Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Краєзнавча картотека (6)Конференції і вісники (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=аутизм<.>
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-26 
1.


    Гончаренко, А.
    Щоб дитина заговорила [Текст] / А. Гончаренко // Дошкільне виховання. - 2005. - № 3. - С. 10-12.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Семінари
Кл.слова (ненормовані):
спілкування -- розвиток мовлення -- малюк -- порушення слуху -- алалія -- аутизм
Дескриптори: ПЕДАГОГІКА,ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ
Анотація: Розвиток комунікативно-мовленевих здібностей дитини. Вчимо спостерігати, творчо мислити, слухати людей

Є примірники у відділах:
(27.04.2005р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1

Знайти схожі

2.


    Астаф'єв, Олександр.
    Мовний бунт українського авангарду [Текст] / О. Астаф'єв // Слово і час. - 2007. - № 10. - С. 59-61. - Бібліогр. в підрядк прим.
Рубрики: Українська література --Поезія, ХХІ ст.
   Літературні течії--Авангардизм

Кл.слова (ненормовані):
Дискрентність -- Недискоентність -- Аутизм -- Мова
Анотація: Автор розповідає про особливості українського авангарду, де на передньому плані - реальність мови та її властивостей.


Знайти схожі

3.


    Тарнавська , Ю.
    Принципи психолого-педагогічної корекції для дітей з розладами спектра аутизму [Текст] / Ю. Тарнавська // Соціальна психологія. - 2010. - № 4. - С. 174-183. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Аутизм--Розлади спектра аутизму--Психолого-педагогічна корекція
Анотація: У статті представлено аналіз ключових положень найбільш сучасних програм психолого-педагогічної корекції для дітей з розладами спектра аутизму.


Знайти схожі

4.


    Токарчук, Ольга.
    Веди свій плуг понад кістками мертвих [Текст] : уривок з роману / О. Токарчук ; пер. з пол. Б. Антоняк // Кур`єр Кривбасу. - 2011. - № 254-255. - С. 108-141. - Зміст: А тепер начувайтесь! ; Тестостероновий аутизм; ; Вічне світло; ; 999 смертей;
Рубрики: Література Польщі--Проза


Знайти схожі

5.


    Цирфа, Юлія.
    Зазирнути до нейролабораторії свідомості... [Текст] : Розмова з українською художницею Тетяною Гершуні / Юлія Цирфа // Віче. - 2011. - № 11. - С. 70-71
Рубрики: Художнє мистецтво--Аутизм
   Аутизм--Образне мислення

Анотація: Розмова з українською художницею Тетяною Гершуні, яка є куратором проекту "Аут-2011". Цей проект охоплює тему аутичної свідомості та її творчі можливості, проблеми нейрорізноманітності загалом, нестандартного мислення та досліджує його прояви в галузі образотворчого мислення.


Знайти схожі

6.


    Кукшинова, О.
    Психофизические особенности нарушения речи / О. Кукшинова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 6. - С. 41-43
Рубрики: Спеціальна педагогіка--Логопедія
   Спеціальна педагогіка--Діти з емоційно вольовими порушеннями та з аутизмом

Кл.слова (ненормовані):
дети-логопаты -- дисграфия -- дислексия -- коррекционно-педагогическая работа -- аутизм
Анотація: Раскрыты психофизические особенности нарушения речи, предложены основные виды коррекционно-педагогической помощи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Скрипник, Тетяна.
    Роль психолога в процесі супроводу дитини з аутизмом в освітньому просторі [Текст] / Тетяна Скрипник // Початкова школа. - 2014. - № 6. - С. 50-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Аутизм--Психолого-педагогічна корекція
   Шкільний психолог--Психологічний супровід--Аутичні діти

Анотація: В статті автор зупиняється не на організаційних завданнях, а зосереджується на змісті й алгоритмі діяльності психолога у спільному процесі супроводу дитини з аутизмом в освтньому просторі. Поданий матеріал- результат досвіду, отриманого під час навчання за кордоном і внаслідок практичної діяльності, спрямованої на розбудову та впровадження моделі дієвого психолого-педагогічного супроводу дітей з аутизмом в навчальних закладах.


Знайти схожі

8.


    Скрипник, Тетяна
    Аутична дитина в дитсадку : організація психолого-педагогічного супроводу [Текст] / Тетяна Скрипник // Дошкільне виховання. - 2014. - № 12. - С. 10-13 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дефектологія--Аутизм
   Педагогіка--Дошкільна--Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
аутизм
Анотація: В статті йдеться про організацію психолого-педагогічного супроводу аутичної дитини в дитсадку: створення міждисциплінарної групи супроводу аутичної дитини, організація предметно-розвивального середовища за принципом структурованості, забезпечення відповідним методичним оснащенням освітнього простору.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Скрипник, Т.
    Підтримати, допомогти, спрямувати : корекційно-розвивальна робота з аутичними дітьми [Текст] / Тетяна Скрипник // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 12-15 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дефектологія
   Педагогіка--Спеціальна освіта

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- корекційно-розвивальна робота -- аутизм
Анотація: Стаття присвячена особливостям корекційно-розвивальної роботи з аутичними дітьми, яка має ґрунтуватися на системному підході, що передбачає спланований психолого-педагогічний вплив на дитину, її родину та зовнішнє середовище.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Супрун, Г.
    Маленькі неслухи: як не прогледіти і не помилитися [Текст] / Ганна Супрун // Дошкільне виховання. - 2015. - № 6. - С. 16-17 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дефектологія--Аутизм
   Педагогіка--Дошкільне виховання

Кл.слова (ненормовані):
"складні діти" -- атизм -- важковиховні діти
Анотація: Подано поради фахівців щодо виявлення причин неадекватної поведінки дітей та організації ефективної взаємодії з ними.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

11.


    Скрипник, Т.
    Система занять корекційно-розвивального напряму для дітей з аутизмом в початковій школі [Текст] / Тетяна Скрипник // Початкова школа. - 2015. - № 6. - С. 35-37. - Бібліогр.: 4 назви.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дефектологія
Кл.слова (ненормовані):
аутизм -- молодші школярі -- сенсорна інтеграція -- тонічна регуляція -- супровід
Анотація: У статті висвітлено зміст корекційно-розвивальної роботи для дітей з аутизмом та її роль у контексті цілісного процесу їхнього психолого-педагогічного супроводу в закладі освіти. Підкреслено важливість підвищення адаптивних можливостей дітей з аутизмом, що конкретизується в заняттях з психомоторного, соціального, комунікативно-мовленнєвого розвитку та сенсорної інтеграції. Подано завдання кожного з напрямів корекційно-розвивальних занять, їх головні орієнтири та поради щодо втілення в межах освітнього простору.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

12.


    Гриш, Н. І.
    Аутична дитина. Теорія та практика роботи [Текст] / Н. І. Гриш // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 4(квітень). - С. 13-19 : ілюстр.
Рубрики: Аутизм
Анотація: У статті розглянуто причини виникнення аутизму, диференціація та механізми аутизму.


Знайти схожі

13.


    Гриш, Н. І.
    Аутична дитина. Теорія та практика роботи [Текст] / Н. І. Гриш // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 6(червень)
Рубрики: Аутизм--Психолого-педагогічна корекція
Анотація: В організації роботи з дітьми-аутистами розглядають два основні напрямки, теоретичні та практичні дослідження яких важливі для розвитку і адаптації дитини до реального життя: порушення поведінки та затримка у психічному розвитку. Оскільки в разі аутизму формуються особистісні аномалії, що поєднуються з розладами поведінки і порушенням розумового розвитку, виникає необхідність корекційної роботи у згаданих напрямках.


Знайти схожі

14.


    Устінова, М. В.
    Нейропсихологічна характеристика дітей з розладами аутистичного спектру [Текст] / М. В. Устінова // Молодий вчений. - 2017. - № 11. - С. 831-834. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Медична психологія--Аутизм
Кл.слова (ненормовані):
розлади аутистичного спектру, нейропсихологічна характеристика, мозкова організація, нейробіологічні фактори


Знайти схожі

15.


   
    Як подружитися з "особливою" дитиною [Текст] // Музичний керівник. - 2018. - № 3. - С. 35-37
Рубрики: Психологічні поради педагогам
Кл.слова (ненормовані):
АУТИЗМ
Анотація: Пам'ятка музичному керівнику щодо організації роботи з дітьми, у яких діагностували розлади аутичного спектру


Знайти схожі

16.


    Малашевська, С. А.
    Рекомендації для вчителів, вихователів, які працюють з дітьми-аутистами [Текст] / С. А. Малашевська // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 7(липень)
Рубрики: Аутизм--Психолого-педагогічна корекція
Кл.слова (ненормовані):
Діти-аутисти
Анотація: Подано розповідає про аутизм і особливості поведінки дітей-аутистів, дає рекомендації по їх вихованню. Аутизм - відсторонення від навколишнього світу, занурення у власні переживання, орієнтація на самого себе. Людина не може контактувати з навколишнім світом, не "бачить" інших людей, не здатна адекватно на них реагувати, знаходити точки взаємодії, йти на контакт, проявляти емоції, розмовляти тощо. Дитина-аутист часто затуляє долонями очі, вуха, уникає прямого погляду (коли хтось намагається дивитися дитині в очі, вона повертає голову в інший бік чи заплющує очі).


Знайти схожі

17.


   
    У групі дитина з аутичним розладом. 5 порад музичному керівнику [Текст] // Музичний керівник. - 2018. - № 2. - С. 28-29
Рубрики: Психологічні поради педагогам
Кл.слова (ненормовані):
аутизм
Анотація: Пам'ятка музичному керівнику щодо організації роботи з дітьми, у яких діагностували розлади аутичного спектру


Знайти схожі

18.


    Скрипник, Тетяна
    Як підготувати дітей з аутизмом до інклюзивної освіти [Текст] / Тетяна Скрипник // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 6-9 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Інклюзивна освіта
   Дитяча психологія--Аутизм

Кл.слова (ненормовані):
співпраця з батьками -- підготовка аутичних дітей до інклюзії -- нормалізація психофізіологічного стану -- основи соціально-емоційного інтелекту -- види захисних реакцій аутистів
Анотація: "Одна з умов ефективної інклюзії - готовність фахівців, друга - відповідна підготовка дітей. З поданої статті ви дізнаєтесь, як допомогти дошкільнятам з розладами аутистичного спектра успішно розвиватися і впевнено почуватися в колективі однолітків".

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

19.


    Скрипник, Тетяна.
    Відповідне освітнє середовище для дітей із розладами аутистичного спектра / Т. Скрипник // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2017. - № 3. - С. 16-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Спеціальна педагогіка--Діти з емоційно вольовими порушеннями та з аутизмом
Кл.слова (ненормовані):
відповідне середовище -- аутизм -- класний менеджмент -- TEACCH -- SMART-ціль
Анотація: Статтю присвячено питанню розбудови грамотного відповідного й безперешкодного освітнього середовища для дітей із розладами аутистичного спектра. Визначено структурні складники відповідного освітнього середовища для дітей з аутизмом, що зумовлені їхніми особливими потребами.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

20.


    Шуліменко , Л.
    Досвід роботи з соціальної адаптації та розвитку дітей-аутистів у загальноосвітній школі [Текст] / Л. Шуліменко // Початкова школа. - 2017. - № 10. - С. 55-57. - Бібліогр.: 4 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання--Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
"дітки дощу" -- досвід роботи з дітьми з аутизмом -- аутизм
Анотація: Досвід роботи в класі з дитино хворою на аутизм. Аутизмом визнано захворювання, яке пов'язане з видимими порушеннями соціальної пристосованості дитини, а також її мовних функцій та психічного розвитку.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

 1-20    21-26