Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=корекційно-розвивальна робота<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Скрипник, Т.
    Підтримати, допомогти, спрямувати : корекційно-розвивальна робота з аутичними дітьми [Текст] / Тетяна Скрипник // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 12-15 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дефектологія
   Педагогіка--Спеціальна освіта

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- корекційно-розвивальна робота -- аутизм
Анотація: Стаття присвячена особливостям корекційно-розвивальної роботи з аутичними дітьми, яка має ґрунтуватися на системному підході, що передбачає спланований психолого-педагогічний вплив на дитину, її родину та зовнішнє середовище.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Чеботарьова, Олена.
    Багатоаспектність корекційно-розвивальної роботи в освітніх закладах для дітей із порушеннями опорно-рухового апарату [Текст] / О. Чеботарьова, І. Гладченко // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2017. - № 1. - С. 21-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Спеціальна педагогіка--Діти з порушеннями інтелекту (розумово відсталі, ЗПР)
Кл.слова (ненормовані):
корекційно-розвивальна робота -- корекційні заняття -- діти з порушеннями опорно-рухового апарату -- психофізичний розвиток
Анотація: Розкрито зміст корекціино-розвивальної роботи в освітніх закладах для дітей із порушеннями опорно-рухового апарату. Представлено основні структурні компоненти корекціино-розвивальної роботи, що забезпечують комплексний вплив корекційно-розвивальних програм, уперше розроблених в Україні на основі передового досвіду спеціальних шкіл, навчально-реабілітаційних центрів, спеціальних навчально-виховних комплексів для дітей з порушенням опорно-рухового апарату. Розглянуто провідні чинники та принципи корекціино-розвивальної роботи в процесі музично-ритмічної діяльності.


Дод.точки доступу:
Гладченко, Ірина
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Хохліна, Олена.
    Особливості формування розумової сфери в учнів із різними інтелектуальними можливостями у процесі виконання навчально-практичних завдань / О. Хохліна // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2018. - № 1. - С. 45-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Спеціальна педагогіка--Діти з порушеннями інтелекту (розумово відсталі, ЗПР)
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне навчання -- корекційно-розвивальна робота -- учні з обмеженими інтелектуальними можливостями -- формування розумової сфери
Анотація: На основі результатів теоретико-емпіричного дослідження доводиться необхідність проведення на заняттях в умовах інклюзивних (як і спеціальних) навчальних закладів корекційно-розвивальної роботи з учнями, що мають різні нтелектуальні можливості, спрямованої на формування у них розумової сфери. Як предмет корекції розглядається система якостей розуму, від яких залежить успішність навчально-практичної діяльності та які характеризують загальні здібності людини.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Бужинецька, Ксенія.
    Психологічні бар’єри в навчанні дітей із затримкою психічного розвитку / К. Бужинецька // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2019. - № 3. - С. 35-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Спеціальна педагогіка--Діти з порушеннями інтелекту (розумово відсталі, ЗПР)
Кл.слова (ненормовані):
затримка психічного розвитку -- молодші школярі -- порушення когнітивних процесів -- навчання -- психологічні бар’єри -- корекційно-розвивальна робота
Анотація: Зроблено спробу окреслити теоретичні аспекти проблеми психологічних бар’єрів дітей із затримкою психічного розвитку, виділити ознаки психологічних бар’єрів, що переважно стосуються когнітивної, емоційно-вольової сфер та інших особливостей розвитку молодшх школярів означеної категорії.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Кіт, Юлія.
    Навчаємо читати дитину з обмеженими освітніми потребами [Текст] / Юлія Кіт // Початкова школа. - 2020. - № 8. - С. 58-60. - Бібліогр.: 3 назви.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне навчання -- учні з обмеженими освітніми потребами -- корекційні заняття -- корекційно-розвивальна робота -- формування навички читання -- початкова школа
Анотація: У статті йдеть про те, що саме в початковій школі найліпше навчити читати школярів зі зниженими когнітивними функціями. Авторка статті вважає, що досягнути бажаного вдається завдяки корекційному впливу, що охоплює: дихальні вправи; артикуляційну гімнастику; промовляння або читання чистомовок, скоромовок; вправи на збільшення кута зору; зростання обсягу зорових та слухових сприймань; розвиток навички антиципації; формування стійкості уваги.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі