Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=особистісно-зорієнтоване навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Фасоля, А.
    Стаття Уласа Самчука "Нарід чи чернь?" [Текст] / А. Фасоля // Дивослово. - 2006. - № 1. - С. 15-18
Рубрики: Українська література--Методика викладання
   Українські письменники, 20 ст.--Самчук У.--"НАРІД ЧИ ЧЕРНЬ?"

Кл.слова (ненормовані):
ОСОБИСТІСНО-ЗОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ
Анотація: Методика викладання української літератури. Проблеми особистісно-зорієнтованого навчання. Варіанти відповідей учнів при вивченні статті Уласа Самчука "Нарід чи чернь?".


Знайти схожі

2.
CUKK-VDPU
Б24


    Барзацька, Л.
    Особистісно зорієнтована модель мовленнєвого розвитку особистості [Текст] / Л. Барзацька // Українська мова і література в школі. - 2008. - № 1. - С. 17-23.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Технології навчання
Кл.слова (ненормовані):
твір-враження -- духовність -- Особистісно-зорієнтоване навчання
Анотація: Розробка уроку з теми"Велике повстання під проводом Богдана Хмельницького (1648-1657)"


Знайти схожі

3.
CUKK-VDPU
С32


    Сергієнко, Антоніна.
    Пріоритет групових технологій на сучасному особистісно зорієнтованому уроці української літератури [Текст] / А. Сергієнко // Українська мова і література в школі. - 2008. - № 1. - С. 24-28. - Бібліогр.:13 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Технології навчання
Кл.слова (ненормовані):
Особистісно-зорієнтоване навчання -- групова робота -- фронтальні форми
Анотація: Особистісно-зорієнтований підхід до навчання на уроках української літератури


Знайти схожі

4.


    Калашнікова, М.
    Використання інноваційних технологій на уроках української мови в школах з російською мовою навчання [Текст] : рецензия / М. Калашнікова, О. Савченко // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 7. - С. 63-64.
Рец. на Бондаренко Н. В., Ярмолюк А. В. Українська мова / Н. В., Ярмолюк А. В. Бондаренко Н. В. - К.,Освіта.-2005-2009. - ISBN -
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Підручники та посібники
Кл.слова (ненормовані):
підручники -- особистісно-зорієнтоване навчання


Дод.точки доступу:
Савченко, О.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

5.


    Уліщенко, В.
    Формуючи етнокультурну картину світу : Діалогічне вивчення народних пісень і дум [Текст] / Віолетта Уліщенко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 11/12. - С. 53-63. - Бібліогр.: 10 назв. - журнал.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Фольклор--Методика--Народні пісні українські
   Фольклор український--Народні пісні українські

Кл.слова (ненормовані):
календарно-обрядові пісні -- соціально-побутові пісні -- історичні пісні -- думи -- завдання для учнів -- особистісно-зорієнтоване навчання -- контекстуальність, діалогічність, ігровий компонент
Анотація: У статті докладно проаналізовано методи і прийоми діалогічного вивчення усної народної творчості в школі, зокрема народних пісень і дум. Обрані методи цілком відповідають провідним функціям комунікації та ураховують особливості особистісно-зорієнтованої технології навчання. Активне запровадження діалогічного компонента сприяє вихованню любові до народних традицій та обрядів українців, дбайливому ставленню до національних цінностей.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

6.


    Бацюсь, Р.
    Уміння скористатися дарунком долі - це щастя (особистісно зорієнтований урок української літератури у 5-му класі) [Текст] / Раїса Бацюсь // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 3. - С. 39-41.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
особистісно-зорієнтоване навчання -- суб'єктивний досвід -- алгоритм -- мета -- цілі уроку -- рефлексія -- рольова гра
Анотація: Автор методичної розробки пропонує читачам алгоритм підготовки особистісно зорієнтованого уроку української літератури, систему методів, прийомів, видів робіт, які сприяють реалізації визначених цілей. Наведені учнівські відповіді засвідчуюють результативність представленої методики.


Дод.точки доступу:
Липа, Іван \\
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

7.


    Тиндикевич, І.
    Зіткнення неповторності й буденності в поезії Ліни Костенко "Кольорові миші" : урок української літератури в 6 класі [Текст] / І. Тиндикевич // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 6. - С. 40-43.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
особистісно-зорієнтоване навчання -- суб'єктивний досвід -- рефлексія -- авторський задум -- цілі -- мета -- ім'я уроку -- асоціювання -- передбачення -- деталізація
Анотація: Представлено план уроку української літератури, побудованого на засадах особистісно зорієнтованого навчання. Запропоновано систему методів, прийомів, видів робіт,які забезпечують реалізацію зазначених цілей, осягнення учнями авторського задуму,теми й ідеї твору, ролі художніх засобів.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

8.


    Черуха, Ірина
    Поетичність твору-опису (урок словесності у 5 класі) [Текст] / Ірина Черуха // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 2. - С. 31-32
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
словесність -- особистісно-зорієнтоване навчання -- розвиток мовлення -- творчі здібності -- обрізно-художнє
Анотація: Представлено розробку уроку розвитку мовлення, побудовану на основі авторського курсу "Словесність" з урахуванням вимог особистісно-зорієнтованого навчання.


Знайти схожі