Пошуковий запит: <.>S=Українська мова -- Методика<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 70
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| CUKK-VDPU-179943
Україна. МОНмолодьспорт. Інструктивно-методичні рекомендації із базових дисциплін: українська мова, українська література, українська мова в загальноосвітніх навчальних закладах із навчанням мовами національних меншин, російська мова та література і літератури інших національних меншин, іноземні мови, суспільно-гуманітврне спрямування, художньо-естетичний цикл, економіка, географія, фізика, астрономія, хімія, біологія, екологія, природознавство, математика : додаток № 1 до листа МОНмолодьспорту України № 1/9-426 від 01.06.2012 [Текст] : інструкції> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 19/20/21
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Освіта--Організація--Законодавчі і директивні матеріали Українська мова--Методика Українська література--Методика Російська мова--Методика Іноземні мови--Методика Економіка--Методика Географія--Методика Фізика--Методика Астрономія--Методика Хімія--Методика Біологія--Методика Екологія--Методика Природознавство--Методика Математика--Методика Історія --Методика Музика--Методика Малювання--Методика
Дод.точки доступу: Україна. МОНмолодьспорт Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кучерук, Оксана Інтегрування інфомедійної грамотності в простір мовної освіти [Текст] / Оксана Кучерук> // Українська мова і література в школі. - 2020. - № 3. - С. 9-12
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Методика Кл.слова (ненормовані): медіаосвіта -- інфомедійна грамотність
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Скуратівський, Л. Історичний погляд на проблему мовленнєвого розвитку особистості у взаємозв'язку з тенденціями суспільного поступу в Європі [Текст] / Л. Скуратівський> // Українська мова і література в школі. - 2006. - № 7. - С. 18-23.
Рубрики: Українська мова--Методика Кл.слова (ненормовані): Мовленєвий розвиток -- риторика -- національна мова -- культура -- історія мови Анотація: Історичний мовленєвий розвиток
Є примірники у відділах: (15.12.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Дороз, В. Актуальні напрямки світового мовознавства з огляду на сучасний парадигмальний простір гуманітарного знання, їх роль і значення для крос-культурного навчання учнів-білінгів української мови [Текст] / В. Дороз> // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 6. - С. 2-5. - Бібліогр.: 8 назв.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Мовознавство--Методика Українська мова--Методика Кл.слова (ненормовані): лінгвосоціум -- комунікативність -- дискурс -- антропоцентризм Анотація: Стаття допоможе успішно розв'язати прикладні завдання, що грунтуються на глибокому теоретичному осмисленні різнобічних проблем оволодіння мовою.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Паламар, С. Аналіз художньої деталі в системі вмінь учнів 5-х класів [Текст] / С. Паламар> // Українська мова і література в школі. - 2006. - № 6. - С. 22-27.
Рубрики: Українська мова--Методика Кл.слова (ненормовані): літературний твір -- текст -- урок-фрагмент Дескриптори: ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА -- МОВОЗНАВСТВО -- УКРАЇНСЬКА МОВА -- МЕТОДИКА УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ Анотація: Аналіз літературного твору для учнів 5-х класів
Є примірники у відділах: (09.11.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кучеренко, І. Аспектні уроки української мови: витоки і сучасний стан [Текст] / Ірина Кучеренко> // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 4. - С. 15-22. - Бібліогр.: 15 назв.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Урок Українська мова--Методика Кл.слова (ненормовані): типологія уроків української мови -- аспектні уроки -- класифікація аспектних уроків -- основні типи уроків -- мовна компетентність Анотація: Досліджено аспектні уроки української мови в ретроспективі та в сучасній інтерпретації. З урахуванням нових завдань мовної освіти й пріоритетних напрямів шкільного навчання мови охарактеризовано основні види сучасних аспектних уроків української мови, визначено структурні етапи, їх послідовність та варіативність.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Халін, В. Взаємоз'язок сприймання та аналізу епічного твору [Текст] / В. Халін> // Українська мова і література в школі. - 2006. - № 6. - С. 27-29.
Рубрики: Українська мова--Методика Кл.слова (ненормовані): аналіз твору -- мова образів -- подія -- ситуація Дескриптори: ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА -- МОВОЗНАВСТВО -- УКРАЇНСЬКА МОВА -- МЕТОДИКА УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ Анотація: Аналіз творів "Слова", Панаса Мирного "Хібі ревуть воли як ясла повні?", О. Кобилянської "Земля"
Є примірники у відділах: (09.11.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шуневич, Оксана. Вивчення критеріїв оцінювання конспекту навчального тексту як складник методики з формування у старшокласників уміння конспектувати [Текст] / О. Шуневич> // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 7. - С. 10-14. - Бібліогр.: 15 назв.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Методика Кл.слова (ненормовані): словникова робота -- факторна модель вимог -- структурування тексту Анотація: Метою статті є виділення і обгрунтування критеріїв оцінювання конспекту в системі дослідного навчання старшокласників, конспектування на уроках мови (дослідницька модель).
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Вимоги до виконання письмових робіт учнів загальноосвітніх навчальних закладів і перевірка зошитів з української мови й літератури та зарубіжної літератури в 5 - 11 класах [Текст]> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2006. - № 3. - С. 140-142.
Рубрики: Українська література--Методика Українська мова--Методика Зарубіжна література--Методика Кл.слова (ненормовані): вимоги -- письмові та контрольні роботи -- навчальні досягнення -- помилки -- самостійні роботи -- диктанти -- твори -- перекази Дескриптори: ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА -- ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО -- УКРАЇНСЬКА ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА -- МОВОЗНАВСТВО -- МОВИ СВІТУ -- УКРАЇНСЬКА МОВА -- МЕТОДИКА УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ -- СВІТОВА ЛІТЕРАТУРА Анотація: Зміни в підходах до оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти зумовили перегляд вимог до виконання письмових робіт та перевірки зошитів з української мови й літератури та зарубіжної літератури
Є примірники у відділах: (01.09.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Чешуріна, Т. Вчимося із зацікавленістю [Текст] / Т. Чешуріна> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2006. - № 1. - С. 75-80.
Рубрики: Українська мова--Методика Кл.слова (ненормовані): інтерес до навчання -- урок української мови Дескриптори: ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА -- МОВОЗНАВСТВО -- УКРАЇНСЬКА МОВА -- МЕТОДИКА МОВИ Анотація: Завдання для мовної розминки на уроці української мови
Є примірники у відділах: (05.05.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1
Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Липова, Л. Деякі зауваження до "Методичних рекомендацій щодо вивчення української (рідної мови) у 2006-2007 навчальному році" [Текст] / Л. Липова> // Українська мова і література в школі. - 2006. - № 5. - С. 25.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Методика Кл.слова (ненормовані): спецкурс -- факультативи Дескриптори: ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА -- МОВОЗНАВСТВО -- МОВИ СВІТУ -- УКРАЇНСЬКА МОВА
Є примірники у відділах: (20.09.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1
Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Омельчук, Сергій. Дослідження-моделювання як провідний прийом дослідницького навчання української мови в старшій школі [Текст] / Сергій Омельчук> // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 7/8. - С. 17-21.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Методика Кл.слова (ненормовані): дослідницькі завдання -- навчальне дослідження -- дослідження-моделювання -- дослідницький підхід -- вивчення української мови Анотація: На матеріалі вивчення української мови в старших класах запропоновано дослідницькі завдання на моделювання, метою яких є дослідження мовних одиниць на підставі побудови й вивчення моделей. Обов'язковою умовою успішного моделювання мовних одиниць на основі певного матеріалу є така організація вивчення мови, за якої учні не лише розуміють і засвоюють лінгвістичну сутність окремих фактів і явищ граматичної будови, а й здобувають знання про їхні функційні особливості, семантично-стилістичну роль у контексті та набувають практичних умінь і навичок.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД
Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кірова, Н. Знаємо і поважаємо [Текст] / Н. Кірова> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2006. - № 1. - С. 81-85.
Рубрики: Українська мова--Методика Кл.слова (ненормовані): урок 7 клас болгарської школи -- національні меншини Дескриптори: ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА -- МОВОЗНАВСТВО -- УКРАЇНСЬКА МОВА -- МЕТОДИКА МОВИ -- УРОК МОВИ Анотація: З досвіду викладання української мови у національній (болгарській) школі
Є примірники у відділах: (05.05.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1
Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Місяць, Наталія. Комунікативний аспект уроків - пріоритетний напрям навчання рідної мови [Текст] / Н. Місяць> // Українська мова і література в школі. - 2008. - № 3. - С. 5-7. - Бібліогр.: 4 назв.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Методика Кл.слова (ненормовані): мовленнєво-комунікативні вправи -- прикметник -- дієслово -- числівник -- теми уроків Анотація: Комунікативні вправи активізують навчальну діяльність школярів, сприяють підвищенню культури мовлення
Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Девіцька, Н. Край обраний богом і людьми [Текст] / Н. Девіцька, М. Мулеса> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2007. - № 8. - С. 56-57.
Рубрики: Українська мова--Методика Література українська--Методика Кл.слова (ненормовані): структура методичної роботи Анотація: Підвищення рівня педагогічної майстерності,розвитку творчого підходу в діяльності вчителя,оволодіння педагогічними технологіями.
Дод.точки доступу: Мулеса, М.
Знайти схожі
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Котик, Віта. Лінгводидактичні (комунікативні) стратегії інтерв'ювання в діяльності майбутніх учителів української мови і літератури [Текст] / Віта Котик> // Українська мова і література в школах України. - 2021. - № 3. - С. 25-26. - Бібліогр.: 6 назв.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Методика Кл.слова (ненормовані): лінгводидактичні стратегії -- комунікативні стратегії Анотація: Запропоновано до розгляду аспект інтерв'ювання як один із способів упровадження лінгводидактичних стратегій на основі діалогічного тематичного процесу комунікації у вивченні української мови в школі.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД
Знайти схожі
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| CUKK-VDPU У45
Україна. М-во освіти і науки. Лист МОН України від 28.04.06 № 1/9-301 [Текст] / Україна. М-во освіти і науки> // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2006. - № 17-18. - С. 54-62. - Зміст: Дод. № 1. Вимоги до виконання письмових робіт учнів загальноосвітніх навчальних закладів і перевірки зошитів з української мови й літератури та зарубіжної літератури у 5-11 класах ; Дод. № 2. Методичні рекомендації щодо оформлення в класному журналі результатів навчальних досягнень з української мови учнів загальноосвітніх навчальних закладів
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Педагогіка--Організація освіти в Україні--Законодавчі і директивні матеріали про освіту Українська мова--Методика Дескриптори: ОСВІТА. ПЕДАГОГІЧНА НАУКА -- ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ -- ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ В ОКРЕМИХ КРАЇНАХ -- ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ В КРАЇНАХ ЄВРОПИ -- ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ В УКРАЇНІ -- КЕРІВНИЦТВО І УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ -- ЗАКОНОДАВЧІ І ДИРЕКТИВНІ МАТЕРІАЛИ УКРАЇНИ ПРО ОСВІТУ -- ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА -- УКРАЇНСЬКА МОВА
Є примірники у відділах: (13.07.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1
Знайти схожі
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Варзацька , Л. Міжпредметна інтеграція в системі особистісно зорієнтованої мовної освіти [Текст] / Л. Варзацька ; Л. Варзацька> // Українська мова і література в школі. - 2006. - № 7. - С. 6-9.
Рубрики: Українська мова--Методика Кл.слова (ненормовані): Проектна діяльність -- мовлення -- висловлювання Анотація: Міжпредметна інтеграція є одним із перспективних напрямів реалізації принципів особистісно зорієнтованої мовної освіти
Є примірники у відділах: (15.12.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1
Знайти схожі
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Свірчук, Тетяна. Малі фольклорні жанри як засіб реалізації комунікативної та соціокультурної змістовних ліній нового змісту навчання української мови [Текст] / Т. Свірчук> // Українська мова і література в школі. - 2008. - № 5. - С. 11-15. - Бібліогр.:8 назв.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Методика Фольклор--Жанри Кл.слова (ненормовані): соціокультурна тема -- прислів'я та приказки -- етнокультурознавча лексика Анотація: Використання малих фольклорних жанрів на уроках української мови з системою вправ.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД
Знайти схожі
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Донченко, Т. Мета навчання української мови як системне утворення та шляхи її реалізації [Текст] / Тамара Донченко> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 1. - С. 2-6. - Бібліогр.: 8назв.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Методика Кл.слова (ненормовані): навчальний процес -- взаємозв'язок навчання -- виховання і розвитку Анотація: У статті розглядаються актуальні проблеми підвищення ефективності навчального процесу з української мови, а саме: досягнення цілей навчання, виховання і розвитку у тісному взаємозв'язку на основі системного підходу.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД
Знайти схожі
|
|
|