Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=етапи навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Бакум, З.
    Особливості навчання фонетики в профільній школі [Текст] / Зінаїда Бакум // Українська мова й література в сучасній школі. - 2013. - № 5. - С. 46-49.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Фонетика--Методика
   Українська мова--Профільне навчання

Кл.слова (ненормовані):
сучасні підходи у навчанні -- дидактичні принципи -- етапи навчання -- аспекти характеристики звуків -- органи мовлення -- місце та спосіб творення звуків
Анотація: У статті запропоновано систему навчання фонетики української мови, яку доцільно впроваджувати на уроках та спецкурсах у профільній школі. Обгрунтовано доцільність використання традиційних та інноваційних технологій. Окреслено етапи навчання, а також акцентовано увагу на характеристиці звуку з акустичного й фізіологічного аспектів.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

2.


    Нищета, В.
    Формуємо риторичні вміння та риторичну компетентність [Текст] : програма дослідно-експериментального навчання української мови / Володимир Нищета // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 7/8. - С. 66-73. - Бібліогр.: 4 назви.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Риторика--Методика
   Українська мова--Плани і програми

Кл.слова (ненормовані):
мета дослідно-експериментального навчання -- проблемний проектний та риторичний підходи -- принципи шкільної риторики -- етапи навчання -- програма навчання -- 5-9 класи -- мовленнєва змістова лінія
Анотація: Запропоновано програму дослідно-експериментального навчання української мови, метою якого є комплекс риторичних вмінь і риторична компетентність школярів. Охарактеризовано значення та структуру поняття риторичної компетентності, підходи до навчання, принципи шкільної риторики. Надано планування етапів і програму навчання, з наступною характеристикою мовленнєвої змістової лінії у цій програми.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

3.


    Строганова, Ганна.
    Тренінгові технології як засіб активізації навчання української мови як іноземної [Текст] / Ганна Строганова // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 9. - С. 17-19. - Бібліогр.: 12 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання мови
Кл.слова (ненормовані):
тренінгові технології -- тренінг -- етапи навчання -- дидактичні принципи -- українська мова як іноземна
Анотація: Проаналізовано особливості реалізації тренінгових технологій як засіб активізації навчання української мови як іноземної. Сфокусовано увагу на обґрунтуванні необхідності впровадження зазначених технологій. Наголошується на чіткій цілеспрмованості тренінгів, висвітлено етапи, функції, дидактичні принципи.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі