Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Ситченко, А.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 46
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-46 
1.


    Ситченко, А.
    Фрагмент словника [Текст] : тлумачення / А. Ситченко // Зарубіжна література в школах України. - 2005. - № 1. - С. 57. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Мовознавство України--Тлумачення слів
Кл.слова (ненормовані):
Методи навчання -- Методи учіння -- Методичний посібник -- Методологічна основа


Знайти схожі

2.


    Ситченко, А. Л.
    Варіант вивчення казки Г.К.Андерсена "Соловей" [Текст] / А.Л. Ситченко // Зарубіжна література в школах України. - 2005. - № 4. - С. 58-61 . - Зміст: "Соловей"
Рубрики: НІмецькі письменники, 20 ст.


Дод.точки доступу:
Андерсен, Ганс Крістіан \про нього\

Знайти схожі

3.


    Ситченко, А.
    Варіант аналізу роману У. Самчука "Марія" [] / А. Ситченко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - № 4. - С. 24-26
Рубрики: Романи українські--Самчук Улас (1905-1987 рр.)
   Українська література--Самчук Улас (1905-1987 рр.)

   Письменники українські--Самчук Улас (1905-1987 рр.)

   Уроки--Українська література--Самчук Улас (1905-1987 рр.)

Анотація: В умовах оновлюваного освітньо-культурного простору виникає потреба повніше визначити гуманістичний пафос роману, гостріше постає завдання простежити спадкоємність відображення в ньому одвічних прагнень українських селян до щастя на своїй землі. Водночас є змога продовжити вироблення в учнів умінь самостійно аналізувати художні твори


Знайти схожі

4.


    Ситченко, А.
    Педагогічні технології на уроках української літератури [Текст] / А.Ситченко // Дивослово. - 2001. - № 10. - С. 19-22
Рубрики: Українська література--Методика викладання


Знайти схожі

5.


    Ситченко, А.
    Ще раз про технології літературного аналізу [Текст] / А. Ситченко // Дивослово. - 2003. - № 2. - С. 56-59
Рубрики: Літературознавство--Літературний аналіз тексту


Знайти схожі

6.


    Ситченко, А.
    До проблеми аналізу ліричного твору [Текст] / А. Ситченко // Дивослово. - 2004. - № 6. - С. 15-20
Рубрики: Українська література--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
Ліричний герой


Знайти схожі

7.


    Ситченко, А.
    Аналіз балади в школі [Текст] / А. Ситченко // Дивослово. - 2004. - № 12. - С. 34-36
Рубрики: Балада літературна


Знайти схожі

8.


    Ситченко, А. П.
    "Сказка о мертвой царевне и о семи богатырях" А.С.Пушкина: вариант изучения [Текст] / А.П. Ситченко // Зарубіжна література в школах України. - 2005. - № 5. - С. 42-45. - Зміст: "Сказка о мертвой царевне и о семи богтырях"
Рубрики: Російські письменники, 19 ст.
   Російська література--Методика викладання



Дод.точки доступу:
Пушкін, Олександр Сергійович \про нього\

Знайти схожі

9.


    Ситченко, А. Л.
    Рецензія на статтю Демченко Л. А. "Інтегративна підготовка майбутніх учителів-філологів" [] / А. Л. Ситченко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - №5. - С. 53
Рец. на Ст. з журналу : Демченко Л. А. Інтегрована підготовка майбутніх учителів-філологів / Л. А. Демченко. - // Українська література в загальноосвітній школі .- 2005 .- №5 .- С.51-53

Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна


Знайти схожі

10.


    Ситченко, А.
    До питання про специфіку осягнення мистецтва слова [Текст] / А. Ситченко // Зарубіжна література в школах України. - 2005. - № 10. - С. 22-25. - Бібліогр.: 15 назв.
Рубрики: Література--Методика викладання
Анотація: В статті розглядається специфіка вивчення художньої літератури.


Знайти схожі

11.


    Ситченко, А.
    Технологізація вивчення літератури як засіб підвищення його ефективності [Текст] : основи такого вивчення / А. Ситченко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 12. - С. 4-8. - Бібліогр.: 16 назв.
Рубрики: Педагогічні технології
   Всесвітня література--Методика викладання

   Навчання--Розвивальне--МЕТОДОЛОГІЯ

   Твір--Літературний--Аналіз

Анотація: Розглядаються педагогічні технології викладання літератури у школі, технології навчання аналізу художнього твору. Вимоги до діяльності педагога-технолога.


Знайти схожі

12.


    Ситченко, А.
    До питання про специфіку осягнення мистецтва слова [Текст] / А. Ситченко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - № 11. - С. 25-28. - Бібліогр.: 15 назв
Рубрики: Уроки--Українська література
   Українська література--Методика викладання

Анотація: Специфіка осягнення літературного твору в школі. Поєднання науки й мистецтва у навчальному предметі літератури, низка специфічних рис. Пізнавальні та естетичні аспекти вивчення художнього твору


Знайти схожі

13.


    Ситченко, А.
    Варіант морфологічного аналізу вірша Ф. Тютчева "Я знаю в праосені пору..." [Текст] / А. Ситченко // Зарубіжна література в школах України. - 2006. - № 1. - С. 21-22. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Російська література--Методика викладання
   Російські письменники, 19 ст.--ПОЕТИ



Дод.точки доступу:
Тютчев, Федір Іванович (російський поет) \про нього\

Знайти схожі

14.


    Ситченко, А.
    До поняття навчального проектування на уроках літератури [] / А. Ситченко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2006. - №1. - С. 21-23. - Бібліогр.: 13 назв
Рубрики: Уроки--Українська література
   Українська література--Методика викладання

Анотація: Методи й системи навчання мають відповідати законам психологічної науки, але не можуть бути взяті з неї в готовому вигляді. Успішне розв'язання проблем розвивального навчання, в тому числі й на уроках літератури, залежить від цілеспрямованого перенесення психологічних надбань у педагогічний простір. Виникає потреба в спеціальному педагогічному проектуванні навчально-виховного процесу. Проектування навчально-виховного процесу розглядається як моделювання змісту, форми і методів навчання згідно з поставленною метою й ідентифікується в науковій літературі як педагогічна технологія


Знайти схожі

15.


    Ситченко, А.
    Ефективність засвоєння художнього матеріалу може забезпечити лише вчитель-технолог [Текст] : погляд на майбутнє шкільної літературної освіти / А. Ситченко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2006. - № 2. - С. 34-36. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Літературна освіта
   Література--Методика викладання

   Педагогічні технології



Знайти схожі

16.


    Ситченко, А.
    Методичні умови розвитку в учнів умінь літературного аналізу [Текст] / А. Ситченко // Зарубіжна література в школах України. - 2006. - № 4. - С. 5-7. - Бібліогр.: 3 назв.
Рубрики: Твір--Літературний--Аналіз
Анотація: Методичні розробки навчання школярів аналізу художнього твору.


Знайти схожі

17.


    Ситченко, А. Л.
    Методичні родзинки [] : випуск - 5 / А. Л. Ситченко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2006. - № 4. - С. 54
Рубрики: Афоризми--Література
   Афоризми--Читання

   Афоризми--Поезія

Анотація: Вислови, присвячені літературі та методиці її викладання, процесу читання, поезії


Знайти схожі

18.


    Ситченко, А.
    Тенденції розвитку методичної думки про аналіз художнього твору [Текст] / А. Ситченко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2006. - № 4. - С. 17-21. - Бібліогр.: 14 назв
Рубрики: Художній текст--Літературна критика
   Українська література--Методика викладання

Анотація: Методика викладання літератури в школі основним питанням свого розвитку має вивчення художнього твору. Учених і практиків завжди хвилювали проблеми змісту й методів літературної освіти та виховання читачів-учнів. Огляд розвитку методичної думки XX ст. та її сучасний стан


Знайти схожі

19.


    Ситченко, А.
    Психологічні передумови розвивального навчання на уроках літератури [Текст] / А. Ситченко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2006. - № 5. - С. 16-21. - Бібліогр.: 21 назва
Рубрики: Уроки--Українська література
   Українська література--Методика викладання

   Педагогічна психологія

Анотація: Питання ефективного навчання успішно вирішуються на основі досягнень психологічної науки, яка досліджує умови психічного розвитку й пропонує теорії формування знань і вмінь учнів, що знаходять свій розвиток у дидактичному напрямі, втілюються у конкретних педагогічних проектах. Визначаються різні типи пізнавальної діяльності, активізуються не лише змістові, а й формальні чинники освіти, диференціюється традиційне та іноваційне навчання; поле педагогічної уваги більше, ніж на предмет вивчення, зміщується до самих учнів, які мають діяльно освоювати життєві ситуації, а не просто адаптуватися до них


Знайти схожі

20.
CUKK-VDPU
С41


    Ситченко, А. Л.
    "Сказка о мертвой царевне и семи богатырях" А.С. Пушкина: вариант изучения [Текст] / А.Л. Ситченко, А.В. Пронкевич // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2006. - № 5. - С. 13-17.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Світова література--Російська література--Методика
Кл.слова (ненормовані):
казки Пушкіна
Дескриптори: ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА -- ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО -- СВІТОВА ЛІТЕРАТУРА -- ЛІТЕРАТУРА НАРОДІВ ОКРЕМИХ КРАЇН -- ЛІТЕРАТУРА ЄВРОПИ -- РОСІЙСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Анотація: Методичний матеріал для вивчення казки Пушкіна, особливості підходу Пушкіна до обробки фольклору, а також про ілюстрації до казок та музичні твори за їх мотивами.


Дод.точки доступу:
Пронкевич, А.В.
Є примірники у відділах:
(14.07.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-46