Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Літератури теорія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Качуровський, Ігор.
    Строфотворчість [] / І. Качуровський // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - №5. - С. 18-19
Рубрики: Літератури теорія
Анотація: Хоч вартість поета не визначається самим багатством його строфіки, але в сукупності з багатством ритмів, розмірів, рим, образів, лексики і т. д. строфічне багатство дає те, що називається мистецькістю твору. Уривок з книги "Строфіка"


Знайти схожі

2.
83.0
Г58


    Гоголь, Н.
    Місце та роль естетичної оцінки художнього твору в літературному розвитку особистості [Текст] / Н. Гоголь // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - №7. - С. 21-25. - Бібліогр.: 47 назв
ББК 83.0
Рубрики: Естетика--Художня література
   Літератури теорія

Анотація: Метою дослідження є обгрунтування місця, ролі та значення естетичної оцінки художнього твору в літературному розвитку особистості


Знайти схожі

3.


    Кравець, Л.
    Метафора у лінгвофілософських теоріях ХХ століття [Текст] / Л. Кравець // Українська література в загальноосвітній школі. - 2006. - № 6. - С. 42-45. - Бібліогр.: 5 назв
Рубрики: Літератури теорія
   Метафора

Анотація: Дослідження метафори як феномена вторинної номінації триває вже понад два тисячоліття. Пояснюється це тим, що метафора онтологічно пов'язана з людиною і мовою, вона відображає взаємозв'язок мислення з особливостями мовної реалізації та є продуктивним елементом розвитку і збагачення мови. Особливої актуальності проблема метафори набуває тепер, коли відбувається зміна наукової парадигми гуманітарного знання. Мета статті - виявлення основних тенденцій вивчення метафори


Знайти схожі

4.


    Ситченко, А.
    Літературознавчі засади осягнення художнього образу [Текст] / А. Ситченко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2006. - №8. - С. 7-11. - Бібліогр.: 14 назв
Рубрики: Літератури теорія
   Художній образ

Анотація: Поняття художнього образу. Типи художніх образів. Особливості образу-персонажа


Знайти схожі

5.


    Бондаренко, Ю.
    Художня макроісторія динамічного типу [Текст] / Ю. Бондаренко // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2008. - N 10. - С. 12. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Літератури теорія
Анотація: Моделювання історичної дійсності в художній літературі залежить від типу історичного мислення, яке демонструє письменник. Художня макроісторія - це спроба автора охопити зором не один часовий фрагмент дійсності, а історію в цілому або хочаб великий хронологічний відрізок, виявити закономірності та спрямованість розвитку народу чи й всього світу. Вона буває двох типів - статичного та динамічного. Для одного найбільш важливим є історично типове, притаманне всім епохам, для другого - змінність, рух, неповторюваність процесів стоїть на першому місці

Є примірники у відділах:
(06.11.2008р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі