Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (292)БД Авторефератів (56)Краєзнавча картотека (40)Конференції і вісники (351)Фонд Австрійської бібліотеки (1)Періодика (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=текст<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4500
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
061
Ч-492


    Харченко, О.
    Текст із психолінгвістичної точки зору [Текст] : сборник научных трудов / О. Харченко // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2004. - Вип.188-189: Германська філологія: Зб. наук. пр. - С. 293-303.
УДК
Рубрики: Лінгвістика текста
   Психолінгвістика


Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 488939 - 15.70 р. (вільний)

Знайти схожі

2.


    Шимчишин, Марія.
    Американська феміністична теорія читацького відгуку [Текст] / М. Шимчишин // Слово і час. - 2005. - № 1. - С. 42-55.
Рубрики: Літературознавство--Літературна критика, ХХст.
   Текст--Художній

Кл.слова (ненормовані):
Гендер -- Маскулінність -- Дискурс -- Андроцентризм
Анотація: Аналізуються стан та перспективи американської літературної критики 70-80 рр. ХХст. Простежуються різні моделі та стратегії феміністичного прочитання тексту.


Знайти схожі

3.


    Сафарян, С. І.
    Лінгвопоетичне тлумачення тексту: теорія і практика [Текст] : на прикладі оповідання "Людина у футлярі" А. Чехова та поеми "Дванадцять" О. Блока / С.І. Сафарян // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 1. - С. 3-8. - Бібліогр.: 6 назв. - Зміст: Дванадцять ; Людина у футлярі
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання
   Російські письменники, 19-20 ст.

   Художній текст--ВИВЧЕННЯ В ШКОЛІ

Кл.слова (ненормовані):
лінгвістична поетика
Анотація: Розглянуто поняття "лінгвістична поетика"та її роль у можливості аналізу художнього тексту.


Дод.точки доступу:
Чехов, Антон Павлович-письменник російський \про нього\; Блок, Олександр \про нього\

Знайти схожі

4.


    Гладишев, В. В.
    Контекстне вивчення художніх творів учнями середніх і старших класів [Текст] / В.В. Гладишев // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 1. - С. 8-12. - Бібліогр.: 20 назв.
Рубрики: Художній текст--ВИВЧЕННЯ В ШКОЛІ
   Уроки літератури--Методика викладання

Анотація: Про необхідність урахування особливостей вікового та літературного розвитку учнів старших класів під час вивчення художніх творів на уроках літератури.


Знайти схожі

5.


    Гнатюк, Л. Н.
    Аналізувати текст відповідно до законів, за якими він створений [Текст] : два уроки за творчістю Ісікава Такубоку. 8 клас. / Л.Н. Гнатюк // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 1. - С. 30-32.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання
   Уроки літератури--Форми проведення



Дод.точки доступу:
Такубоку, Ісікава \про нього\

Знайти схожі

6.


    Уліщенко, В. В.
    Асоціативне моделювання сприйняття старшокласниками художнього твору [Текст] / В.В. Уліщенко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 1. - С. 48-50. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання
   Художній текст--ВИВЧЕННЯ В ШКОЛІ

Анотація: Методи та прийоми дослідження літературного твору на сучасному етапі повинні розвивати філософічність та асоціативність мислення учнів -така основна думка статті.


Знайти схожі

7.


    Тихолоз, Н.
    Крутійська одіссея "рудого кардинала" [Текст] : "Лис Микита" Івана Франка: текст, підтекст, контекст, інтертекст / Н. Тихолоз // Дивослово. - 2005. - № 2. - С. 58-63. - Бібліогр.: 20 назв
Рубрики: Літературознавство--КРИТИКА ЛІТЕРАТУРНА
Анотація: Ідея написання казки "Лис Микита". Що спонукало письменника до написання цієї казки


Дод.точки доступу:
Франко, І. \про нього\

Знайти схожі

8.


    Борисенко, О.
    Переказати — і полюбити [Текст] : [Урок розвитку зв`язного мовлення (8 кл.)] / О. Борисенко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2005. - № 1. - С. 43-46.
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання--Урок у 8 класі
Кл.слова (ненормовані):
текст -- переказ -- опис
Дескриптори: УКРАЇНСЬКА МОВА
Анотація: Формувати в учнів уміння і навички стисло переказувати текст з описом процесу праці

Є примірники у відділах:
(21.03.2005р. Інв.1103 (1 прим.) - Б.ц.)

Знайти схожі

9.


    Кирилішина, Н.
    Не говори все, що знаєш, але завжди знай, що говориш [Текст] : з досвіду навчання діалогічного мовлення:Система вправ (5 клас) / Н. Кирилішина // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2005. - № 1. - С. 79-81.
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання--Урок у 5 класі
Кл.слова (ненормовані):
текст -- тема -- стиль -- діалог
Дескриптори: УКРАЇНСЬКА МОВА,МЕТОДИКА
Анотація: Ознайомлення з діалогічним мовленням учнів 5 класу

Є примірники у відділах:
(21.03.2005р. Інв.1109 (1 прим.) - Б.ц.)

Знайти схожі

10.


    Момот, Н.
    Шевченків щоденник: жанрова гетерогенність як стратегія тексту [Текст] / Н. Момот // Слово і час. - 2005. - №3. - С. 20-28.
Рубрики: Українська література--Історія, ХІХст.
   Творчість--Шевченко Т.

   Текст--Типи

   Наратологія

Анотація: Розглядається текст Щоденника Т. Шевченка з точки зору наратології та псигології мови. Відзначається поліфонія тексту, наявність різних мікрожанрів, ліричних відступів.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60