Уайльда "Портрет Доріана Грея" [Текст] / Микола Николин // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 5. - С. 25-36. - Зміст: Портрет Доріана Грея / Оскар Уайльд.
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Письменники англійські, 19 ст.

   Уроки літератури--Духовно-естетичне виховання



Дод.точки доступу:
Уайльд Оскар-письменник англійський, 19 ст. \про твір\

Знайти схожі

9.


    Сутула, Ольга.
    Орієнтовне планування уроків світової літератури [Текст] / Ольга Сутула, Ірина Тригуб // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 5. - С. 39-43
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Уроки літератури--Всесвітня література--Планування



Дод.точки доступу:
Тригуб, Ірина

Знайти схожі

10.


    Клименко, Ж.
    Формування компаративістської компетентності учнів у процесі вивчення світової літератури [Текст] / Ж. Клименко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 6. - С. 12-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Компаративістика--Літературна
   Компетентність--Учні--Компаративістська

   Світова література--Методика викладання

Анотація: У статті розглядаються проблеми компаративного вивчення світової літератури в школі.


Знайти схожі

11.


    Гетьманенко, І.
    Творчий перегук майстрів слова. Бінарний урок-дослідження з елементами компаративістики: "Проблемно-тематичний аналіз жіночих образів Т. Шевченка та М. Некрасова" [Текст] / І. Гетьманенко, Т. Алексєєва. 10 клас // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 6. - С. 45-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Світова література--Розробки уроків

   Теми і образи в літературі--Жіночі образи

   Уроки літератури--Бінарні



Дод.точки доступу:
Алексєєва, Т.; Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про твір\; Некрасов, Микола Олексійович (1821-1878) \про твір\

Знайти схожі

12.


    Сутула, О.
    Орієнтовне планування уроків світової літератури [Текст] / О. Сутула, І. Тригуб // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 7-8. - С. 83-92
Рубрики: Світова література--Планування уроків
   Світова література--Методика викладання



Дод.точки доступу:
Тригуб, І.

Знайти схожі

13.


    Северин, О.
    Застосування методу проектів на уроках світової літератури [Текст] / О. Северин // Зарубіжна література в школах України. - 2011. - № 7-8. - С. 26-30. - Зміст: Використання методу проектів на підсумковому уроці з вивчення повісті М. Гоголя "Шинель" (9 клас) ; Організація роботи в проекті "Віртуальний музей мужньої людини". (6 клас. Розділ "Людина у життєвих випробуваннях")
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Проектна діяльність--Шкільна --Світова література



Знайти схожі

14.


    Щолок, Галина.
    Що робить людину щасливою? Урок за повістю Ч. Діккенса "Різдвяна пісня у прозі" [Текст] / Галина Щолок // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 10. - С. 23-26. - Зміст: Різдвяна пісня у прозі
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Уроки літератури--Світова література--Розробка уроку

   Письменники англійські, 19 ст.



Дод.точки доступу:
Діккенс Чарльз-письменник англійський, 19 ст. \про твір\

Знайти схожі

15.


    Щолок, Галина.
    Борис Пастернак: шляхи долі [Текст] : Зустріч в інтернет-кафе / Галина Щолок // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 10. - С. 26-31
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Уроки літератури--Форми проведення--Інтерактивні

   Письменники російські, 20 ст.

   Сценарії--Літературні--Російські письменники



Дод.точки доступу:
Пастернак Борис Леонідович-письменник російський, 20 ст. \про нього\

Знайти схожі

16.


    Момотюк, Тамара.
    Інтегрований компаративний урок за п’єсами Мольєра "Міщанин-шляхтич" та І.Карпенгка-Карого "Мартин Боруля" [Текст] / Тамара Момотюк, Раїса Вишневська // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 10. - С. 31-34. - Зміст: Міщанин-шляхтич ; Мартин Боруля
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Уроки літератури--Форми проведення--Інтегровані уроки

   Письменники французькі, 17 ст.

   Письменники українські, 19 ст.



Дод.точки доступу:
Вишневська, Раїса; Мольєр, Жан Батіст \про твір\; Карпенко-Карий, Іван Карпович (1845-1907) \про твір\

Знайти схожі

17.


    Степаненко, Людмила.
    Лінгвістичний коментар як засіб осягнення змісту й форми художнього твору. Урок зіставлення за баладою Р.Л. Стівенсона "Вересневий трунок" [Текст] / Людмила Степаненко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 10. - С. 40-43
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Уроки літератури--Порівняльний аналіз

   Художні твори--Переклад та оригінал--Порівняльний аналіз

   Письменники англійські, 19 ст.

Анотація: Мета статті- практично проілюструвати можливості роботи зі словом на уроках світової літератури, запропонувати новий варіант вивчення твору в єдності змісту і форми із застосуванням елементів лінгвістичного аналізу та прийомів порівняння оригіналу і перекладу.


Дод.точки доступу:
Стівенсон Роберт Льюїс-англійський письменник, 19 ст. \про твір\

Знайти схожі

18.


    Кашуба, Євдокія.
    Художній твір як заклик до об’єднання Вітчизни. Система уроків за народною драмою "Вільгельм Тель" Шиллера [Текст] / Євдокія Кашуба // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 10. - С. 43-47. - Зміст: Вільгельм Телль
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Письменники німецькі, 18 ст.



Дод.точки доступу:
Шиллер, Фрідріх \про твір\

Знайти схожі

19.


    Шалагінов, Борис.
    Дитяча література і соціалізація майбутньої особистості [Текст] / Борис Шалагінов // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 11-12. - С. 3-6
Рубрики: Дитяча література--Соціалізація дитини
   Світова література--Методика викладання

Анотація: Досліджується питання - чим "дитяча література" відрізняється від дорослої в плані проблеми соціалізації особистості, як з’ясування цього питання може допомогти літературному педагогу правильно виділити в "дорослих" програмних текстах елементи, що відповідають запитам інтелектуального, духовного і естетичного розвитку підлітка, як це може сприяти розвитку його інтересу до читання. Автор наголошує на необхідності збільшення в програмах шкільного вивчення кількості текстів, написаних спеціально для дітей.


Знайти схожі

20.


    Дячок, Світлана.
    Імагологічні аспекти проектної технології на уроках світової літератури [Текст] / Світлана Дячок // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 11-12. - С. 14-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Компаративістика--Літературна--Імагологія

   Проектна діяльність--Шкільна --Світова література



Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120