Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (4)БД Авторефератів (2)Конференції і вісники (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Бондар, Володимир@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.


    Бондар, Володимир.
    Управління формуванням професійної компетентності вчителя [Текст] / В. Бондар, І. Шапошнікова // Освіта і управління. - 2006. - № 2. - С. 20-27
Рубрики: Вища освіта в Україні--Дидактика
   Вища школа--Підготовка кадрів

Анотація: У статті розкривається дидактико-психологічна компонента концепції формування професійної конкурентоспроможності вчителя на засадах компетентнісного підходу. Розкрита технологія управління процесом формування якостей вчителя, наявність яких забезпечує його спроможність конкурувати на ринку праці.


Дод.точки доступу:
Шапошнікова, Ірина

Знайти схожі

2.


    Бондар, Володимир.
    Стратегія і тактика підготовки вчителя для реалізації завдань Болонського процесу [Текст] : з досвіду роботи кафедр педагогики вищих навчальних закладів України / В. Бондар, І. Шапошнікова // Освіта і управління. - 2006. - № 3-4. - С. 24-26.
Рубрики: Педагогічна психологія
   Підготовка педагогічних кадрів

   Педагогічне проектування

Анотація: До здійснення радикальних змін у змісті, формах і методах підготовки педагогічних працівників і була привернута увага учасників Всеукраїнського семінару-наради завідувачів кафедр педагогіки і психології ВНЗ України, що відбувся 16 червня 2006 р. в Національному педагогічному університеті ім. М.П.Драгоманова.


Дод.точки доступу:
Шапошнікова, Ірина

Знайти схожі

3.


    Бондар, Володимир Налькович.
    Волинь : горизонти економічного зростання [Текст] : научно-популярная литература / В.Н. Бондар // Діловий вісник. - 2007. - № 8. - С. 10-12. : кол.іл
Рубрики: Економіка--Промисловість--Інвестиційна діяльність--Експорт
   Волинська область (Україна)

Анотація: Презентація Волинської області, яка є центром європейської співпраці, активним провідником вступу України до ЄС та СОТ.


Знайти схожі

4.


    Бондар, Володимир.
    Управління розвитком конкурентоспроможності вчителя в процесі професійної підготовки [Текст] / В. Бондар // Освіта і управління. - 2007. - № 3-4. - С. 44-52. - Библиогр.: с. 52 (8 назв.)
Рубрики: Імідж фахівця
   Педагогічна взаємодія

   Ефективність вчителя

Анотація: У статті розглядається структура іміджу професіонала, його прийнятні риси, без яких не може досягти успіху у своїй діяльностівчитель. При визначенні суті конкурентоздатності як інтегрованої властивості людини автор доходить висновку, що техніці конкурентоздатності фахівця необхідно навчати, формувати і розвивати здібності до професійної конкуренції, лідерства.


Знайти схожі

5.
CUKK-VDPU
Б81


    Бондар, Володимир.
    Конкурентоздатність педагога як складова його професійної компетентності [Текст] / В. Бондар // Початкова школа. - 2008. - № 7. - С. 22-23.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Професійна підготовка вчителя
Кл.слова (ненормовані):
фахова компетентність вчителя -- конкурентоздатність вчителя
Анотація: Завдання сучасної педагогічної освіти - формування та розвиток у структурі особистості вчителя конкурентоспроможності як системотвірної ознаки фахової компетентності.


Знайти схожі

6.


    Андрущенко, Віктор Петрович.
    Модернізація педагогічної освіти відповідно до викликів XXI століття [Текст] / В.П. Андрущенко, В.І. Бондар // Вища освіта України. - 2009. - № 4. - С. 17-23.
Рубрики: Професійна освіта
   Болонський процес

   Класична педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
Професіограма
Анотація: Розглянуто проблему модернізації педагогічної освіти. Визначено, що однією з перших не вирішених на сьогодні проблем є розроблення і впровадження нового державного стандарту підготовки бакалавра педагогічної освіти, як документа що являє собою модель підготовки і регламентує відповідно до вимог часу обсяг компетенцій, необхідний випускнику для нормальної адаптації на ринкку праці в Україні.


Дод.точки доступу:
Бондар, Володимир Іванович

Знайти схожі

7.


   
    Мислитель, що готує гуманістів [Текст] : [про директора Інституту педагогіки і психології НПУ імені М. П. Драгоманова Володимира Івановича Бондаря] // Освіта. - 2016. - 6-13 січ. (№ 1/2) . - С. 12-13 : фот.
Рубрики: Педагоги України, 20-21 століття


Дод.точки доступу:
Бондар, Володимир Іванович \про нього\

Знайти схожі

8.


    Бондар, Володимир.
    Формування і розвиток суб’єктності майбутнього вчителя в умовах університетської освіти / В. Бондар // Історія в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2016. - № 2. - С. 8-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка
Кл.слова (ненормовані):
суб’єктність майбутнього вчителя -- суб’єктно-діяльнісний підхід -- наукова діяльність
Анотація: Автор розмірковує про комплекс проблем, з якими стикається кадрова освітня політика вищої школи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Бондар, Володимир.
    Проблеми теоретичної компетентності та методологічної культури дослідників у галузі педагогічних наук [Текст] / Володимир Бондар // Вища освіта України. - 2016. - № 3. - С. 18-23 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Педагогіка--Наукові дослідження
   Методологія--Філософія методології



Знайти схожі

10.


    Бондар, Володимир.
    Історія науки - складова методології наукововго та освітнього пізнання / В. Бондар // Історія в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2016. - № 11. - С. 9-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Наука--Проблеми методології
Кл.слова (ненормовані):
історія науки -- наукові знання -- світогляд -- історичний критицизм -- толерантність учених -- наукові картини світу -- науково-історичний матеріал -- історія науки -- історія окремої галузі знання -- методологія науки -- методи науки
Анотація: Розглядається особлива галузь знання - історія науки, предметом досліджень якої є вивчення історичного шляху розвитку науки як цілісного феномену на відміну від історії конкретної дисципліни, наприклад фізики чи біології, або якоїсь іншої, гуманітарної (історії філософії, психології, педагогіки тощо). Розкриваються її загальнотеоретичне й методологічне для усіх наук значення й практично-пракладна значущість, формулюються загальні вимоги до історії окремих галузевих наук; висвітлюються групи закономірностей, які розкриваються історико-науковими дослідженнями, що стосуються соціальних функцій науки, її взаємовідносин із суспільством, зв’язків з технікою, технологією й виробництвом "формацій" наукового мислення, перетворення інтелектуальних структур у новий устрій, або стиль мислення.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

11.


    Бондар, Володимир.
    Дослідницька взаємодія викладачів і студентів у системі адаптації до навчання професії вчителя / В. Бондар // Історія в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2018. - № 5. - С. 2-5. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Педагогічна
Анотація: У формуванні дослідницької компетенції, яка може бути набутою лише в умовах цілісного освітньо-наукового простору ЗВО, у якому суб’єктами її становлення були викладачі, котрі в рамках своїх навчальних дисциплін формують базові компетенції дослідницької діяльності, спільно виробляють єдину концепцію, принципи реалізації, технологічні підходи, способи діагностики та експериментування. Так формується ситуація, за якої кожна навчальна дисципліна на базі загальнометодологічних, дидактичних, психологічних основ наповнює предметним змістом і специфічними технологіями освітню й наукову діяльність студентів сучасного, інноваційного, конкурентоспроможного закладу вищої педагогічної освіти.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

12.


    Бондар, Володимир.
    Напрями реформування лісової галузі мають визначати професіонали [Текст] / Володимир Бондар // Економіст. - 2018. - № 8. - С. 2-5
Рубрики: Лісове господарство--Реформування--Україна
Анотація: Необхідність продуманих і фахових змін у лісовій галузі обумовлена перш за все нагальною потребою перегляду самого ставлення до лісового господарства, підтримки його подальшого розвитку.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

13.


    Бондар, Володимир.
    Виступ заступника голови Держлісагентства України Володимира Бондаря на IV з’їзді лісівників [Текст] : [25 вересня 2018 р., м. Київ] / Володимир Бондар // Економіст. - 2018. - № 10. - С. 2-10 : фот., граф.
Рубрики: Лісове господарство--Державна політика--Україна, 2018 р.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

14.


    Бондар, Володимир.
    Концепція процесуально-методологічної взаємодії аналогії та моделювання в системі науково-професійної підготовки сучасного освітянина [Текст] / Володимир Бондар // Вища освіта України. - 2021. - № 1. - С. 55-62
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Вища освіта--Підготовка вчителів
   Вища освіта--Методологія

Кл.слова (ненормовані):
методологія наукового пізнання -- педагогічна синергія -- прогностині методи -- моделювання -- аналогізування -- прототип -- об'єкт і предмет -- засновки -- умовиводи -- властивості -- відношення
Анотація: У статті розглянуто проблему диференційованого та інтегрованого використання методів наукового освітнього пізнання нового знання в педагогіці та інших соціально-гуманітарних дисциплін. Зокрема, йдеться про такі методи, як моделювання, аналогія і порівняння.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі