Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=сучасний підручник української мови<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Голуб, Н.
    Концептуальні засади підручника української мови для основної школи з українською мовою навчання [Текст] / Н. Голуб, Г. Шелехова, В. Новосьолова, А. Ярмолюк // Українська мова і література в школі. - 2014. - № 4. - С. 19-22. - Бібліогр.: 4 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Засоби навчання--Підручники
Кл.слова (ненормовані):
сучасний підручник української мови -- компетентнісний підхід -- комунікативна компетентність -- чотири змістові лінії (мовна, мовленнєва, соціокультурна, діяльнісна) -- система різнорівневих вправ і завдань -- самоконтроль -- самооналіз
Анотація: У статті представлено концептуальні засади створення підручника української мови для основної школи, зокрема для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. Автори враховують сучасні вітчизняні й світові підходи до мовної освіти, пропонують механізми впровадження в навчальний процес компетентнісного, когнітивно-комунікативного, особистісно орієнтованого й діяльнісного підходів до навчання; формування ключових компетентностей розглядають як передмову успішної самореалізації сучасного випускника в суспільстві й запоруку розвитку самого суспільства. Репрезентований підручник за змістом і характером відповідає духові часу й змістові чинної навчальної програми з української мови, спрямований на реалізацію основних цілей освіти й виховання.


Дод.точки доступу:
Шелехова, Г. ; Новосьолова, В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Хом'як, Іван
    Підручник і методика його використання [Текст] / Іван Хом'як // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 5. - С. 20-24. - Бібліогр.: 14 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
сучасний підручник української мови -- підручник -- вимоги до підручника -- роль текстів у навчальній книзі -- методи і прийоми роботи з підручником -- завдання для роботи з підручником
Анотація: У статті проаналізовано роль підручника в навчальному процесі, охарактеризовано вимоги до нього на різних етапах розвитку освіти, типові прорахунки в його створенні. Акцентовано увагу на ролі навчально-виховних функцій підручника і принципах, що мають бути враховані в його змісті і структурі; зосереджено увагу на ролі текстів; дано визначення сучасного підручника української мови; проаналізовано метод роботи з підручником, який, з одного боку, є важливим джерелом здобування знань і формування навичок, а з іншого, привчає учнів до самоосвіти, до самостійної роботи з книгою; запропоновано завдання для роботи з підручником із метою раціональної послідовності виконання їх.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі