Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Конференції і вісники (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Технології навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.


    Шулдик, Володимир.
    Моніторинг якості підготовки учителів біології [Текст] / В. Шулдик, Г. Шулдик // Біологія і хімія в школі. - 2006. - № 5. - С. 40-43. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Кадри--Підготовка--Вчителі--Біологія
   Освіта--Професійна орієнтація--Україна

Кл.слова (ненормовані):
Технології навчання -- Зворотна інформація -- Активність учнів -- Біологічні знання
Анотація: У статті досліджується питання, яким повинен бути вчитель. Автори розробили базову модель стандарту діяльності вчителя біології загальноосвітньої школи, яку взяли за основу для проведення моніторингу його педагогічної діяльності. Проаналізовано вісім функцій, які має ця базова модель.


Дод.точки доступу:
Шулдик, Галина

Знайти схожі

2.
CUKK-VDPU
Х82


    Хоружа, Л.
    Інтерактивні smart-технології у початковій школі [Текст] / Л. Хоружа, Т. Носенко // Початкова школа. - 2007. - № 8. - С. 11-14.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Інформатика--Методика початкового навчання
Кл.слова (ненормовані):
smart-дошка -- технології навчання
Анотація: Про використання інтерактивної дошки на уроках в початковій школі.


Дод.точки доступу:
Носенко, Т.
Є примірники у відділах:
(04.09.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1

Знайти схожі

3.
74.582.4
Ф11


    Філіпова, Л. Я.
    Інтерактивні комунікації в структурі дистанційного навчання [Текст] / Л.Я. Філіпова, О.В. Олійник // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2008. - № 4. - С. 59-63. - Библиогр. в конце ст.: 9 назв.
ББК 74.582.4
Рубрики: Вища школа--Дистанційна освіта
Кл.слова (ненормовані):
Інтернет -- Електронні засоби комунікації -- Технології навчання
Анотація: У статті розглядаються необхідні складові дистанційного навчання - інтеграктивні комунікації, що базуються на засобах Інтернету. Обгрунтовується важливість розвитку комунікаційного середовища в контексті освітньо-мережевого простору, характеризуються змістовні та формальні прояви інтерактивних комунікацій через Інтернет, зокрема, основні типи взаємодій учасників дистанційного навчання, інформаційно-комунікаційні та педагогічні комунікації, їхні особливі ознаки


Дод.точки доступу:
Олійник, О.В.

Знайти схожі

4.


    Варзацька, Лариса.
    Типологія уроків української мови і мовлення в 10-11 класах (в умовах особистісно зорієнтованого навчання) [Текст] / Л. Варзацька // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 7. - С. 2-5. - Бібліогр.: 18 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика
Кл.слова (ненормовані):
технології навчання -- ноосферна освіта -- дослідне учіння -- текст
Анотація: Стаття допомагає удосконалювати здобуті в попередніх класах мовні та мовленнєві знання і вміння : програмує розгорнуту картину пізнання мовних явищ у контексті мовленнєвої діяльності.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

5.


    Кривульська, Людмила
    Урок на тему "Країни Європи. Великобританія", 10 клас [Текст] / Людмила Кривульська // Географія та основи економіки в школі. - 2010. - № 2. - С. 26-28. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Економічна географія--Методика--Урок
Кл.слова (ненормовані):
розвиток господарства Великобританії -- галузі спеціалізації Великобританії -- аналіз картографічного матеріалу -- технології навчання
Анотація: Про формування в учнів системи знань про розвиток господарства, економічні зв'язки Великобританії. Подано розробку уроку для 10 класу.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

6.


    Кордіяк, Андрій Юліанович.
    Способи управління якістю вищої медичної освіти в процесі ії реформування [Текст] / А. Ю. Кордіяк // Вища освіта України. - 2011. - № 2. - С. 112-115. - Библиогр.: с. 115 (12 назв.)
Рубрики: Вища медична освіта--Централізована система
   Підготовка фахівців--Якість

   Стандартизація освіти

Кл.слова (ненормовані):
Технології навчання -- Алгоритми фахової діяльності
Анотація: Висвітлено загальні принципи реформування вищої медичної освіти в Україні, вказано на доцільність поширення галузевої стандартизації у запровадженні системи державного управління якістю освіти.


Знайти схожі

7.


    Красільнікова, В.
    Понятійний апарат комп'ютерного навчання / В. Красільнікова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 1. - С. 18-21
Рубрики: Педтехнології--Комп'ютерні (нові інформаційні)
   Педагогіка--Дидактика--ТЗН

Кл.слова (ненормовані):
комп'ютерні технології навчання -- сучасні інформаційні технології -- комунікаційні технології -- технології навчання -- комп'ютерна контролюючо-навчальна програма -- комп'ютерні засоби навчання -- комп'ютерне середовище навчання -- комп'ютерний підручник -- мультимедійні технології -- мультимедіа -- технології з гіперпосиланням -- електронний підручник з гіперпосиланням
Анотація: В статті автор дослідує такі питання: що таке комп'ютерні технології навчання; як довести, що комп'ютерні засоби навчання змінюють освітній процес на краще; що нового внесло у традиційний процес навчання упровадження комп'ютера та нових засобів зв'язку.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(24.01.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

8.


    Назарчук, О. І.
    Формування духовного світу та інтелектуального потенціалу учнів засобами декоративно-прикладного та образотворчого мистецтва : На прикладі творів Гете "Вільшаний король", Шолом-Алейхема "Хлопчик Мотл"; Шекспіра "Гамлет", вивчення байки у світовій літературі, сценарію "Свято книги" [Текст] / О. І. Назарчук // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 2. - С. 20-22.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Зарубіжна література--Досвід

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна робота -- технології навчання -- види робіт -- шедеври художників -- твори образотворчого мистецтва -- зв'язне мовлення
Анотація: Досвідчений педагог знайомить із власним методичним досвідом використання у педагогічній практиці творів декоративно-прикладного та образотворчого мистецтва (шедеврів живопису, ілюстрацій тощо), з метою естетичного виховання школярів та вивчення соціально-історичного тла тої чи іншої історичної доби.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

9.


    Липчук, Л. М.
    Сучасні особистісно зорієнтовані технології навчання на уроках географії [Текст] / Л. М. Липчук // Географія та економіка в рідній школі. - 2014. - № 4. - С. 6-8. - Електронний текст в форматі .pdf
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Географія--Методика
Кл.слова (ненормовані):
географія -- уроки -- технології навчання -- метод проектів
Анотація: У статті йдеться про формування ціннісних орієнтацій на уроці географії та в позаурочний час - шлях реалізації Програми національного виховання учнівської молоді Рівненщини. Одним із шляхів виховної діяльності є метод проектів.

Полный текст/внешний ресурс   (постраничный просмотр) : geograf ta ekonom v ridnij shkoli 4 2014.pdf или скачать 
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

10.


    Бех, М.
    Особистісно орієнтовані технології навчання в початковій школі [Текст] / Максим Бех // Початкова школа. - 2017. - № 6. - С. 36-40. - Бібліогр.: 11 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Початкова школа--Технології навчання
Кл.слова (ненормовані):
дидактичні аспекти -- сучасні технології навчання -- класифікація технологій -- особистісно орієнтоване навчання -- розвивальне навчання -- технології навчання
Анотація: У статті охарактеризовані дидактичні аспекти застосування сучасних технологій навчання у процесі освітньої діяльності вчителів початкової школи: сутність проблеми, основні змістові напрями, позитивні підходи до ефективності. Визначено, що дидактичними аспектами застосування вчителями зазначених технологій навчання у початковій школі є обгрунтування їх дидактичної оптимальності, зокрема шляхом доцільного визначення спільних дидактичних одиниць, форм, методів та засобів навчання.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

 1-10    11-20