Пошуковий запит: <.>K=текст<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 4500
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| 061 Ч-492
Харченко, О. Текст із психолінгвістичної точки зору [Текст] : сборник научных трудов / О. Харченко> // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2004. - Вип.188-189: Германська філологія: Зб. наук. пр. - С. 293-303.
Рубрики: Лінгвістика текста Психолінгвістика
Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 488939 - 15.70 р. (вільний)
Знайти схожі
|
>2.
|
Шимчишин, Марія. Американська феміністична теорія читацького відгуку [Текст] / М. Шимчишин> // Слово і час. - 2005. - № 1. - С. 42-55.
Рубрики: Літературознавство--Літературна критика, ХХст. Текст--Художній Кл.слова (ненормовані): Гендер -- Маскулінність -- Дискурс -- Андроцентризм Анотація: Аналізуються стан та перспективи американської літературної критики 70-80 рр. ХХст. Простежуються різні моделі та стратегії феміністичного прочитання тексту.
Знайти схожі
|
>3.
|
Сафарян, С. І. Лінгвопоетичне тлумачення тексту: теорія і практика [Текст] : на прикладі оповідання "Людина у футлярі" А. Чехова та поеми "Дванадцять" О. Блока / С.І. Сафарян> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 1. - С. 3-8. - Бібліогр.: 6 назв. - Зміст: Дванадцять ; Людина у футлярі
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання Російські письменники, 19-20 ст. Художній текст--ВИВЧЕННЯ В ШКОЛІ Кл.слова (ненормовані): лінгвістична поетика Анотація: Розглянуто поняття "лінгвістична поетика"та її роль у можливості аналізу художнього тексту.
Дод.точки доступу: Чехов, Антон Павлович-письменник російський \про нього\; Блок, Олександр \про нього\ Знайти схожі
|
>4.
|
Гладишев, В. В. Контекстне вивчення художніх творів учнями середніх і старших класів [Текст] / В.В. Гладишев> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 1. - С. 8-12. - Бібліогр.: 20 назв.
Рубрики: Художній текст--ВИВЧЕННЯ В ШКОЛІ Уроки літератури--Методика викладання Анотація: Про необхідність урахування особливостей вікового та літературного розвитку учнів старших класів під час вивчення художніх творів на уроках літератури.
Знайти схожі
|
>5.
|
Гнатюк, Л. Н. Аналізувати текст відповідно до законів, за якими він створений [Текст] : два уроки за творчістю Ісікава Такубоку. 8 клас. / Л.Н. Гнатюк> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 1. - С. 30-32.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання Уроки літератури--Форми проведення
Дод.точки доступу: Такубоку, Ісікава \про нього\ Знайти схожі
|
>6.
|
Уліщенко, В. В. Асоціативне моделювання сприйняття старшокласниками художнього твору [Текст] / В.В. Уліщенко> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 1. - С. 48-50. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання Художній текст--ВИВЧЕННЯ В ШКОЛІ Анотація: Методи та прийоми дослідження літературного твору на сучасному етапі повинні розвивати філософічність та асоціативність мислення учнів -така основна думка статті.
Знайти схожі
|
>7.
|
Тихолоз, Н. Крутійська одіссея "рудого кардинала" [Текст] : "Лис Микита" Івана Франка: текст, підтекст, контекст, інтертекст / Н. Тихолоз> // Дивослово. - 2005. - № 2. - С. 58-63. - Бібліогр.: 20 назв
Рубрики: Літературознавство--КРИТИКА ЛІТЕРАТУРНА Анотація: Ідея написання казки "Лис Микита". Що спонукало письменника до написання цієї казки
Дод.точки доступу: Франко, І. \про нього\ Знайти схожі
|
>8.
|
Борисенко, О. Переказати — і полюбити [Текст] : [Урок розвитку зв`язного мовлення (8 кл.)] / О. Борисенко> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2005. - № 1. - С. 43-46.
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання--Урок у 8 класі Кл.слова (ненормовані): текст -- переказ -- опис Дескриптори: УКРАЇНСЬКА МОВА Анотація: Формувати в учнів уміння і навички стисло переказувати текст з описом процесу праці
Є примірники у відділах: (21.03.2005р. Інв.1103 (1 прим.) - Б.ц.)
Знайти схожі
|
>9.
|
Кирилішина, Н. Не говори все, що знаєш, але завжди знай, що говориш [Текст] : з досвіду навчання діалогічного мовлення:Система вправ (5 клас) / Н. Кирилішина> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2005. - № 1. - С. 79-81.
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання--Урок у 5 класі Кл.слова (ненормовані): текст -- тема -- стиль -- діалог Дескриптори: УКРАЇНСЬКА МОВА,МЕТОДИКА Анотація: Ознайомлення з діалогічним мовленням учнів 5 класу
Є примірники у відділах: (21.03.2005р. Інв.1109 (1 прим.) - Б.ц.)
Знайти схожі
|
>10.
|
Момот, Н. Шевченків щоденник: жанрова гетерогенність як стратегія тексту [Текст] / Н. Момот> // Слово і час. - 2005. - №3. - С. 20-28.
Рубрики: Українська література--Історія, ХІХст. Творчість--Шевченко Т. Текст--Типи Наратологія Анотація: Розглядається текст Щоденника Т. Шевченка з точки зору наратології та псигології мови. Відзначається поліфонія тексту, наявність різних мікрожанрів, ліричних відступів.
Знайти схожі
|
|
|