Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (801)БД Авторефератів (3071)Краєзнавча картотека (636)Конференції і вісники (1755)Фонд Австрійської бібліотеки (1)Праці викладачів ЧНУ (10)Періодика (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=методи<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6426
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
061
Ч-492


    Кілінська, К.
    Геоінформаційний прогноз як метод сучасної оцінки природних умов [Текст] : сборник научных трудов / К. Кілінська // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2003. - Вип.167: Географія: Зб. наук. пр. - С. 12-15.
УДК
Рубрики: Природне середовище--Методи оцінки


Дод.точки доступу:
чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину)
Є примірники у відділах:
1 Інв.А 406808 - 7.29 р. (вільний)

Знайти схожі

2.
061
Ч-492


    Ляшенко, Г. А.
    Впровадження екосистемного підходу при викладанні екології та методи оцінки його ефективності [Текст] : сборник научных трудов / Г.А. Ляшенко, М.В. Талах // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2004. - Вип.194: Біологія: Зб. наук. пр. - С. 175-180.
УДК
Рубрики: Екологія в школі--Методика викладання


Дод.точки доступу:
Талах, М.В.; чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину)
Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 488934 - 12.00 р. (вільний)

Знайти схожі

3.
061
Ч-492


    Дімова, М. І.
    Індетифікація лактобацил із застосуванням систем АРІ 50СН [Текст] : сборник научных трудов / М.І. Дімова, Н.К. Коваленко // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2004. - Вип.193: Біологія: Зб. наук. пр. - С. 53-57.
УДК
Рубрики: Лактобацили--Методи ідентифікації


Дод.точки доступу:
Коваленко, Н.К.
Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 488929 - 12.00 р. (вільний)

Знайти схожі

4.
061
Ч-492


    Саінчук , Н. В.
    Фінансові методи державного регулювання інвестиційної діяльності в Карпатському регіоні [Текст] : сборник научных трудов / Н.В. Саінчук , О.В. Гаврилюк // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2004. - Вип.195-196: Економіка: Зб. наук. пр. - С. 82-86.
УДК
Рубрики: Інвестиційна діяльність--Державне регулювання


Дод.точки доступу:
Гаврилюк, О.В.; чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину)
Є примірники у відділах:
1 Інв.В 68662 - 19.86 р. (вільний)

Знайти схожі

5.
061
Ч-492


    Приходько, В.
    Активні методи навчання як передумова формування комунікативної компетенції майбутніх педагогічних кадрів [Текст] : сборник научных трудов / В. Приходько // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2003. - Вип.183: Педагогіка та психологія: Зб. наук. пр. - С. 88-95.
УДК
Рубрики: Педагогічні кадри--Підготовка

Є примірники у відділах:
1 Інв.А 406833 - 8.58 р. (вільний)

Знайти схожі

6.
061
Ч-492


    Кантемір, С.
    Застосування статистичних методів до вивчення взаємовідношень між елементами мови [Текст] : сборник научных трудов / С. Кантемір // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2004. - Вип.188-189: Германська філологія: Зб. наук. пр. - С. 79-85.
УДК
Рубрики: Мовознавство--Статистичні методи


Дод.точки доступу:
чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину)
Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 488939 - 15.70 р. (вільний)

Знайти схожі

7.
061
Ч-492


    Гіков, Л.
    Дослідження авторського стилю за допомогою лінгвостатистичних методів [Текст] : сборник научных трудов / Л. Гіков // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2004. - Вип.188-189: Германська філологія: Зб. наук. пр. - С. 353-359.
УДК
Рубрики: Мовознавство--Статистичні методи
   Художні твори--Мова та стиль



Дод.точки доступу:
чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину)
Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 488939 - 15.70 р. (вільний)

Знайти схожі

8.
061
Ч-492


    Ней, Н. С.
    Системний та діалектичний методи пізнання управлінських властивостей права [] : сборник научных трудов / Н.С. Ней // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці : Рута, 2003. - Вип.180: Правознавство: Зб. наук. пр. - С. 25-29.
УДК


Дод.точки доступу:
чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину)
Є примірники у відділах:
1 Інв.В 68508 - 15.00 р. (вільний)

Знайти схожі

9.
061
Ч-492


    Гетманцев, О. В.
    Механізм цивільного процесуального регулювання: поняття, методи впливу [] : сборник научных трудов / О.В. Гетманцев // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці : Рута, 2003. - Вип.180: Правознавство: Зб. наук. пр. - С. 63-67.
УДК


Дод.точки доступу:
чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину)
Є примірники у відділах:
1 Інв.В 68508 - 15.00 р. (вільний)

Знайти схожі

10.


    Шувар, Б. А.
    Двостороння апроксимація розв'язків крайових задач [Текст] / Б.А. Шувар, С.М. Ментинський // Український математичний журнал. - 2005. - Т.57, №2. - С. 284-288. - Бібліогр.:10 назв.
Рубрики: Крайові задачі
   Двосторонні ітераційні методи

   Апроксимація



Дод.точки доступу:
Ментинський, С.М.

Знайти схожі

11.


    Бахін, Володимир.
    Розширювати методи розкриття злочинів, або обмежувати можливості розслідування? [Текст] / В. Бахін, С. Зеленковський, Н. Карпов // Прокуратура. Людина. Держава. - 2005. - № 3. - С. 68-75. - Бібліогр.:20 назв.
Рубрики: Криміналістика
   Кримінальне право

Кл.слова (ненормовані):
Докази про вчинення злочину -- Поліграфне дослідження


Дод.точки доступу:
Зеленковський, Сергій; Карпов, Никифор

Знайти схожі

12.


    Голобородько, Ярослав.
    Універсум та універсалії "Таємної ложі" [Текст] : постмодерна харизма Тараса Федюка / Я. Голобородько // Сучасність. - 2005. - № 1. - С. 135-146. - Зміст: "Таємна ложа"
Рубрики: Літературознавство--Творчі методи
   Українська література--Поезія, ХХ ст.

Анотація: Відзначається метафоричність , поліфонічність та пародоксальність нової збірки поета Т. Федюка. Звертається увага на приналежність поета до постмодерністського напряму в літературознавстві.


Дод.точки доступу:
Федюк, Т. \про нього\

Знайти схожі

13.


    Варзацька , Л.
    Інтерактивні методи навчання: лінгводидактичні засади [Текст] / Л. Варзацька , Л. Кратасюк // Дивослово. - 2005. - № 2. - С. 5-19
Рубрики: Методика викладання української мови і літератури
Кл.слова (ненормовані):
УРОК-ЕКСКУРСІЯ -- УРОК-ПРИСВЯТА
Анотація: Інтерактивні технології на уроках української мови і мовлення є важливим складником особистісно-зорієнтованого розвивального навчання. Учень і вчитель є рівноправними, рівнозначними суб'єктами навчально-виховного процесу


Дод.точки доступу:
Кратасюк, Л.

Знайти схожі

14.


    Щербина , Л.
    Упровадження інтерактивних технологій на уроках літератури [Текст] / Л. Щербина // Дивослово. - 2005. - № 2. - С. 23-26. - Бібліогр.: 4 назви
Рубрики: Методика викладання української літератури--ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ
Анотація: Основним показником інтерактивних технологій є толерантне ставлення до учня. Інтерактивна діяльність грунтується на діалоговому спілкуванні між учнем і учителем


Знайти схожі

15.


    Олексів, І. Б.
    Методи багатовимірного аналізу в оцінюванні фінансових ризиків підприємства [Текст] / І.Б. Олексів, Н.Ю. Подольчак // Фінанси України. - 2005. - № 1. - С. 96-105. - Бібліогр.: 14 назв
Рубрики: Фінансові ризики--Аналіз
Анотація: Розглянуто проблеми та розроблено рекомендації щодо застосування методів багатовимірного аналізу для оцінювання фінансових ризиків підприємства. Зокрема підвищення ефективності кількісного аналізу економічного ризику суб'єктів господарювання запропоновано здійснювати шляхом використання кластерного аналізу та багатовимірного шкалювання.


Дод.точки доступу:
Подольчак, Н.Ю.

Знайти схожі

16.


    Ситченко, А.
    Фрагмент словника [Текст] : тлумачення / А. Ситченко // Зарубіжна література в школах України. - 2005. - № 1. - С. 57. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Мовознавство України--Тлумачення слів
Кл.слова (ненормовані):
Методи навчання -- Методи учіння -- Методичний посібник -- Методологічна основа


Знайти схожі

17.


    Бєляєва, Ніна.
    Барокко у дзеркалі авангарду та постмодерну [Текст] / Н. Бєляєва // Слово і час. - 2005. - № 2. - С. 88-94.
Рец. на кн.: Барокко и русская поэзия ХХ столетия: типология и преемственность художественных форм : Монографія. - К.: Издательский центр "Киевский университет", 2004. - 405 с.

Рубрики: Літературознавство--Художні методи
Кл.слова (ненормовані):
Футуризм -- Постмодернізм
Анотація: У рецензованій монографії проводяться паралелі між бароковою літературою та її відзеркаленням у поезії ХХ ст. Підкреслено безсумнівну перевагу дослідження у ретельному розгляді теоретичних засад вивчення бароко.


Знайти схожі

18.


    Бондар - Терещенко, Ігор..
    Функціональні механізми літературного дискурсу 1990-х рр. [Текст] / І. Бондар - Терещенко // Слово і час. - 2005. - № 2. - С. 62-71.
Рубрики: Українська література--Історія, ХХ ст.
   Літературознавство--Художні методи--Соцреалізм

Кл.слова (ненормовані):
Модернізм
Анотація: Характеризуються дослідження в галузі структуризації культурних процесів 1990-х років. Розглядаються структурні опозиції літературної ситуації цього періоду.


Дод.точки доступу:
Гундорова, Тамара. \про неї\

Знайти схожі

19.


    Криклій , А.
    Неперервна освіта персоналу та методи її оцінки [Текст] / А. Криклій // Економіка і держава. - 2005. - № 2. - С. 29-33. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Професійне навчання --ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
Анотація: У представленій статті автор розглянув питання впливу підвищення кваліфікації на соціально-економічні показники діяльності підприємств, навів та проаналізував найбільш поширені методи визначення ефективності та запропонував власне бачення цього актуального питання.

Є примірники у відділах:
(.2005р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

20.


    Шарко, В.
    Підготовка вчителя до здійснення екологічного виховання учнів на уроках фізики [Текст] : частина перша / В. Шарко // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 1. - С. 14-16
Рубрики: Фізика--Методика викладання
   Уроки фізики

   Виховання екологічне

Кл.слова (ненормовані):
МЕТОДИ -- ЗАСОБИ -- Наукові засади -- Екологічні знання -- Антропогенні чинники
Анотація: Виховний аспект діяльності вчителя - важлива ланка його роботи. Результати її виконання значною мірою залежать від методичної підготовки вчителя. Анкетування студентів і викладачів шкіл засвідчило, що виховні завдання до кожного уроку вони планують, але відбір методів і засобів для їх виконання здійснюється переважно інтуїтивно, без дотримання наукових засад


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120