Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Українська мова -- Фразеологія -- Методика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Новосьолова, В.
    Використання стилістичних засобів лексикології і фразеології на уроках української мови в старшій школі в умовах профільного навчання [Текст] / Валентина Новосьолова // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 6. - С. 9-13. - Бібліогр.: 8 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Стилістика--Методика
   Українська мова--Лексикологія--Методика

   Українська мова--Фразеологія--Методика

Кл.слова (ненормовані):
стилістика -- стилістичні особливості -- лексика обмеженого вжитку -- діалектизми -- історизми -- архаїзми -- неологізми -- фразеологічні звороти
Анотація: У статті зосереджено увагу на лексичних і фразеологічних засобах стилістики, уміщено різноманітні прктичні завдання і вправи, які за змістом і формою виконання активізують пізнавальну діяльність десятикласників, орієнтують на глибше осмислення змістової і стилістичної структури текстів, сприяють виробленню вмінь використовувати мовні засоби відповідно до теми, мети й сфери спілкування.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

2.


    Архангельська, Л.
    "Нема мудріших, як народ, учителів..." : урок повторення й узагальнення знань учнів з фразеології [Текст] / Люся Архангельська // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 11/12. - С. 30-38. - Зміст: "Ні кола ні двора" / Д. Білоус.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Фразеологія--Методика
Кл.слова (ненормовані):
фразеологізми -- класифікація -- синтаксична роль -- фразеологічний словник -- міні-проекти -- робота в парах -- тестове завдання
Анотація: Подано розробку уроку за темою "Фразеологізм як особливий вид лексики", мета якого - визначити місце й роль фразеологізмів у писемному й усному мовленні, вдосконалювати уміння і навички учнів визначати синтаксичну роль фразеологізмів у реченні, розвивати пам'ять і спостережливість, збагачувати активну лексику учнів.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

3.


    Хома, Т.
    Вивчення лексикології та фразеології : Формування культури мовлення [Текст] / Тетяна Хома // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 2. - С. 50-53. - Бібліогр.: 3 назви.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Лексикологія--Методика
   Українська мова--Фразеологія--Методика

   Українська мова--Культура мовлення--Методика

Кл.слова (ненормовані):
стилістично забарвлені лексичні засоби мови -- творчі здібності учнів -- "Кола Вена" -- відеопрезентації -- проект дослідження -- твір за картиною
Анотація: У статті запропоновано конспект практичного заняття з української мови, в якому дібрано систему вправ і завдань, що надають можливість засвоїти тему, активізувати та збагатити лексичний запас учнів, сприяють розвитку критичного мислення, удосконаленню мовних і мовленнєвих умінь, формують культуру мовлення.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

4.


    Пилипенко, О.
    Вивчення теми "Фразеологія" в процесі підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання [Текст] / Ольга Пилипенко // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 2. - С. 7-12. - Бібліогр.: 6 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Фразеологія--Методика
   Українська мова--Перевірка і оцінка знань

Кл.слова (ненормовані):
типи фразеологізмів -- тестові завдання -- фразеологізми та їх значення
Анотація: Метою цієї статті є розкриття суті поняття "фразеологія", надання інформації про типи та види фразеологізмів, їх значення, походження та використання в мовленні. Розроблено також тестові завдання до теми.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

5.


    Токарчук, Б.
    Дещо про форму віршованих дидактичних творів з усталених словосполучень [Текст] / Борис Токарчук // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 11/12. - С. 13-16. - Бібліогр.: 6 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Фразеологія--Методика
Кл.слова (ненормовані):
гумористична казка "Кусень сала" -- аналіз твору -- віршований фразеобат -- фразеологізм -- штучність
Анотація: У статті визначено методику складання дидактичних творів (фразеобатів) з метою кращого засвоєння усталених словосполучень. Автор презентує свій досвід на матеріалі власного твору "Кусень сала".

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

6.


    Остапченко, О.
    Проблемні завдання та дидактичні ігри у вивченні фразеологічних ресурсів української мови [Текст] / Олена Остапченко // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 5. - С. 32-37. - Бібліогр.: 7 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Фразеологія--Методика
Кл.слова (ненормовані):
лексико-фразеологічний скарб української мови -- ігри -- конкурси -- гра-змагання -- ігри-аукціони -- тестові завдання
Анотація: Запропоновано дидактичний матеріал у тестах та ігрових завданнях, які сприяють розвиткові мовного чуття, збагачують словниковий склад мовлення фразеологічними синонімами, антонімами, крилатими висловами, стилістичними фігурами, підвищують рівень мовленнєвої культури старшокласників. Матеріал можна використовувати на уроках української мови та в позакласній роботі для організації турніру знавців фразеології, лінгвістичних вікторин тощо.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

7.


    Векшина, В.
    Словосполучення лексичні і фразеологічні (практично). Граматична помилка та її умовне позначення (практично) [Текст] / Валентина Векшина // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 5. - С. 52-53.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Синтаксис--Методика
   Українська мова--Фразеологія--Методика

Кл.слова (ненормовані):
будова словосполучень -- фразеологізм -- види граматичних помилок
Анотація: Пропонований урок має на меті наступне: поглибити знання учнів про будову словосполучень, сформувати поняття "лексичне словосполучення" і "фразеологічне словосполучення"; розвивати усне й писемне мовлення, збагачувати словниковий запас учнів; виховувати культуру мовлення.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

8.


    Фіщенко-Савицька, Н.
    Краса і багатство української мови [Текст] : джерела української фразеології : [урок] / Надія Фіщенко-Савицька // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 10. - С. 44-46.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Фразеологія--Методика
Кл.слова (ненормовані):
фразеологізми -- джерела українських фразеологізмів -- урок захисту знань -- конкурси
Анотація: Подано розробку уроку нестандартної форми (у вигляді турніру-захисту знань), який має на меті наступне: поглибити знання учнів про українську фразеологію; вдосконалювати вміння вживати прислів'я, приказки, крилаті вислови та афоризми в усному й писемному мовленні; розвивати творчі здібності; виховувати любов до рідної мови.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі