Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Українська мова -- Фонетика -- Методика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.


    Соловей, Н.
    Узагальнюємо і систематизуємо знання про засоби милозвучності мови : [2 уроки] [Текст] / Наталя Соловей // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 5. - С. 65-70.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Фонетика--Методика
   Українська мова--Стилістика--Методика

Кл.слова (ненормовані):
явища поетичної фонетики -- засоби милозвучності мови -- стилістичні можливості фонетики -- дослідження -- робота в групах -- аналіз художнього тексту
Анотація: Подано розробку двох уроків за темами: "Фоностилістика. Засоби милозвучності мови. Явища поетичної фонетики"; "Фоностилістика. Стилістичні можливості фонетики. Експресивні властивості звуків мови". Мета уроків - за допомогою новітніх методів навчання ознайомити учнів із засобами милозвучності мови, виховувати почуття прекрасного на зразках творів класичної української літератури.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

2.


    Панченко, Н.
    Подорож до країни Фонетики : урок-екскурсія з української мови : 5 клас [Текст] / Наталія Панченко // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 3. - С. 47-48.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Фонетика--Методика
   Українська мова--Урок

Кл.слова (ненормовані):
фонетика, орфографія, орфоепія -- гра -- змагання команд
Анотація: Надано конспект уроку, який має за мету узагальнення і систематизацію знань учнів з фонетики, орфографії та орфоепії. Урок має сприяти вдосконаленню грамотності школярів, розвиткові їх мовлення і творчих здібностей.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

3.


    Соловей, Н.
    Фоностилістика : урок української мови : 10 клас [Текст] / Наталія Соловей // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 6. - С. 35-36.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Фонетика--Методика
   Українська мова--Стилістика--Методика

Кл.слова (ненормовані):
поетична фонетика -- милозвучність мови -- асонанс -- алітерація -- групова робота
Анотація: Подано розробку уроку за темою: "Фоностилістика. Засоби милозвучності мови. Явища поетичної фонетики". Мета заняття - узагальнити та систематизувати знання школярів з цієї теми, навчити розпізнавати явища поетичної фонетики, виховувати в учнів почуття прекрасного на зразках класичної української літератури.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

4.


    Бакум, З.
    Особливості навчання фонетики в профільній школі [Текст] / Зінаїда Бакум // Українська мова й література в сучасній школі. - 2013. - № 5. - С. 46-49.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Фонетика--Методика
   Українська мова--Профільне навчання

Кл.слова (ненормовані):
сучасні підходи у навчанні -- дидактичні принципи -- етапи навчання -- аспекти характеристики звуків -- органи мовлення -- місце та спосіб творення звуків
Анотація: У статті запропоновано систему навчання фонетики української мови, яку доцільно впроваджувати на уроках та спецкурсах у профільній школі. Обгрунтовано доцільність використання традиційних та інноваційних технологій. Окреслено етапи навчання, а також акцентовано увагу на характеристиці звуку з акустичного й фізіологічного аспектів.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

5.


    Манзевита, Г.
    Удосконалення й закріплення знань з теми "Фонетика. Орфографія" : українська мова : 5 клас [Текст] / Галина Манзевита // Українська мова й література в сучасній школі. - 2013. - № 6. - С. 20-21.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Фонетика--Методика
   Українська мова--Урок

Кл.слова (ненормовані):
урок-гра -- мнемонічні схеми-малюнки
Анотація: Запропоновано розробку уроку, мета якого - удосконалювати правописні вміння й навички учнів у процесі виконання орфографічних вправ, розвивати зорову пам'ять, логічне мислення й зв'язне мовлення, а також виховувати любов до природи.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

6.


    Мамчур, Л.
    Формування мовної компетентності учнів основної школи: фонетичний і лексичний компоненти [Текст] / Лідія Мамчур // Українська мова й література у сучасній школі. - 2013. - № 10. - С. 2-6. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Лексикологія--Методика
   Українська мова--Фонетика--Методика

Кл.слова (ненормовані):
фонетика -- лексика -- робота над вимовою -- комунікативно спрямовані вправи -- система вправ
Анотація: У статті розглянуто поняття мовної компетентності як важливого складника комунікативної компетентності учня, охарактеризовано фонетичний і лексичний компоненти мовної компетентності, висвітлено основні шляхи їх формування на уроках української мови в основній школі.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

7.


    Шкавро, В.
    Звуки мови й мовлення. Голосні і приголосні звуки [Текст] : українська мова : 5 клас / Володимир Шкавро // Українська мова і література в школах України. - 2014. - № 10. - С. 43-49.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Фонетика--Методика
   Українська мова--Урок

   Українська мова--Комп'ютерне і програмоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
фонетична система української мови -- звук -- абетка -- види голосних -- види приголосних -- слайди
Анотація: Мета пропонованого уроку - ознайомити учнів із фонетичною системою української мови, поглибити й систематизувати знання про звукову систему мови, розвивати фонетичний слух, навички орфоепічної грамотності учнів. Надано зразки 34-х слайдів до матеріалу уроку.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

8.


    Гетьман, С.
    Позначення приголосних на письмі. Уподібнення приголосних [Текст] : українська мова : 10 клас / Світлана Гетьман // Українська мова і література в школах України. - 2014. - № 11. - С. 36-40.
Рубрики: Українська мова--Фонетика--Методика
   Українська мова--Урок

Кл.слова (ненормовані):
вимова приголосних -- орфоепічна культура -- орфографія -- асиміляція
Анотація: Подано конспект уроку, який має на меті наступне: узагальнити й систематизувати знання учнів про правильну вимову приголосних звуків, їх уподібнення; формувати в школярів поняття про фонетичну і орфоепічну культуру мовлення, вміння застосовувати орфоепічні правила у мовній практиці; виховувати мовленнєву культуру, повагу до рідної мови.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

9.


    Гаманко, Т.
    Узагальнення та систематизація вивченого з теми "Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія" [Текст] : українська мова : 5 клас / Тетяна Гаманко // Українська мова і література в школах України. - 2014. - № 12. - С. 37-40. - Зміст: "Казка про Наголос"
Рубрики: Українська мова--Фонетика--Методика
   Українська мова--Урок

Кл.слова (ненормовані):
урок-подорож -- систематизація знань -- правопис -- наголос -- перенос
Анотація: Мета поданого уроку - систематизувати та закріпити знання учнів з фонетики, орфоепії, графіки та орфографії, форувати вміння й навички п'ятикласників знаходити в словах вивчені орфограми, збагачувати словниковий запас учнів, виховувати любов до рідної мови, її багатства.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

10.


    Яковенко, Т.
    Уподібнення та спрощення приголосних звуків [Текст] : українська мова для студентів І курсу спеціальності "Початкова освіта" : початок / Тамара Яковенко // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 4. - С. 51-54.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Викладання у ВНЗ
   Українська мова--Фонетика--Методика

   Українська мова--Комп'ютерне і програмоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
узагальнення й систематизація знань -- фонетичні явища рідної мови -- проектна діяльність за програмою "Intel@" -- орфоепія -- орфографія -- асиміляція приголосних звуків -- оглушення
Анотація: Мета поданого заняття - використовуючи новітні технології та засоби навчання, узагальнити, поглибити і систематизувати знання і уміння студентів-першокурсників про важливі фонетичні яаища української мови, формувати навички практичної роботи з навчальною літературою та інтернет-ресурсами.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

11.


    Яковенко, Т.
    Уподібнення та спрощення приголосних звуків [Текст] : українська мова для студентів І курсу спеціальності "Початкова освіта" / Тамара Яковенко // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 4. - С. 51-54. ; Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 6. - С. 32-39.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Викладання у ВНЗ
   Українська мова--Фонетика--Методика

   Українська мова--Комп'ютерне і програмоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
узагальнення й систематизація знань -- фонетичні явища рідної мови -- проектна діяльність -- орфоепія -- орфографія -- асиміляція приголосних звуків -- оглушення -- тестові завдання
Анотація: Мета поданого заняття - використовуючи новітні технології та засоби навчання, узагальнити, поглибити і систематизувати знання і уміння студентів-першокурсників про важливі фонетичні яаища української мови, формувати навички практичної роботи з навчальною літературою та інтернет-ресурсами.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

12.


    Очеретна, Л.
    Дзвінкі й глухі приголосні [Текст] : [урок] / Лариса Очеретна, Надія Минько // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 12. - С. 28-29. - Бібліогр.: 3 назви.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Фонетика--Методика
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- звуки мови й мовлення -- приголосні
Анотація: Подано конспект уроку української мови, який має на меті наступне: поглибити знання учнів про звуки мови і звуки мовлення, голосні й приголосні; удосконалювати навички виразного читання, роботи з текстом; розвивати вміння працювати колективно і самостійно.


Дод.точки доступу:
Минько, Н.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі