Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=завдання для учнів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Заболотний, О.
    Функції мови і мовлення. Роль мови у формуванні й самовираженні особистості : вступний розділ підручника "Українська мова, 10 клас. Рівень стандарту" [Текст] / О. Заболотний , В. Заболотний // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 7/8. - С. 79-84.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Підручники і навчальні посібники
   Українська мова--Загальні питання--Мова і мовлення

Кл.слова (ненормовані):
висловлювання про рідну мову -- функції мови і мовлення -- мова й особистість -- завдання для учнів -- цікаві відомості з історії слів і призвіщ
Анотація: Публікація вступної частини посібника "Українська мова, 10 клас. Рівень стандарту" містить висловлювання про мову, повідомлення про її функції, питання і завдання для узагальнення, цікаві відомості про мову. Параграфи підручника побудовано з метою забезпечення етапної роботи над матеріалом: ключові питання теми, повторення знань, теоретичні відомості та система тренувальних вправ.


Дод.точки доступу:
Заболотний, В.
Замовлені прим-ры для отделов: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

2.


    Уліщенко, В.
    Формуючи етнокультурну картину світу : Діалогічне вивчення народних пісень і дум [Текст] / Віолетта Уліщенко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 11/12. - С. 53-63. - Бібліогр.: 10 назв. - журнал.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Фольклор--Методика--Народні пісні українські
   Фольклор український--Народні пісні українські

Кл.слова (ненормовані):
календарно-обрядові пісні -- соціально-побутові пісні -- історичні пісні -- думи -- завдання для учнів -- особистісно-зорієнтоване навчання -- контекстуальність, діалогічність, ігровий компонент
Анотація: У статті докладно проаналізовано методи і прийоми діалогічного вивчення усної народної творчості в школі, зокрема народних пісень і дум. Обрані методи цілком відповідають провідним функціям комунікації та ураховують особливості особистісно-зорієнтованої технології навчання. Активне запровадження діалогічного компонента сприяє вихованню любові до народних традицій та обрядів українців, дбайливому ставленню до національних цінностей.

Замовлені прим-ры для отделов: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

3.


    Казмирчук, А. І.
    Формування компаративної компетенції учнів у процесі вивчення зарубіжної літератури [Текст] / А. І. Казмирчук // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 3. - С. 16-18. - Зміст: "Я хочу на озеро Світязь..." / Л. Костенко. "Та як нам жить хвилиною легкою..."; "Гуллівер"; "Лотофаги" / М. Зеров.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
використання компаративного аналізу -- завдання для учнів -- Й. Гете -- Б.-І. Антонич -- Е. Портер -- В. Симоненко -- Л. Костенко -- матеріал для компаративного аналізу -- вірші М. Зерова
Анотація: Автор ділиться досвідом використання методу компаративного аналізу творів у процесі вивчення зарубіжної літератури. Доведено, що формування компаративної компетентності допомагає учням усвідомити цілісність світового літературного процесу і своєрідність та самобутність української літератури в ньому. Надано зразки завдань для компаративного аналізу творів української та зарубіжної літератури.

Замовлені прим-ры для отделов: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

4.


    Казмирчук, А. І.
    Формування компаративної компетенції учнів у процесі вивчення зарубіжної літератури [Текст] / А. І. Казмирчук // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 3. - С. 16-18. - Зміст: "Я хочу на озеро Світязь..." / Л. Костенко. "Та як нам жить хвилиною легкою..."; "Гуллівер"; "Лотофаги" / М. Зеров.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
використання компаративного аналізу -- завдання для учнів -- Й. Гете -- Б.-І. Антонич -- Е. Портер -- В. Симоненко -- Л. Костенко -- матеріал для компаративного аналізу -- вірші М. Зерова
Анотація: Автор ділиться досвідом використання методу компаративного аналізу творів у процесі вивчення зарубіжної літератури. Доведено, що формування компаративної компетентності допомагає учням усвідомити цілісність світового літературного процесу і своєрідність та самобутність української літератури в ньому. Надано зразки завдань для компаративного аналізу творів української та зарубіжної літератури.

Замовлені прим-ры для отделов: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

5.


    Ткач, І.
    У вічних пошуках краси [Текст] : нарис про англійське мистецтво кінця ХІХ - початку ХХ століття / Ірина Ткач // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 10. - С. 16-21. - Бібліогр.: 4 назви.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Мистецтво--Англія
Кл.слова (ненормовані):
О. Уайльд -- Дж. Раскін -- У. Пейтер -- прерафаеліти -- роман "Портрет Доріана Грея" -- завдання для учнів -- картина Россетті "Леді Ліліт" -- картина Дж. Міллеса "Офелія"
Анотація: Запропоновано нарис англійського мистецтва кінця ХІХ - початку ХХ ст., який стане в нагоді учителю-словеснику при вивченні творчості відомого представника англійської літератури цього періоду Оскара Уайльда. Докладно ознайомлено з біографією і творчістю письменника, його філософсько-естетичними поглядами, відомими сучасниками, теоретичні засади яких утілено у романі О. Уайльда "Портрет Доріана Грея". Подано комплекс завдань та запитань для учнів при використанні на уроці картин художників-прерафаелітів.

Замовлені прим-ры для отделов: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі