Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=умовиводи<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Котюк, Іван Ілліч.
    Чуттєве і раціональне в інформаційному забезпеченні свідомості та формуванняі судових показань [Текст] : общественно-политическая литература / І.І. Котюк // Держава і право. - 2007. - Вип. 36: Юридичні і політичні науки. - С. 429-435. - Бібліогр.: 26 назв.
УДК
Рубрики: Слідчий процес--Судочинство--Кримінальний процес--Філософія держави і права--Україна
Кл.слова (ненормовані):
пізнавальний процес, концептуальне мислення, відчуття, судження, умовиводи.
Анотація: Єдність чюттєвого і раціонального, яка випливає з принципу взаємозв’язку і взаємозумовленості явищ об’єктивної дійсності, є провідною рисою пізнання, яку при його дослідженні потрібно постійно брати до уваги.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

2.


    Корнейчук, І.
    Аналогія у навчанні геометрії [Текст] / Ірина Корнейчук // Математика в сучасній школі. - 2012. - № 2. - С. 20-23.
Рубрики: Геометрія--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
аналогія -- умовиводи за аналогією

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

3.


    Бондар, Володимир.
    Концепція процесуально-методологічної взаємодії аналогії та моделювання в системі науково-професійної підготовки сучасного освітянина [Текст] / Володимир Бондар // Вища освіта України. - 2021. - № 1. - С. 55-62
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Вища освіта--Підготовка вчителів
   Вища освіта--Методологія

Кл.слова (ненормовані):
методологія наукового пізнання -- педагогічна синергія -- прогностині методи -- моделювання -- аналогізування -- прототип -- об'єкт і предмет -- засновки -- умовиводи -- властивості -- відношення
Анотація: У статті розглянуто проблему диференційованого та інтегрованого використання методів наукового освітнього пізнання нового знання в педагогіці та інших соціально-гуманітарних дисциплін. Зокрема, йдеться про такі методи, як моделювання, аналогія і порівняння.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі