Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=учні з порушеннями інтелектуального розвитку<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Чеботарьова, Олена.
    Науково-методичні підходи до реалізації змісту освіти учнів з порушеннями інтелектуального розвитку згідно концепції НУШ / О. Чеботарьова // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2019. - № 4. - С. 68-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Спеціальна педагогіка--Діти з порушеннями інтелекту (розумово відсталі, ЗПР)
Кл.слова (ненормовані):
типова освітня програма -- нова українська школа -- зміст навчання -- учні з порушеннями інтелектуального розвитку -- ключові компетентності -- загальнонавчальні уміння -- життєва компетентність
Анотація: Висвітлено основні науково-методичні підходи щодо розроблення та реалізації змісту Типової освітньої програми початкової освіти дітей із порушеннями інтелектуального розвитку для 1, 2 класів згідно з Концепцією Нової української школи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Чеботарьова, Олена.
    Дистанційне навчання учнів з порушеннями інтелектуального розвитку: реалії та перспективи [Текст] / Олена Чеботарьова // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2021. - № 2. - С. 20-30. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Освіта--Інклюзивна освіта--Дистанційне навчання
Кл.слова (ненормовані):
дистанційне навчання -- практичні рекомендації -- учні з порушеннями інтелектуального розвитку -- інформаційно-комунікаційні рекомендації
Анотація: У статті розкривається актуальність проблеми організації дистанційного навчання учнів з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах запровадження карантину вналідок пандемії COVID-19. Представлено аналіз літературних джерел, нормативних документів та сучасних вітчизняних досліджень щодо проблем організації дистанційного навчання учнів з особливими освітніми потребами та перспектив їх вирішення. Окреслено важливість інформаційно-комунікаційних технологій для дистанційного навчання учнів з особливими освітніми потребами: можливість подолання просторових та часових обмежень, розширення меж навчання та супроводу, можливість навчання в індивідуальному темпі.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі